השכרת כלי עבודה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כל בעל מקצוע יודע שהיכולת לבצע עבודה מקצועית תלויה במידה רבה בזמינות של כלי עבודה מקצועיים. עבודה שבוצעה עם כלי עבודה מתאימים תהיה כמעט תמיד איכותית יותר, מקצועיות יותר ובדרך כלל גם זולה יותר, מאשר עבודה שבה נדרש איש המקצוע להתמודד עם אתגרים שקשה להתמודד איתם ללא הכלים המתאימים. יחד עם זאת, ישנם כלי עבודה שאין לאיש המקצוע שום כדאיות כלכלית לרכוש אותם ולהחזיק בהם על בסיס קבוע, בין בגלל עלותם הגבוהה ובין בגלל היקף השימוש המצומצם בהם. במקרים אלה, נעזרים אנשי המקצוע בשירותי השכרת כלי עבודה, שהופכים להיות רלוונטיים גם עבור המגזר הפרטי ואשר עליהם נדבר בשורות הבאות.

השכרת כלי עבודה – למי זה מתאים?

את רוב כלי העבודה על אלפי הסוגים שלהם אתם פשוט לא צריכים בבית על בסיס קבוע, אבל כשתצטרכו לבצע עבודה מסוימת, שניתן לבצע אותה אך ורק באמצעות כלי עבודה ספציפיים, יהפכו כלי העבודה הללו לחזות הכל. כשזה יקרה, זכרו שאתם ממש לא צריכים לקנות אותם רק לצורך שימוש חד פעמי ויש באפשרותכם לשכור אותם לתקופות קצובות, החל מיום אחד ומעלה. את השורות האלה ניתן להפנות לכל אחד, בין שאתם אנשים פרטיים המעוניינים לבצע עבודה מסוימת בביתכם ובין שאתם אנשי מקצוע הזקוקים לכלי עבודה שונים בתדירות משתנה בהתאם לפרויקט שעומד על הפרק. בכל מקרה, תוכלו לגשת לבית עסק המספק שירותי השכרת כלי עבודה, לבחור את כלי העבודה הדרושים לכם ולשכור אותם על בסיס יומי או יותר.

אילו סוגים של כלי עבודה ניתן לשכור?

ובכן, התשובה היא שכל סוגי כלי העבודה שאותם אתם יכולים לקנות בחנויות אספקה טכנית וכלי עבודה, זמינים גם במודל ההשכרה. ישנם בתי עסק המתמחים בסוגים ספציפיים של סוגי עבודה, בתי עסק המציעים את כל כלי העבודה השכיחים והנפוצים ביותר ולצידם מספר סוגים בתחומי התמחות ספציפיים כמו צבע, עבודה בגובה, קידוח וכן הלאה ובתי עסק אחרים המציעים מכל הבא ליד. אם אתם זקוקים למספר סוגים של כלי עבודה, ייתכן שלא תוכלו למצוא את כולם במקום אחד ותצטרכו לשכור אותם במספר מקומות שונים, אך לרוב, בתי עסק המציעים את השירות של השכרת כלי עבודה, יודעים להציע סטים שלמים של כלי עבודה בכל תחום, כך שאם יש להם כלי עבודה המיועד למשימה מיוחדת, סביר להניח שהם מציעים כלי עבודה נוספים הרלוונטיים לאותה משימה.

מבחר כלים, אמצעים ומתקנים

בתי עסק המתמחים בתחום של השכרת כלי עבודה, מציעים בדרך כלל מגוון רחב של כלים, אמצעים ומתקנים המיועדים לביצוע עבודות פיזיות מקצועיות בתחומי הבניין, השיפוצים, החשמל, האינסטלציה, הצבע, האדמה וכן הלאה. יחד עם זאת, ככל שהכלים הנדרשים הם גדולים ומקצועיים יותר וככל שהם משתייכים לתחומי התמחות ספציפיים יותר, כך סביר להניח שתצטרכו למצוא ספקים מאוד ספציפיים שיוכלו להעמיד עבורכם את הכלים הדרושים לכם במודל השכרה. כך למשל, מרבית בתי העסק המשכירים כלי עבודה, אינם מציעים באגרים, מחפרונים או שופלים להשכרה, שכן אלו הם כלים המוצעים על ידי חברות המתמחות בתחום הצמ"ה (ציוד מכאני הנדסי). כלים אלה גם דורשים רישוי מיוחד ולכן יודעים אותם בתי עסק להציע לכם גם שירותי מפעיל על בסיס השכרה לפי יום עבודה. כמו כן, אם אתם זקוקים לציוד מתמחה כמו למשל ציוד מדידה גאודזי, ערכות לאיתור תשתיות או בדיקות סוניות וכדומה, יהיה עליכם לפנות לגורמים מקצועיים המתמחים בתחום זה ולברר האם הם מציעים את הציוד להשכרה. גם במקרה זה, ציוד זה ניתן להפעלה על ידי אנשים מורשים בעלי ידע מקצועי והיכרות עם המקצוע ולכן תוכלו לשכור גם שירותי מפעיל על בסיס יומי.

פרט לאלה, ישנו מבחר עצום של כלי עבודה נטענים, כלי עבודה חשמליים, כלי עבודה פנאומטיים וכלי עבודה מכאניים שתוכלו לשכור לכל עבודה שאתם צריכים לבצע בביתכם, בחצר הבית או במסגרת פרויקט מקצועי שאתם מבצעים.

לפני שמשכירים, חשוב לבחור נכון

עלות השכרת כלי עבודה היא אינה נמוכה ועל אף שהיא מציעה דיל כדאי מאוד ביחס לאפשרות לרכוש את הכלי, עדיין חשוב מאוד שתבדקו היטב מהם הכלים המדויקים הדרושים לכם ותקפידו לשכור אותם בדיוק בעיתוי הדרוש לכם. ישנם כלי עבודה שעלות השכרתם יכולה להגיע לכדי מאות שקלים ביום ולכן אין שום היגיון לשכור אותם בתחילת הפרויקט ולכל אורכו אם השימוש בהם הוא מאוד ספציפי בשלב מסוים של הפרויקט. כלי עבודה אחרים ניתנים להשכרה בעלויות מצחיקות של עשרות שקלים ביום ואף פחות מכך ואת הכלים האלה אתם בהחלט רוצים לשכור לאורך הפרויקט ולו בכדי לחסוך לכם את הטרטור אל בית העסק לצורך הזמנה והובלה של כלי עבודה כל פעם מחדש.

אם אתם מנהלים עסק בתחום הפרויקטים, כדאי שתדעו שהוצאות השכרת כלי עבודה הן הוצאות מוכרות במס ותוכלו לבקש עבורן ניכוי הוצאות בתחשיבי המס החודשיים והשנתיים שלכם. כמו כן, עלויות חשמל, דלק או כל עלויות אחרות הקשורות בתפעול המכשירים, נחשבים אף הם להוצאות מוכרות במס ובלבד שהפרויקט נמצא בתחום המקצועי שלכם כפי שהוא מוגדר ברשות המיסים.

בבתי העסק השונים, המציעים שירותי השכרת כלי עבודה, תוכלו לקבל את כל הפרטים הדרושים לכם, הן לגבי כלי העבודה המתאימים לכם ביותר והעיתוי הנכון ביותר לאורך הפרויקט לשכור אותם ולהחזיר אותם והן לבי התפעול שלהם, מקורות האנרגיה, האחריות שלכם לכלים, ביטוח על הכלים מפני גניבה או נזק וכן הלאה. במעמד ההשכרה, שימו לב לכל ההתחייבויות שלכם בעסקה ובפרט לגבי בלאי של חלקים והאחריות שלכם לפצות בגין קלקול או נזק שנגרם על ידכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

חפירת בריכה
בלוג
USER

שלבי עבודה בחפירת בריכה

במדינה חמה כמו ישראל בריכת שחייה היא מתקן שמספק אינספור רגעים של כיף. בהתאם חפירת בריכה היא שירות מבוקש מאוד, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים לגבי האופן שבו מתבצעת עבודה זו.

קר עוד
שיפוץ
בלוג
USER

המדריך להשכרת ציוד עבור שיפוצים בירושלים

גם העיר הכי היסטורית בישראל זקוקה לשיפוצים ואולי יותר מכל עיר אחרת. התחום נמצא כל הזמן בהתחדשות ונכנסים עוד ועוד שיפוצניקים חדשים לעיר ולצד מה שהם מביאים עמם מבחינת חדשנות, עדיין יש דברים שאי אפשר לברוח מהם בבניה, למשל הצורך בשימוש בכלי עבודה גדולים. אז מה אתם צריכים לדעת על השכרת ציוד עבור תחילת הדרך שלכם בעולם השיפוצים? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

קר עוד

פינוי מבנה מסוכן בישראל

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך מורכב שצריך לתכנן מראש. בטיחות האנשים שיהיו מעורבים בתהליך היא הדבר החשוב ביותר. סעיף זה דן כיצד להתכונן לתהליך פינוי

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!