הנחת אדמה גננית בשטח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אדמה גננית מתווספת לאדמה הנוכחית והיא בסיס חשוב בעיצוב הנוף. את האדמה נרצה להוסיף לגינה הפרטית שלנו, לגינות ציבוריות ולהניח אותה לצד תשתיות כחלק מתהליך פיתוח השטח. התוספת נחוצה כאשר האדמה הקיימת אינה מתאימה לצמחייה שנרצה לשתול או כאשר אין מספיק אדמה במקום. היא מכילה חומרים שמעודדים את הצמחים לגדול והמים מחלחלים אליה ולכן נמנעות שלוליות והצטברות של מים על השטח לאחר השקיה וירידת גשמים רבים.

האדמה צריכה להיות איכותית ולהתאים לאזור המיועד. אנחנו יכולים להתייעץ עם החברה המתמחה בתחום לפני ההובלה כדי לוודא כי אכן נקבל את התוצאות הרצויות לגינה שלנו. לרוב נשתמש בה לצורך שתילה אך במידת הצורך נוכל גם ליצור מעליה משטח דריכה.

מהי אדמה גננית?

את המונח "אדמה גננית" שומע כמעט כל מי שבונה בית. בשלב זה או אחר יכול הקבלן להציע להוסיף לשטח את האדמה כדי ליצור קרקע בריאה לצמחייה שתישתל בגינה. כיוון שכל תהליך הבני יכול להעלות שאלות, אחת השאלות שיכולה לעלות נוגעת לגבי סוג וטיב האדמה. עלינו לדעת כי לא מדובר בסוג אחד של אדמה ובוודאי לא בתקן. הבנת הצורך תעזור לנו לעשות את הבחירה הנכונה והמשתלמת לשטח שלנו.

למעשה אדמה גננית היא לא אדמה מסוימת אלא זו שעליה ניצור את הגינה. אם השטח שלנו עשיר באדמה טובה, נוכל להסתפק בה כדי לגדל צמחים. כיוון שלרוב זה לא המצב, נבחר להוביל אלינו אדמה מתאימה. כדאי שהאדמה תהיה איכותית, שתתאים לסוג האדמה המקורית שיש באזור (במידה ונוסיף עד 40 ס"מ של אדמה) ושהכמות שלה תכסה היטב את השטח.

התאמת האדמה לשטח

יצירת הגינה שלנו מתחילה בהכנה של השטח. לכן, בעת הזמנת האדמה שתשמש לגינה עלינו לחשוב גם על כל אחד מהפרטים הבאים:

כמויות

דבר ראשון עלינו לדעת מה כמות האדמה שנרצה להוסיף. ככל שהשטח שלנו סלעי יותר, כך נצטרך להסתמך על אדמה שנוביל למקום כדי להכין מצע שישמש לצמחים. אם יש לנו אדמה בשטח אך אנחנו רוצים להוסיף עליה גובה נוסף, יכול להיות שתספיק לנו כמות מועטה ובמקרה זה כדאי להתאים בין המרכיבים של האדמה הנוכחית לבין זו שנוסיף מעליה.

ניקוי השטח

לפני שנשים אדמה חדשה, אנחנו צריכים לדאוג לכך שהשטח שלנו יהיה פנוי מכל פסולת שנערמה במהלך הבניה. האדמה לא אמורה לכסות את המפגעים אלא צריכה להפוך להיות משטח נקי ובריא עבור הצמחים שנשתול בהמשך הדרך.

עיבוד הקרקע

כדאי לעבד את הקרקע הנוכחית בטרם הובלת האדמה החדשה. אם יש צורך, כדאי לבצע הדברה של עשבים ולחטא את הקרקע. בהתאם לסוג הפעולות שנבצע נצטרך לחשב את הזמנים. כלומר, אי אפשר להזמין את האדמה החדשה באופן ספונטני ומומלץ לדאוג לכך שהקרקע החדשה תונח על שטח אידאלי.

כיצד נוביל אדמה גננית לשטח שלנו?

את האדמה נוכל להוביל מאזורים שונים בארץ ונצטרך להשתמש בכלים מתאימים לצורך כך. החברה שתבצע את ההובלה צריכה להחזיק בכלים המתאימים ובמקרה ונצטרך נוכל לבדוק אם יש באפשרותה לבצע גם עבודות בשטח. כדי ליהנות מעבודה בראש שקט ולדעת שהשטח שלנו בידיים טובות, עדיף לבחור בחברה אחת שתוכל גם להכין את הקרקע וגם להניח את האדמה החדשה.

חברת עבודות עפר ישראל מבצעת עבודות שטח בבתים פרטיים, שטחים עירוניים ובפרויקטים של הנחת תשתיות. החברה מבצעת הובלה של אדמה גננית על פי דרישה ויכולה לדאוג גם להכין את השטח לפני ולדאוג ליישור הקרקע לאחר הנחת האדמה החדשה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

חפירת בריכה
בלוג
USER

שלבי עבודה בחפירת בריכה

במדינה חמה כמו ישראל בריכת שחייה היא מתקן שמספק אינספור רגעים של כיף. בהתאם חפירת בריכה היא שירות מבוקש מאוד, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים לגבי האופן שבו מתבצעת עבודה זו.

קר עוד
שיפוץ
בלוג
USER

המדריך להשכרת ציוד עבור שיפוצים בירושלים

גם העיר הכי היסטורית בישראל זקוקה לשיפוצים ואולי יותר מכל עיר אחרת. התחום נמצא כל הזמן בהתחדשות ונכנסים עוד ועוד שיפוצניקים חדשים לעיר ולצד מה שהם מביאים עמם מבחינת חדשנות, עדיין יש דברים שאי אפשר לברוח מהם בבניה, למשל הצורך בשימוש בכלי עבודה גדולים. אז מה אתם צריכים לדעת על השכרת ציוד עבור תחילת הדרך שלכם בעולם השיפוצים? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

קר עוד

פינוי מבנה מסוכן בישראל

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך מורכב שצריך לתכנן מראש. בטיחות האנשים שיהיו מעורבים בתהליך היא הדבר החשוב ביותר. סעיף זה דן כיצד להתכונן לתהליך פינוי

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!