עבודות בובקט במרכז

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 מה זה בובקט ולמה הוא נועד עבודות בובקט במרכז

עבודות בובקט במרכז כוללות שימוש בכלי צמ"ה קטנים כפי שיוסבר בהמשך. ביצוע עבודות להכנת שטחים לבנייה, עבודות סלילת כבישים או בניית גינות גדולות, אתרי נופש וגנים ציבוריים גדולים, הוא תחום מקצועי לחלוטין. הכנת השטח כוללת יישור, עקירת עצים או שיחים, קידוחים וחפירה, פינוי עפר ופסולת ועוד כיוצא כאלה עבודות. סוג אחר של עבודות כולל סלילת כבישים, כולל זיהוי התוואי הרצוי, הכנה שלו וסלילת הכביש בפועל. כל העבודות כאמור לעיל מתבצעות באמצעות צמ"ה – ציוד מכאני הנדסי. הכלים הכלולים בהגדרה הזאת הם כלל הכלים הנדרשים לביצוע העבודות: טרקטורים, יעה אופני, באגרים (מחפרונים), מכבשים, מלגזות ועוד. ואולם כאשר מדובר בעבודות דומות, בתאי שטח קטנים יחסית, לא ניתן להשתמש בצמ"ה רגיל. עבודות בובקט במרכז מהוות חלופה הולמת לביצוע העבודות כאמור לעיל. מהו הבובקט הכל כך מדובר? מה היתרונות שלו ביחס לכלי צמ"ה רגילים? להלן התשובות.

בובקט – מה זה בעצם

כפי שהכינוי "צמ"ה" (ציוד מכאני הנדסי) כולל, פחות או יותר, את כל הכלים הכבדים המשמשים לבנייה או להכנה של תאי שטח למטרות אחרות, כך הכינוי "בובקט" כולל את כל כלי הצמ"ה המיניאטוריים. למשל – המקבילה הבובקטית של מכבש הינה מיני מכבש. המקבילה הבובקטית של מחפרון הינה מיני מחפרון, וכך הלאה. עבודות בובקט במרכז ובכל רחבי הארץ כוללות, לפיכך, את כל סוגי העבודות המקבילות לעבודות צמ"ה – אבל בהיקפים קטנים מאד, ואפילו מיניאטוריים.

הכינוי "בובקט" דבר בכלי הצמ"ה המיניאטוריים, על שם החברה שהגתה את הרעיון, ייצרה והוציאה לשוק כלי צמ"ה מיניאטוריים שונים. הדבר קרה בתחילת שנות השישים של המאה הקודמת. המכשירים החדשים זכו בשלב הראשון ליחס צונן משהו, והיו אף שפקפקו בצורך בהם. ואולם עד מהרה התברר כי עבודות בובקט במרכז ובכל רחבי ארה"ב והעולם בכלל, הפכו לעניין שבשגרה. הבובקט השתלט על הבנייה בשטחים קטנים שבהם לא היה אפשרי, או לא היה צריך להשתמש בכלים גדולים.

עבודות בובקט במרכז – היתרונות של הבובקט

היתרון הגדול של עבודות בובקט במרכז ובכלל על פני עבודות צמ"ה טמון בניידות הגבוהה של הכלים הללו מצד אחר, והיכולת שלהם להגיע לתאי שטח ששום כלי צמ"ה סטנדרטי איננו מסוגל להגיע אליהם, לא כל שכן לפעול בהם בהצלחה. מדובר באתרי בנייה שונים בלב העיר, שהגישה אליהם קשה במיוחד והתנועה בהם קשה עוד יותר. זאת, שלא לדבר על הסיכון הרב בהפעלת כלי כבר היכולה לגרום בשוגג נזק למבנה, במקום לסייע לו. הבובקט, כמוהו כשונר, שהכלי קרוי על שמו, הוא חדק, ועם זאת קטן ונייד.

 

אם יש בדעתך לבצע עבודות בובקט במרכז באתר בנייה קטן, או הכנת גינה לבית פרטי או כל עבודת צמ"ה הדורשת שימוש בבובקט, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם. אנו נתאים עבורך את המכשיר הנכון ביותר, לביצוע מוצלח של העבודה.

עבודות בובקט במרכז

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

חפירת בריכה
בלוג
USER

שלבי עבודה בחפירת בריכה

במדינה חמה כמו ישראל בריכת שחייה היא מתקן שמספק אינספור רגעים של כיף. בהתאם חפירת בריכה היא שירות מבוקש מאוד, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים לגבי האופן שבו מתבצעת עבודה זו.

קר עוד
שיפוץ
בלוג
USER

המדריך להשכרת ציוד עבור שיפוצים בירושלים

גם העיר הכי היסטורית בישראל זקוקה לשיפוצים ואולי יותר מכל עיר אחרת. התחום נמצא כל הזמן בהתחדשות ונכנסים עוד ועוד שיפוצניקים חדשים לעיר ולצד מה שהם מביאים עמם מבחינת חדשנות, עדיין יש דברים שאי אפשר לברוח מהם בבניה, למשל הצורך בשימוש בכלי עבודה גדולים. אז מה אתם צריכים לדעת על השכרת ציוד עבור תחילת הדרך שלכם בעולם השיפוצים? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

קר עוד

פינוי מבנה מסוכן בישראל

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך מורכב שצריך לתכנן מראש. בטיחות האנשים שיהיו מעורבים בתהליך היא הדבר החשוב ביותר. סעיף זה דן כיצד להתכונן לתהליך פינוי

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!