כלי עבודה חובה: פטישון, מסורים, מקדחות ואימפקט

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

יש כלים שכל גבר צריך, לפחות כל גבר שאוהב לעבוד. לבנות, לפרק, להרכיב, לחבר, ליצור משהו חדש ולהביא רעיון מהראש לביצוע – כל אלו דורשים זמן עבודה, מיומנות, ואת הכלים הנכונים. כלים כמו פטישון או מסור איכותי זה לא דבר שאפשר להחליף, ומי כמוכם יודע שלעבוד עם ציוד איכותי זה משמעותי מאוד לא רק לתוצאה הסופית, אלא להנאה מהתהליך.

כלים איכותיים ברמה גבוהה הופכים כל תהליך בניה ושיפוץ לחלק יותר, הרמוני יותר, ופתאום כיף לנו לעבוד. הפרויקט יכול להיות ענק, באמת בקנה מידה שלא עשינו עד כה, אבל אם התוכנית ברורה לנו, יש לנו את חומרי הגלם ואת כל הציוד הנכון לעבודה, אנחנו תמיד פועלים בביטחון, בידיעה שרק צריך לעשות צעד אחרי צעד, ובסופו של דבר – עוד פרויקט מוצלח יהיה מאחורינו.

 

כלים נבחרים – פטישון ואחרים

מתוך רשימה ארוכה של כלים ייעודיים, כלים ידניים, כלים נטענים וחשמליים, ושלל ציוד טכני שזמין לנו, יש כמה שכולנו אוהבים וצריכים. הנה חלק מהם –

  • פטישון – אם יש משהו שצריך בכל עבודה עם בטון, זה פטישון. עוד לא נולדה עבודת הבטון שלא מצריכה קידוח איכותי ומדויק, ופטישון ברמה גבוהה שעובד בידיים הנכונות יודע לייצר קידוח מדויק גם בקירות העבים ביותר. נכון, חלקנו מסתפקים במקדחה רוטטת, קטנה יותר, חלשה יותר, אבל לפעמים עושה את העבודה. ובכל זאת, מי שעובד הרבה צריך פטישון, והמקדחה פשוט תעכב אותו, ולעיתים אף תיכשל בקידוח.
  • מסורים – יש הרבה, אבל הרבה מאוד מסורים, ומי שלא בתחום ורק נכנס אליו עלול להיות מוצף במידע. מסור סרט, מסור גרונג, מסור ג’יקסו, מסור חרב, אולי בכלל מסור עגול? ומה עם מסור שרשרת, או מסור שורף, או מסור שולחני? אל תציפו את עצמכם במידע, במקום זה התמקדו במה אתם הולכים לחתוך. יש פתרונות גלובליים כמו מסורי דיסק שיכולים לחתוך הרבה דברים (עם הלהבים הנכונים), ואם אתם חותכים דבר ספציפי באופן קבוע, רכשו את המסור הכי מקצועי שיש לחיתוך הספציפי שאתם צריכים.

מה עוד צריך אדם עובד?

מעבר למסורים או פטישון, וכמובן כל שאר הציוד ההכרחי לעבודה שלכם כמו מקדחה, מברגה איכותית (שקלו לרכוש סט, זה בדרך כלל משתלם יותר), דרמלים, משייפות ועוד, הרי שאתם חייבים לעצמכם ציוד מגן איכותי. עבודה, כל עבודה, היא הזדמנות להיפצע, ואתם חייבים לשמור על עצמכם. ציוד טוב וחזק הוא גם ציוד מסוכן, ומעבר לכל הטכנולוגיה הבטיחותית שהולכת ומשתפרת עם מעצורים חכמים וכיו"ב, הרי שאתם חייבים לשמור על עצמכם.

מגני ברכיים איכותיים, נעלי עבודה המותאמות לאופי העבודה שלכם, כפפות נכונות, קסדות בטיחות, מגיני אוזניים ועיניים, כל אלו לצד ציוד טכני איכותי שלא מתפשרים עליו, כל אלו יאפשרו לכם לגשת ליום העבודה שלכם בשמחה, ובביטחון מלא.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

חפירת בריכה
בלוג
USER

שלבי עבודה בחפירת בריכה

במדינה חמה כמו ישראל בריכת שחייה היא מתקן שמספק אינספור רגעים של כיף. בהתאם חפירת בריכה היא שירות מבוקש מאוד, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים לגבי האופן שבו מתבצעת עבודה זו.

קר עוד
שיפוץ
בלוג
USER

המדריך להשכרת ציוד עבור שיפוצים בירושלים

גם העיר הכי היסטורית בישראל זקוקה לשיפוצים ואולי יותר מכל עיר אחרת. התחום נמצא כל הזמן בהתחדשות ונכנסים עוד ועוד שיפוצניקים חדשים לעיר ולצד מה שהם מביאים עמם מבחינת חדשנות, עדיין יש דברים שאי אפשר לברוח מהם בבניה, למשל הצורך בשימוש בכלי עבודה גדולים. אז מה אתם צריכים לדעת על השכרת ציוד עבור תחילת הדרך שלכם בעולם השיפוצים? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

קר עוד

פינוי מבנה מסוכן בישראל

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך מורכב שצריך לתכנן מראש. בטיחות האנשים שיהיו מעורבים בתהליך היא הדבר החשוב ביותר. סעיף זה דן כיצד להתכונן לתהליך פינוי

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!