קבלן סלילת כבישים משפיע על הנוף הישראלי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בעשור האחרון אפשר לראות שינוי בנוף לאורכה ולרוחבה של הארץ. יותר ויותר כבישים נסללו, גשרים נבנו ושינו לאין שיעור את נוחות הנסיעה. הדרכים עצמן השתנו תודות להוספת הכבישים ותודות להתפתחות טכנולוגיית הסלילה, כל דרך נוח יותר לנהיגה. בתהליך הסלילה נכנסים בעלי מקצוע רבים ושלל מכונות ומכשירים. כולם אמורים לעבוד בשיתוף פעולה, בדיוק מרבי ואחד אחרי השני בקצב המתאים.

תהליך העבודה

העבודה דורשת מקצועיות, רקע הנדסי, כניסה של מכשירים ורכבים שונים וניהול נכון של הפעולות המתבצעות. במקרה של סלילת כבישים חדשים יידרשו השלבים הבאים:

שלב ראשון – בחינת השטח ותכנון העבודה

לפני תחילת העבודה וקבלת החלטות לגבי המכשירים שיכנסו לשטח וקצב העבודה, יש לבצע תכנון. החברה המבצעת תבחן את התוכניות, תגיע אל השטח ותבין את הדרישות. בהתאם היא תוכל לתכנן את השלבים השונים. כדאי לדעת כי בשלב זה יבחנו גם המערכות שנמצאות מתחת לפני השטח כמו החשמל והמים. אם ישנה סכנה לפגיעה בהן תוך כדי התהליך, החברה תבצע עבודות העברה בטרם תתחיל את הסלילה.

שלב שני – סילוק מכשולים

האזור בו תתבצע העבודה יכול להיות מלא במכשולים. בין היתר יכולים להיות במקום סלעים, עצים ואחרים. את כל אלו יש להזיז מהמקום על מנת שאפשר יהיה להתחיל ליישר את השטח. בשלב זה המטרה היא להעביר את כל מה שצריך על ידי שימוש בכלים המתאימים ולמקום המיועד. אי אפשר להסתפק בהזזת המכשולים לצדדים אלא יש לעבוד בצורה מסודרת וככל שנדרש בתיאום עם גורמים אחרים שיכולים להיות רלוונטיים לעבודה.

שלב שלישי – יישור השטח

האדמה צריכה להיות מהודקת וישרה לפני שאפשר יהיה לעבור לשלב שבו תתבצע הסלילה של הכביש. בשלב זה יובאו בחשבון מרכיבים רבים ובהתאם להם יתבצע היישור. יש צורך לחשב מראש את אופן הניקוז, לדאוג שיהיו מינימום של עליות וירידות ולקבל משטח שהוא ישר ונוח לנסיעה. התכנון המקדים קריטי להשגת כבישים שחווית הנהיגה עליהם נינוחה.

שלב רביעי – סלילת כבישים

רק לאחר שהתבצעו השלבים הקודמים אפשר להתחיל לסלול את הכביש. גם שלב זה מורכב ממספר חלקים כאשר בתחילה יש למרוח שכבות של אספלט. מספר השכבות יקבעו מראש על פי חישוב שיביא בחשבון את העומסים הצפויים במקום. לאחר הנחה של האספלט אפשר ליצוק את החול והחצץ ולקבל את הכביש שאנו רוצים.

סלילת כבישים מחדש

קבלן סלילת כבישים יבצע גם עבודות של סלילה מחדש וזוהי עבודה חשובה לא פחות מאשר יצירת כבישים חדשים. גם עבודה זו דורשת תכנון מקדים ותיאום בין אנשי המקצוע השונים והכלים שיכנסו. במקרה של סלילה מחודשת, יש לחשוב גם על הנוחות של הנהגים ולנסות לפעול במהירות האפשרית וככל הניתן למנוע הפרעות לשגרה.

סלילה מחודשת דורשת קרצוף של הכביש הנוכחי, לבצע תיקונים בשטח אם אלו נדרשים ולאחר מכן אפשר להניח את שכבות האספלט ואז את החול והחצץ.

בחירת קבלן סלילת כבישים

קבלן סלילת כבישים יהיה אחראי על כל שלבי העבודה. יהיה עליו לתכנן את העבודה בהתאם לדרישות ולעמוד בלוח הזמנים שנקבע לפרויקט. סלילת הכביש יכולה להשפיע על אנשים רבים והעבודה צריכה להתבצע במינימום הפרעות לסביבה. לכן, יש לבחור בקבלן שמביא איתו ניסיון רב, את המכשירים הנחוצים ושיודע לתאם בין כל הגורמים בדיוק רב.

חברת עבודות עפר ישראל מתמחה במגוון עבודות תשתית הנדסיות. כלי העבודה בהם נעשה שימוש הם מהמתקדמים שניתן למצוא ומתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר. לצד הכלים עומד לרשות הפרויקט כוח אדם מקצועי, איכותי ומנוסה.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!