מחזור פסולת בניין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר הנכם עובדים או מזמינים עבדות בנייה שונות, בין אם מדובר על עבודות שיפוצים או על עבודת בנייה אחרת, חשוב לדעת כי את כל פסולת הבניין יש לפנות אל אתר מורשה אשר מבצע מחזור פסולת בניין.

מהו מחזור הפסולת?

כיום, כמעט אין אחד אשר אינו מכיר את כל עניין המחזור, על מנת לשמור על הסביבה אנו ממחזרים כמעט כל דבר, בין אם מדובר על בקבוקים מפלסטיק או כל מיני דברים אחרים אשר ניתן למחזר, המחזור של המוצרים נעשה על מנת לשמור על איכות הסביבה ככל האפשר, בין כל הדברים אשר אותם קיימת האפשרות למחזר, התווספו גם כל פסולת הבניין. מחזור של פסולת הבניין הינו דבר אשר כל מי שמתעסק בעבודות בנייה שונות יודע כי זהו חוק המחייב לעבוד על פיו.

חובת מחזור הפסולת

כאמור, כל מי שמתעסק בעבודות בנייה שונות , יכול להיות כי מדובר על עבודות שיפוצים או על עבודות בנייה מחודשת של בניין חדש, וכן יכול להיות כי העבודה היא הריסה של מבנים מסוימים, בכל המקרים האלו, וכן בכל המקרים אשר קשורים לעבודות בנייה שונות חלה החובה לבצע מחזור של לפחות חמישים אחוז מפסולת הבניין, כך קיימת האפשרות לבצע עבודות בנייה נוספות עם אותו פסולת בניין אשר מחזרתם.

חשיבות המחזור

על פי החוק האומר כי חלה החובה לבצע מחזור לפסולת בניין, יש להתייחס לסעיף נוסף בחוק אשר אומר כי כאשר גופים ממשלתיים מבצעים עבודות בנייה שונות הינם מחויבים לבצע את עבודות הבנייה יחד עם עשרים אחוז לפחות שימוש בחומרי בנייה ממוחזרים, חוקים אלו נקבעו על ידי החלטת הממשלה, וכן מי שעובר על החוקים האלו יכול להיקנס בסכום לא קטן המתחיל מסכום של 4000 ש"ח. לכן, חשוב מאוד לבצע מחזור של פסולת בניין.

אתרי הטמנת פסולת מורשים

בנוסף לחוק מחזור הפסולת קיים חוק הנקרא שמירת הניקיון, כאשר מפנים את כל הפסולת בניין יש להעביר את כולה אל אתר הטמנה מורשה לכך, כאשר אתם מעבירים את כל פסולת הבניין אל אתרים אלו שם הם יעברו את תהליך המחזור, וכן באתרים אלו ייוצרו חומרי בנייה שונים על מנת שתהיה האפשרות להשתמש בהם, כאשר מפנים את פסולת הבניין אפשר להיות רגועים ולדעת כי הפסולת עוברת את המחזור הנדרש לה.

ברחבי הארץ קיימים לא מעט אתרים מורשים להטמנת פסולת, הנכם יכולים למצוא באזור צפון את אתר ההטמנה איכות ירוקה אשר נמצא בחיפה, וכן הנכם יכולים למצוא באזור המרכז את אתר ההטמנה אפיקים ירוקים שנמצא בראש העין, וכן הנכם יכולים למצוא עוד לא מעט אתרי הטמנה מורשים.

יתרונות של מחזור פסולת בניין

כאשר אתם מבצעים מחזור פסולת בניין עליכם לדעת כי קיימים יתרונות למחזור, כמו למשל:

  • צמצום שימוש בחומרי גלם גורם להפחית את כמות החציבה.
  • לאחר המחזור קיים צמצום באתרים של פסולת הבניין, כך זה מאריך את החיים של אותו אתר, וכן גורם לעיכוב בפתיחת אתר חדש.
  • מפחית את זיהום הסביבה מכיוון שמחזור פסולת בניין מפחית את המזהמים היכולים לצאת מהחומר.
  • הגברת המודעות של איכות הסביבה.

כל אלו הינם יתרונות מעולים אשר יכולים להיגרם בעקבות מחזור של פסולת בניין, חשיבות המחזור הינה גדולה מכיוון שבנוסף לכל הינם שומרים על איכות הסביבה ככל האפשר, גם אם במידה והנכם מזמינים חברה חיצונית על מנת שתטפל לכם בכל נושא פינוי הפסולת רצוי מאוד לבדוק כי אותה חברה מפנה את הפסולת אל אתרים מורשים אשר מבצעים את המחזור לפסולת בניין.

לסיכום

עבדות עפר ישראל מציעה לכם מגוון שירותים של פינוי פסולת בניין בהבטחה כי מבצעת את הפינוי אל אתרים המיועדים לכך.

מוזמנים להשאיר לנו פרטים.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!