קבלן פינוי פסולת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר הנכם מבצעים עבודות פסולת שונות, חשוב לדעת כי אתם מחויבים לבצע פינוי של כל פסולת בניין אשר מתאספת לכם, כמו כן חובה כי יהיה קבלן אשר הינו אחראי על פינוי הפסולת.

מהי פסולת בניין?

פסולת בניין אינה פסולת רגילה אשר נמצאת לכל אחד בבית או במשרד, וגם לא דומה לפסולת אשר נמצאת ברחוב, פסולת בניין הינה פסולת אשר נגרמת בעקבות עבודות בנייה שונות, פסולת בניין יכול להיות קרמיקה שונה, מתכת ועוד כל מיני חומרי בנייה שונים, את פסולת הבניין יש חובה לפנות ולכן, חשוב מאוד שיהיה מי שאחראי על כל פינוי פסולת הבניין, על מנת לוודא כי כל תהליך הפינוי מתבצע בצורה הטובה ביותר.

מהו התהליך פינוי הפסולת?

כאשר מבצעים פינוי פסולת בניין חשוב לדעת כי כל פסולת הבניין עובר תהליך מסוים, ראשית כל יש לפנות את הפסולת אל אתר אשר הינו מיועד לפסולת בניין, בנוסף יש לבצע את כל המיון וההפרדה של הפסולת, זאת מכיוון שפסולת בניין עובר תהליך של מחזור, וכן הפסולת הזו יכולה לשמש כחומרי בנייה שונים לעבודות שונות ולכן, חשוב לבצע את הפינוי פסולת בניין אל אתר הטמנה אשר הינו מורשה לכך.

על מה אחראי קבלן פינוי פסולת?

קבלן פינוי פסולת הינו קבלן אשר אחראי על כל מה שקשור בעבודות פינוי הפסולת, על הקבלן חלה החובה לספק לכם את כל מה שנדרש על מנת לבצע את הפינוי, עליו יהיה לספק לכם את השירות המלא על מנת שלא תיאלצו להתעסק עם כל עניין פינוי פסולת בניין, קיימים מקרים בהם הקבלן אשר הינו אחראי על כל עבודת הבנייה יהיה גם הקבלן אשר הינו אחראי על פינוי פסולת, במידה ולא סוכם דבר כזה מראש משכירים שירותים של קבלן חיצוני אשר הוא יהיה אחראי על כל פינוי פסולת הבניין.

אחריות הקבלן לפינוי הפסולת

על קבלן פינוי פסולת חלה האחריות לבצע את כל מה שנדרש לגבי פינוי הפסולת, עליו יהיה להציב את המכולה המיועדת לפינוי הפסולת, וכן לדאוג לאסוף את הפסולת, בנוסף עליו יהיה לדאוג למיון של הפסולת וכן לשינוע של המכולה עם הפסולת אל אתר אשר הינו מיועד לכך, כאשר אתם משליכים את כל הפסולת בניין אל אתר אשר הינו מורשה לכך הינכם יכולים להיות בטוחים כי פסולת הבניין יעבור מחזור ויוכל לשמש בעתיד כחומר בניין שונה.

מהו הנזק במקרים בהם לא מפנים אל אתר הטמנה מורשה

ראשית כל יהיה מדובר בנזק אשר הינו פוגע באיכות הסביבה, כאשר פסולת הבניין לא מפונת אל אתר מורשה קיימת האפשרות כי הפסולת יכולה לפגוע בבעלי חיים שונים וכן בכל הצמחים הקיימים באזור בו ייזרק הפסולת בניין, בנוסף לפגיעה הגדולה מאד באיכות הסביבה כאשר הנכם משליכים פסולת בניין אל אתר אשר אינו מורשה אתם יכולים לקבל קנס לא נמוך בעלות שנע בין 4000 ל8000 ש"ח. זאת  מכיוון שמדובר על עבירה ולכן, רצוי להשליך את פסולת הבניין באתר אשר הינו מורשה לכך על מנת להימנע מכל הנזק הגדול אשר יכול להיגרם במקרה שתפעלו אחרת.

 חברה חיצונית לפינוי פסולת

הנכם יכולים למצוא חברה חיצונית אשר הינה אחראית על כל פינוי הפסולת מבלי שתיאלצו להתעסק בכך, רצוי לבדוק כי אותה חברה עובדת בצורה מסודרת על מנת להיות בטוחים כי פינוי הפסולת מתבצע כמו שצריך.

לסיכום

עבודות עפר ישראל יכולים להציע לכם עבודות של פינוי פסולת באמצעות קבלן פינוי פסולת מקצועי ביותר.

מוזמנים להשאיר לנו פרטים.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!