בחירת קבלן חפירות לעבודה שלנו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חפירה היא חלק בלתי נפרד מעבודת השטח. היא משמשת לצורך הנחת תשתיות, יצירת מרתף או בריכה, לבניית חניונים ועוד. העבודה עצמה היא תהליך מורכב והיא דורשת הבנה מעמיקה בתנאי השטח, תכנון מקדים ועבודה ממוקדת. כל דבר צריך להילקח בחשבון כולל הימנעות מפגיעה בתשתיות קיימות, חפירה תוך הימנעות מהידרדרות האדמה והקפדה בלתי מתפשרת על נהלי הבטיחות.

כלי העבודה שיכולים להשתלב בעבודות החפירה יכולים להיות מחפרון, טרקטור ואחרים. החברה שתבצע את העבודה צריכה להגיע עם הכלים הנכונים, ידע וניסיון רב בתחום. עליה להבין את הפרויקט, לקחת דגימת קרקע אם צריך ולהיות בקשר עם המהנדס שמפקח על התהליך.

סוגים שונים של עבודות חפירה

עבודות חפירה יכולות להיות מסוגים שונים. הן יכולות להיות ממוקדות וקצרות מבחינת זמן העבודה כמו במקרה של יצירת בור ניקוז. העבודות יכולות להימשך זמן מה כמו במקרים של יצירת בריכת שחייה ויכולות להיות ארוכות מאד במקרה של חפירה ליצירת חניון. בנוסף לעבודות אלו, יש צורך לבצע חפירה לקידוחי בנטונייט, דיפון ולקידוחי כלונסאות.

עבודות הכנה לקראת החפירה

אי אפשר להיכנס לשטח עם כלים כבדים ולהתחיל בעבודות החפירה לפני ההכנה. ישנן מספר הכנות שחייבות להתבצע ובהן בדיקה של האדמה ומדידה. לרוב המהנדס ירצה לדעת את איכות וסוג הקרקע לפני שהוא יאשר את כניסת הכלים השונים לאזור. יכול להיות שסוג הקרקע תשפיע על החלטות שונות ועל אופי העבודה. כמו כן, יש להזמין מודד שיסמן את המיקום המדויק של החפירה.

המודד ישרטט את השטח ויסמן את המקומות המדויקים בהם יש לבצע חפירה. בהתאם להנחיות שלו אפשר יהיה לבצע חפירה בדיוק במקומות שהוא קבע. המודד יהיה נוכח בשטח בעת הצורך והוא יוכל לסמן נקודות חפירה, תעלות ועוד.

הזמנת קבלן חפירות

עבודות חפירה יתבצעו על ידי קבלן חפירות המומחה בתחום זה. על הקבלן להביא איתו ידע, כלים וניסיון בתחום:

ידע

הקבלן הוא איש מקצוע בעל רקע בתחום ההנדסה. הוא יגיע למקום לאחר שברור לו מה העבודה שהוא צריך לבצע ולאחר שהבין מהם הכלים שיבצעו את העבודה. הוא יפקח על העובדים במקום וייתן דין וחשבון על פי הצורך לגורמים האחרים. מבחינתנו, נוכל לפנות אליו בכל שאלה ולכל תיאום במקום לפנות לאיש המקצוע עצמו. יש יתרון לקבלן גם כאשר נכנסים לשטח מספר כלים ומפעילים ויש צורך לבצע את העבודה באופן רציף.

כלים מתאימים

ישנם הבדלים בין חפירות המתבצעות בשטחים רחבים פתוחים ובין חפירות נקודתיות באזורים צרים. מבחינתנו, קבלן חפירות חייב להביא איתו את הכלים המתאימים וכמובן, את האנשים שיודעים להפעיל את אותם כלים. עליו להבין היטב מהי העבודה שתתבצע, לתכנן את העבודה ולבצע אותה במקצועיות ובהתאם לתוכניות שאנשי המקצוע השונים קבעו.

ניסיון קודם

תמיד נעדיף קבלן אשר כבר ביצע עבודות חפירה ורצוי עבודות דומות לאלו שאנחנו צריכים לבצע. אם העבודה שלנו דורשת כלים גדולים, על הקבלן לדעת כיצד לעבוד איתם. אם העבודה היא באזורי מגורים, עלינו לוודא כי הקבלן יודע כיצד לעבוד באזורים אלו. על אף שישנן תקנות בטיחות, הניסיון של הקבלן יבטיח שמירה על העובדים ועל האנשים שיכולים להגיע לסביבה.

קבלן חפירות בעל ניסיון

המטרה שלנו היא לבצע את הפרויקט הקרוב ברצף, ביעילות ולשמור על ביטחוננו וביטחון האנשים שעשויים להיכנס לאזור. לשם כך נצטרך אנשי מקצוע מנוסים וחברת עבודות עפר ישראל עומדת לרשותנו. החברה מביאה ניסיון, ידע ואת הכלים שיתאימו בדיוק לפרויקט שלנו.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!