מחיר בובקט ליום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 כיצד נקבע המחיר ובמה הוא תלוי-מחיר בובקט ליום

ביצוע עבודות באתרי בנייה שונים, קטנים וגדולים כאחד, מחייב שימוש בכלים וציוד צמ"ה מסוגים שונים. כשמדובר באתרים קטנים, כלי העבודה הנפוץ ביותר בהם הוא הבובקט. בובקטים מבצעים עבודות דומות ואפילו זהות לאלה שאותן מבצעים כלי צמ"ה אחרים. ההבדל הוא בגודל של הבובקטים. מה זה בובקט? כיצד נקבע מחיר בובקט ליום ועל פי אילו אמות מידה ניתן למדוד אותו? בשורות הבאות נביא תשובות לשאלות הללו.

המחיר הוא בן 1000-1600 שח תלוי במיקום בארץ ומספר ימי העבודה

בובקט היא חברה אמריקאית המייצרת ציוד מכני כבד, ובמיוחד מיני מחפרים ומיני מעמיסים. לאורך השנים הפך שם החברה לשמו של אותו מיני מעמיס שניתן לראות בדרך כלל בעבודות תשתית בכבישים עירוניים ברחבי ישראל. המדובר במעין שופל קטן וקומפקטי שמתאים לביצוע משימות קלות יחסית ובמיוחד מתאים לעבודה בשטחים צפופים ומיושבים אליהם לא ניתן או לא נכון להגיע עם שופל גדול.

מה זה בובקט ולמה הוא משמש?

בובקט הוא מיני מעמיס או בשפת העם שופל קטן. הבובקט מגיע עם כף העמסה התפוסה בין שתי זרועות המחוברות אל גוף הבובקט משני צידי תא הנהג. המדובר בכלי כבד קומפקטי וקטן מאוד המיועד לבצע עבודות נקודתיות כמו פינוי פסולת לאחר בנייה, פיזור ושינוע אדמה למרחקים קצרים ובהיקפים קטנים יחסית וכדומה. השימוש בבובקט החל כבר לפני עשורים רבים, אך בשנים האחרונות, ככל שהופכות משימות תשתית ועפר רבות יותר למורכבות לביצוע בתוך אזורים מיושבים ועירוניים צפופים, הופך הבובקט לכלי פופולארי מאוד בקרב קבלני עבודות עפר, פיתוח ותשתיות.

בפרויקטים רבים משמש הבובקט גם ככלי עזר לשינוע חומרי בנייה וכלי עבודה ממקום למקום בתוך אתר הבנייה. כך למשל, ניתן להעמיס על כף הבובקט שקי מלט וברזלים, ולשנע אותם למיקום מסוים בו הם נדרשים.

מתי נכון ומתי לא נכון להשתמש בבובקט?

על אף שמדובר בכלי עבודה מאוד יעיל וקומפקטי, לא תמיד נכון לבחור בבובקט ככלי העבודה למשימה הנדרשת. הכלל הוא שכל עוד ניתן להגיע למקום עם שופל וכל עוד נפח העבודה מצדיק את נוכחות השופל, זהו הכלי המתאים ביותר לביצוע העבודה. רק כאשר אחד התנאים האלה לא מתמלא, הבובקט נכנס כאופציה הטובה ביותר. הסיבה לכך היא שמאחר ומדובר בכלי קטן יותר, גם הספק העבודה שלו הוא נמוך יותר, ואת מה שיכול שופל להעמיס בסבב אחד, נדרש הבובקט להעמיס במספר סבבים. במצב זה נוצר בזבוז של זמן שמאריך את הפרויקט ללא צורך, וכתוצאה מכך גם בזבוז של כסף.

היכן אפשר להשיג בובקט?

בישראל פועלים מאות קבלני עפר ותשתיות שלרבים מהם יש בובקט המשרת אותם בפרויקטים שהם מנהלים. יחד עם זאת, קבלנים רבים אינם מחזיקים כלי עבודה כבדים משל עצמם, ושוכרים אותם על פי הצורך. את הבובקט ניתן להשיג מאותם קבלני עפר שיש בבעלותם כלי כזה, או מחברות המתמחות בהשכרת ציוד כבד לענף הבנייה. עלות ההשכרה יכולה להגיע למאות ואלפי שקלים ליום עבודה, ולכן חשוב לתכנן את העבודה בצורה מדויקת וחכמה, על מנת למנוע בזבוז של כסף עבור השכרת הכלי.

מהם החסרונות הבולטים של הבובקט?

החסרון הבולט ביותר של הבובקט הוא כושר ההעמסה שלו לעומת השופל. מן הסתם, מאחר ומדובר בכלי קטן יותר משופל עם כף העמסה קטנה יותר מזו של השופל, הרי שגם כמות החומר שניתן להעמיס באמצעותו היא קטנה יותר, אך לא רק שהכמות היא קטנה יותר אלא גם המשקל שיכול לשאת הבובקט הוא קטן משמעותית מזה שיכול לשאת השופל. בהתאם לכך, בין שמשתמשים בכלי זה לטובת שינוע של עפר ואדמה ממקום למקום ובין שמשתמשים בו ככלי עזר לשינוי כלי עבודה וחומרי בנייה, יצטרך הבובקט לבצע את תפקידו במספר רב של סבבים בגין כושר ההעמסה הנמוך שלו.

יחד עם זאת, חשוב להבין שמדובר בכושר העמסה נמוך יחסית לזה של שופל. ביחס לאמצעי העמסה אחרים, ידניים ומכאניים, נחשב הבובקט לכלי חזק מאוד, הפועל על לחץ שמן הידראולי ומאפשר לשאת משקלים כבדים במיוחד.

מהם היתרונות המרכזיים של הבובקט?

היתרון הגדול ביותר שלו הוא גודלו הקומפקטי. בפרויקטים רבים לא ניתן להגיע עם שופל אל אתר הבנייה, ובמקרים אלה נכנס הבובקט כפתרון מעולה להעמסה ושינוע בתוך האתר. כך למשל, בפרויקט תמא 38 המבוצע בתוך שטח עירוני מיושב, סביר להניח שלא ניתן יהיה להשתמש בשופל גדול שאותו לא ניתן להוביל אל האתר, ושבאתר עצמו תהיה התנועה שלו מאוד מוגבלת. לעומת זאת, את הבובקט אפשר להביא באמצעות עגלה המחוברת לטנדר, ובתוך האתר יהיה לו חופש פעולה ותנועה רחב הרבה יותר.

כמו כן, גודלו של הבובקט הופך אותו לכלי המתאים ביותר לעבודות שינוע והעמסה קטנות יחסית שאין צורך בשופל גדול בכדי לבצע אותן. כך למשל, בבניית בית פרטי במודל בנה ביתך, לרוב יכול הבובקט לבצע את כל משימות ההעמסה והשינוע הנדרשות ללא צורך בשופל גדול.

מהם כללי הבטיחות החלים על עבודה עם בובקט?

ענף הבנייה הוא ענף שבו נושא הבטיחות הוא נושא מרכזי וחשוב, עליו יש להקפיד גם באמצעות אחראי בטיחות ראשי המתפקד בדרך כלל בכל פרויקט בנייה. גם בהפעלת בובקט ישנם שורה של כללי בטיחות שיש לעמוד בהם על מנת להבטיח את שלומו של המפעיל, את שלומם של הסובבים אותו ואת שלומו של הרכוש מסביב, כולל הבובקט עצמו. כללים אלה עוסקים בעיקר בנושא המשקל המרבי שיכול הבובקט לשאת, האופן בו יש להעמיס את הכף שלו מבלי לחרוג מקווי המתאר שלה, האופן בו נע הבובקט בתוך אתר הבנייה מבלי ליצור סכנה בטיחותית לאנשים העובדים מסביב וכדומה. כאמור, בפרויקטים רבים ישנו אחראי בטיחות ראשי שאחראי לבדוק ולוודא שכל כללי הבטיחות ממולאים עד תום על ידי מפעיל הבובקט.

האם אפשר להוביל בובקט על גבי טנדר?

התשובה היא לא. על אף שמדובר בכלי עבודה קומפקטי, בכל זאת מדובר בכלי כבד המשתייך לקטגוריית הצמ"ה (ציוד מכני הנדסי), וכוללת בתוכה כלים כמו שופלים, דחפורים, מחפרים, באגרים, משאיות, מנופים וכדומה. כרגע לא ידוע על טנדר שיכול לשאת בובקט הן בהיבט של גודל והן בהיבט של משקל. מה שכן אפשר לעשות הוא לחבר עגלה נגררת מאחורי הטנדר, ועליה להעמיס את הבובקט כך שניתן לנייד אותו בקלות רבה יותר אל ומאתר הבנייה.

את הבובקט כדאי וחשוב מאוד לשמור בתוך מחסן סגור בכל שעה שהוא אינו מצוי בעבודה. הסיבה לכך היא הקלות בה ניתן לגנוב אותו ביחס לשופל או דחפור למשל. ואכן, מרבית גניבות הציוד הכבד בענף הבנייה הן גניבות של כלים כדוגמת הבובקט, וקבלנים המודעים לעובדה זו מקפידים מאוד על שינוע הבובקט אל מחסן סגור בכל סוף יום עבודה.

הבובקט הוא כלי מכני הנדסי המיועד להעמסת עפר, אדמה, חומרי בנייה וכלי עבודה, ומשמש כתחליף הקטן של השופל. את הבובקט ניתן גם למנף לטובת סיוע אישי לפועלים בשטח, שיכולים להיעזר בו לשינוע כלי עבודה וחומרי בנייה ממקום למקום באתר הבנייה. הפעלת הבובקט חייבת להתבצע על ידי מפעיל ברישיון ועל פי כל כללי הבטיחות החלים עליו. את הבובקט ניתן לשכור לפי יום, כשעלות ההשכרה יכולה להגיע למאות ואלפי שקלים ליום עבודה. בהתאם לכך, כל עבודה עם הבובקט מחייבת תכנון מראש שיבטיח ניצול מקסימלי של זמן הבובקט לטובת מטרות הפרויקט. אם אתם מחפשים בובקט לפרויקט פרטי שלכם, מומלץ להיעזר באיש מקצוע מענף הבנייה, שימצא עבורכם את הכלי המתאים ביותר במחיר כדאי ועם מפעיל מקצועי ובעלי רישיון להפעלת בובקט.

בובקט

בובקט – מהו ומה היתרונות שלו

הבובקט הוא למעשה כלי צמ"ה (ציוד מכאני הנדסי) לכל דבר ועניין. היתרון הגדול של הבובקט טמון דווקא בגודל המזערי שלו, ביחס לכלי צמ"ה המוכרים לנו. מקור השם בובקט הוא בשמה של החברה שהחלה בייצור כלי צמ"ה קטנים, אי שם בתחולת שנות השישים של המאה הקודמת. החברה עצמה נקראת על שמו של חתול קטן אבל חזק, הקרוי בשם בובקט. (השם העברי שלו הוא שונר – בארמית: שונרא). בתוך זמן קצר הפכו הכלים הללו לפופולאריים מאד, תוך שהם מבצעים עבודות באתרי בנייה קטנים וחוסכים זמן רב וכסף, שאלמלי כן היה משולם למספר גדול של עובדים שיבצעו את אותה העבודה בהרבה יותר זמן. הבעלים והמפעילים אמנם גובים מחיר בובקט ליום שעשוי להישמע גבוה, אבל אם משווים אותו לחיסכון, כתוצאה מההספק הגבוה שלו, הרי ההוצאה הזאת משתלמת בסיכומו של עניין. עם הציוד המכאני ההנדסי כאמור ניתן למנות טרקטורים, יעה אופני, באגרים, דחפורים, מכבשים ועוד מגוון כלים רחב. המקבילים של הצמ"ה כאמור הם מיני טרקטור, מיני יעה אופני, מיני דחפור ומיני מכבש, וכך הלאה בכל אחר מכלי הצמ"ה. כל כלי הצמ"ה הקטנים מכונים באופן כללי בובקט.

קביעת מחיר בובקט ליום – כיצד היא מתבצעת

קביעת המחיר של השכרת הבובקט, מתבצעת על פי אמות מידה סטנדרטיות לחלוטין. על מחיר בובקט ליום משפיעות אמות המידה כדלקמן: אורך זמן ההשכרה, האם הכלי מושכר ביחד עם נהג או שלא, מהות העבודה, מרחק האתר מהמקום שבו נמצא הבובקט ועוד. לדוגמה – מחיר בובקט ליום עבודה אחד הוא גבוה יחסית למחיר עבור שבוע עבודה. הסיבה – המחיר ליום אחד כולל גם את מחיר ההגעה לאתר העבודות. אם הבובקט מושכר לשבוע, מחיר ההגעה מתחלק בין כמה ימים, מה שמוזיל באופן משמעותי את העלויות. גם שכירת שירותיו הטובים של הנהג, שהוא למעשה איש מקצוע מיומן, עולה כסף. בלי הנהג או המתפעל המקצועי, יהיה על השוכר למצוא נהג משל עצמו. נוסף על כל אלה קיימות הוצאות התפעול הכללי, השוטף והתקופתי. גם אלה מגולמים במחיר ליום עבודה של בובקט.

דבר נוסף העלול להשפיע על מחיר בובקט ליום עבודה

הוא המרחק של אתר הבנייה שבו יועסק הבובקט מאתרי בנייה אופצינאלים אחרים. גם כאן, מחיר ההגעה לאתר הבנייה מתחלק במספר ימי העבודה שבובקט עבד, ולכן ככל שזמן העבודה יותר ארוך, המחיר של יום עבודה יורד.

אמת מידה נוספת לקביעת המחיר של השכרת בובקט יחיד, היא כמות הכלים המושכרים מאותו הקבלן. אם מדובר בהשכרה של כלי אחד לזמן קצר, המחיר יהיה קרוב לוודאי שונה מזה של השכרת מגוון כלי צמ"ה לעבודות באתר בנייה יחיד או יותר. הדבר עלול לקרות, אם באתר מסוים מתבצעות עבודות אינטנסיביות להשלמה של מבנה כל שהוא, או הכנת השטח לבניית בניינים וגנים ציבוריים או לסלילת מסילות או לכל עבודה אחרת.

אם יש לך עניין לדעת מהו מחיר בובקט ליום – זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלך ויציעו לך את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורך.

מחיר בובקט ליום

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

חפירת בריכה
בלוג
USER

שלבי עבודה בחפירת בריכה

במדינה חמה כמו ישראל בריכת שחייה היא מתקן שמספק אינספור רגעים של כיף. בהתאם חפירת בריכה היא שירות מבוקש מאוד, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים לגבי האופן שבו מתבצעת עבודה זו.

קר עוד
שיפוץ
בלוג
USER

המדריך להשכרת ציוד עבור שיפוצים בירושלים

גם העיר הכי היסטורית בישראל זקוקה לשיפוצים ואולי יותר מכל עיר אחרת. התחום נמצא כל הזמן בהתחדשות ונכנסים עוד ועוד שיפוצניקים חדשים לעיר ולצד מה שהם מביאים עמם מבחינת חדשנות, עדיין יש דברים שאי אפשר לברוח מהם בבניה, למשל הצורך בשימוש בכלי עבודה גדולים. אז מה אתם צריכים לדעת על השכרת ציוד עבור תחילת הדרך שלכם בעולם השיפוצים? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

קר עוד

פינוי מבנה מסוכן בישראל

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך מורכב שצריך לתכנן מראש. בטיחות האנשים שיהיו מעורבים בתהליך היא הדבר החשוב ביותר. סעיף זה דן כיצד להתכונן לתהליך פינוי

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!