אתרי פסולת מורשים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר אתם מבצעים עבודות עפר שונות הקשורות לעבודות בנייה, אשר בעבודות אלו מצטברת לכם פסולת בניין, עליכם להעביר את כל הפסולת אל אתרי פסולת מורשים.

מדוע חייב לפנות פסולת בניין?

 עליכם לבצע העברה של כל הפסולת בניין אשר מתאסף לכם בעקבות עבודות בנייה שונות אל תוך אתרי פסולת מורשים, חשוב לדעת כי אין זה החלטה שלכם האם לעשות זאת אלא קיים החוק אשר הינו מחייב אתכם לפעול כך, במידה ואינכם דואגים כי כל פסולת הבניין שלכם יועבר אל אתרי פסולת מורשים עליכם לדעת כי הנכם עוברים על החוק, וכן הנכם יכולים לקבל קנס אשר יביא אתכם להוצאות לא קטנות, קנס על אי פינוי פסולת יכול להתחיל ב4000 ש"ח ואף להגיע לסכום של עד 8000 ש"ח, ולכן מומלץ לבצע את כל התהליך כפי שמצוין בחוק.

היכן קיימים אתרי פסולת מורשים?

ברחבי הארץ פזורים לא מעט אתרי הטמנה מורשים אשר מיועדים להטמנה של פסולת בניין, אלו הם חלק מאתרי ההטמנה הקיימים:

  1. שפיה/תות הנמצא בחיפה.
  2. טורעאן הנמצא באזור צומת גולני בצפון.
  3. עפולה הנמצא לכיוון גן-נר.
  4. תחנת מעבר ומיון נתניה.
  5. אפיקים ירוקים הנמצא בראש העין.
  6. דודאים, אתר הטמנה הנמצא סמוך לבאר שבע.
  7. פארק מחזור "ב.ר.ש.ד"

כמו כן, קיימים עוד לא מעט אתרי הטמנה מורשים אשר אליהם קיימת אפשרות לבצע פינוי פסולת.

מדוע פינוי הפסולת הוא כל כך חיוני?

 חשוב לדעת כי באתרים אלו מתבצעת הפרדה של כל פסולת הבניין, וכן באתרים מורשים מבצעים את פעולת המחזור של הפסולת בניין, מחזור הפסולת הינו חשוב ביותר, על מנת שתהיה קיימת האפשרות לבצע את המחזור וכן שימוש של חומרים אלו, כמו כן החשיבות היא באיכות הסביבה על מנת לצמצם את הנזקים הקיימים של הסביבה.

כיצד תבחרו אתר הטמנה מורשה?

כאשר אתם מבצעים עבודות בנייה שונות, וכן הנכם מעוניינים לעבוד על פי חוק ולהעביר את פסולת הבניין אל אתרי פסולת מורשים, רצוי מאוד לבדוק מה האתר המורשה הקרוב ביותר אליכם, זאת מכיוון שתיאלצו לשלם על עלות השינוע של הפסולת מהאתר בו אתם מבצעים את עבודות הבנייה ישירות אל אתר פסולת מורשה ולכן, על מנת שהעלות לא תהיה לכם יקרה מעל המידה הרצויה, רצוי להעביר את הפסולת בניין שלכם אל אתר פסולת מורשה אשר נמצא באותו עיר או בקרבת מקום.

מחיר הטמנת פסולת

 לפני שאתם מחליטים באיזה אתר פסולת אתם מעוניינים לזרוק את פסולת הבניין, רצוי קודם לכן לבצע בדיקה בכמה אתרים מורשים אשר נמצאים באזור העבודה וכך לבדוק את המחיר בין כמה אתרי הטמנה מורשים, זאת מכיוון ששווה לכם להטמין את הפסולת באתר קרוב, הובלת פסולת הבניין אל אתר ההטמנה יכול להוביל בתוספת לתשלום ולכן, חשוב לבדוק את האתרים הקרובים אליכם. במידה והשכרתם עגלה קטנה לפינוי פסולת המחיר יכול להתחיל ב400 ש"ח ולעלות בהתאם לצורך.

למה לפנות אל חברה חיצונית?

במידה והנכם מזמינים חברה חיצונית על מנת שתבצע את כל מה שקשור לפינוי פסולת הבניין, ברוב המקרים אותה חברה עובדת עם אתרי פסולת מורשים מסוימים, וכן לא תיאלצו להתמודד עם כל השוואות המחירים ומה שכרוך בכך. עבודות עפר ישראל יכולים לבצע עבורכם את כל הכרוך בפינוי פסולת בניין, וכן התקשרות מול אתרי הטמנה מורשים.

לסיכום

עבודות עפר ישראל עובדים עם אתרי פסול מורשים, וכן יכולים לבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מוזמנים להשאיר פרטים באתר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

פסולת בניין
בלוג
USER

פינוי פסולת בניין השוואת מחירים: השוואת מחירים לפינוי פסולת בניין בישראל

בכל הנוגע לפינוי פסולת בניין בישראל, מציאת העסקאות הטובות ביותר יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה חברות שמציעות את השירותים שלהן, זה יכול להיות מכריע לסנן את כל האפשרויות ולקבוע איזו מהן מציעה את המחירים התחרותיים ביותר. במאמר זה, נחשוף את המתמודדים המובילים בשוק ונספק השוואת מחירים  לפינוי פסולת בניין.

קר עוד
מיכל לפינוי פסולת
בלוג
USER

הזמנת מכולה לפינוי פסולת: המדריך להזמנת מכולה לפינוי פסולת

הזמנת מכולה לפינוי פסולת יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם מכירים את התהליך. עם זאת, עם המידע וההכוונה הנכונים, תוכלו לחסוך זמן וגם כסף. במדריך מקיף זה נדריך אותך בשלבי הזמנת מיכל פינוי פסולת בישראל, תוך הקפדה על חוויה ללא טרחה.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

פינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים:

פרויקטי בנייה יכולים לייצר כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. זה חיוני לחברות הבנייה לתת עדיפות לפינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים  כדי להגן על הסביבה ולהבטיח עמידה בתקנות המקומיות.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

שירות פינוי פסולת בכל הארץ: המדריך לשירותי פינוי פסולת בארץ

שמירה על הסביבה שלנו נקייה ונטולת פסולת חיונית לא רק לסביבה בריאה אלא גם לקהילה משגשגת. לשירותי פינוי פסולת תפקיד חיוני בהבטחת סילוק ומחזור נכון של פסולת מסוגים שונים. בישראל קיימים מספר רב של ספקי שירותי פינוי פסולת המציעים פתרונות מקיפים לניהול יעיל של הפסולת. מאמר זה ישמש לך כמדריך האולטימטיבי לשירותי פינוי פסולת בכל הארץ, ויספק מידע רב ערך על סוגי השירותים השונים הזמינים ועל השחקנים המרכזיים בתעשייה.

קר עוד
אוטו לפינוי זבל
בלוג
USER

משאית פינוי פסולת בניין: מהפכה בתעשייה עם פתרונות חדשניים למשאיות

אתרי בנייה מייצרים כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. פינוי נכון של פסולת זו חיוני לשמירה על סביבה בטוחה ונקייה. בנוסף, נוהלי ניהול פסולת יעילים תורמים למאמצי הקיימות ומפחיתים את ההשפעה הכוללת על הסביבה. חיוני לתעשיית הבנייה למצוא פתרונות חדשניים שחולל מהפכה בדרך הטיפול והסילוק של הפסולת.

קר עוד

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!