מחיר הטמנת פסולת בניין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

במידה והנכם מתעסקים בעבודות בניין שונות, עליכם לדאוג לפינוי פסולת בניין, את פינוי הפסולת יש להטמין באתר אשר הינו מורשה לכך.

עלויות של הטמנת פסולת

עלויות ההטמנה בדרך כלל מגיעים יחד עם ההובלה אל האתר והאחסון, כל מכולה אותה אתם מעוניינים לשפוך אל אתר הטמנה מורשה הנכם יכולים לשלם עליו סכום שלא יעלה על אלף שקלים, מכולה אשר בה אתם אוספים את הפסולת בניין יכולה להכיל עד שבע טון של פסולת, וכן במידה ומדובר על עבודה של הריסת מבנה מסוים זה יכול לעמוד על אלפי שקלים למכולה, חשוב לבדוק מול כמה אתרי הטמנה מכיוון שיכול להיות כי קיימים אתרים אשר גובים פחות על הטמנת פסולת בניין. בנוסף, עליכם לדעת כי השכרת מכולה לפינוי פסולת יכולה להיות כלולה עם מחיר ההטמנה. השכרת מכולה יכולה לנוע בין מחירים שונים, וכן יכולה להגיע למחיר של עד 2700 ש"ח.

היכן מבצעים הטמנה של פסולת בניין?

את כל פסולת הבניין המצטבר לכם, הנכם צריכים לדאוג להטמין באתר מורשה לכך, כאמור באתרים אלו גובים כסף על מנת להטמין שם את הפסולת, כאשר אתם עובדים עם קבלנים מסוימים יכול להיות מאוד כי הם עובדים מול אתרים מורשים שונים, וכן לא יהיה לכם את הצורך לחפש אתר להטמנת פסולת בניין. ברחבי הארץ קיימים המון אתרי הטמנה מורשים כמו נען או י.מ עטר שר נמצאים באזור המרכז, וכן קיימים אתרים מורשים באזור הדרום כמו דודאים או נימרה, הנכם יכולים למצוא לא מעט אתרים מורשים אשר נמצאים גם באזור הצפון כמו עמיאש קליטה ומחזור או שפרעם. כמו כן, קיימים עוד המון אתרים להטמנת פסולת.

הטמנת פסולת בצורה לא חוקית

קיימים לא מעט מקרים בהם הנכם יכולים לשלם לא מעט כסף לקבלן על מנת שיבצע עבורכם את ההטמנה של פסולת הבניין באתר אשר הינו מורשה לכך, אך הקבלנים לא באמת מבצעים את ההטמנה באתר מורשה, קיימים לא מעט קבלנים אשר לא מעוניינים לשלם לאתר הטמנה וכן מטמינים את פסולת הבניין בשטחים שונים, כך יוצא כי הם מרוויחים את הכסף ששילמתם להם ללא ביצוע של העבודה בצורה נכונה. דבר זה יכול להוביל אתכם לקבלת קנס המתחיל ב4000 ש"ח ולכן, כאשר הנכם משלמים לקבלן על מנת שיבצע עבורכם את ההטמנה של הפסולת בניין רצוי מאוד לבדוק את הקבלן וכן לבדוק מול הקבלן כי הוא אכן מבצע את ההטמנה בצורה מסודרת.

אמינות הקבלן לפינוי פסולת

כאשר הנכם עובדים מול קבלן מסוים, רצוי מאוד לבדוק את האמינות של אותו קבלן, אמינות של הקבלן הינה ערך עליון בכל מה שקשור לעבודות בנייה, הנכם משלמים לא מעט כספים לקבלן, וכן אתם רוצים לקבל את העבודה הטובה ביותר. כמו כן, במידה והקבלן לא יהיה אמין מספיק וכן יבצע הטמנה של הפסולת בניין בשטחים ציבוריים או פרטיים אך לא באתרים מורשים, עליכם לדעת כי למרות ששילמתם לא מעט כסף לקבלן על כך אתם יכולים להיקנס בעקבות זאת. כאמור, קנס של הטמנת פסולת בצורה בלתי חוקית יכול להתחיל מ4000 ש"ח ולהגיע עד ל8000 ש"ח.

מחזור פסולת בניין

חשוב לדעת כי כאשר הנכם דואגים להטמין את פסולת הבניין באתר אשר הינו מורשה לכך, אתם דואגים מאוד לאיכות הסביבה. כאשר פסולת בניין מגיע אל אתרים אלו הוא עובר מחזור, וכן קיימת האפשרות להשתמש בחומרי גלם אלו לאחר מכן לעבודות בנייה שונות, דבר זה יכול להיות מעולה, וכן אתם יכולים להיות בטוחים כי פסולת הבניין אשר עובר מחזור יוצא כחומרי גלם לבנייה באיכות מעולה אשר אינה יורדת מאיכות של חומר גלם חדש.

לסיכום

עבודות עפר ישראל יכולים להציע לכם שירותים מעולים עם מחירים מעולים אשר לא תוכלו למצוא במקום אחר.

במידה והנכם מעוניינים לקבל ייעוץ ופרטים נוספים, אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר עבודות עפר ישראל על מנת שנוכל לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!