פינוי פסולת בניין מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר הנכם מבצעים עבודות בנייה שונות, מה שצריך להעסיק אתכם בין היתר הוא פינוי פסולת בניין מחיר על מנת שתוכלו להיערך בהתאם.

 השכרת מכולה לפינוי פסולת

כאשר הנכם מבצעים עבודת בנייה מסוימת, עליכם יהיה להשכיר מכולה לפינוי פסולת בניין על מנת לפנות באמצעותה את כל פסולת הבניין אשר מצטברת לכם, רצוי מאוד להתאים את סוג המכולה אותה אתם משכירים אל סוג הפסולת אשר אתם יודעים כי תהיה קיימת, וכן חשוב מאוד להתאים את המכולה לכמות הפסולת אשר יכול להיות תצטבר לכם במהלך העבודה, דברים אלו הינם חשובים על מנת שתוכלו להשכיר מכולה  שיכולה להתאים כמה שיותר לסוג העבודה אותה אתם מבצעים.

מחיר השכרת המכולה תלוי בגודל של המכולה, וכן יכול להגיע עד לעלות של 2700 ש"ח למכולה, מחיר זה מכוון אל מכולה גדולה, וכן במידה והמכולה קטנה יותר המחיר יהיה בהתאם ויכול להתחיל מ500 ש"ח ולהגיע עד ל1700 ש"ח.

אתר הטמנה מורשה

חשוב מאוד כי הנכם נותנים את האחריות לטיפול פסולת בניין לקבלן אחראי אשר הינו מבצע את ההטמנה של הפסולת בניין מהמכולה אל אתר מורשה אשר שם יכול להתבצע המיון והמחזור של כל הפסולת בניין אשר מגיעה אליו, על מנת לשמור על הסביבה וכן על מנת לא לעבור על החוק, רצוי מאוד לעבוד על פי החוקים וכן לבדוק כי הקבלן האחראי מבצע את ההטמנה באתר מורשה על מנת שלא תהיו חשופים לקבלת קנס גבוה, קנס על אי פינוי פסולת לאתר מורשה יכול להתחיל ב4000 ש"ח ולהגיע לסכום של 8000 ש"ח.

 מחזור פסולת בניין

כאשר הנכם דואגים כי כל פסולת הבניין שלכם תגיע אל אתר אשר הינו מורשה לכך, עליכם לדעת כי באותו אתר מורשה מבצעים מחזור של הפסולת, מחזור פסולת בניין הינו דבר חשוב ביותר וכן בפסולת בניין ממוחזר תהיה האפשרות להשתמש לאחר מכן כחומר גלם לעבודות בניה שונות, מחזור פסולת הבניין בנוסף מרוקן את אותו אתר וכך לאותה עירייה אין צורך לפתוח עוד אתר מורשה נוסף לפסולת בניין.

חובת פינוי פסולת אל אתר הטמנה מורשה

פינוי פסולת בניין אל אתר מורשה אינו דבר אשר הנכם יכולים לבחור האם לשלם עליו או להטמין את הפסולת בשטחים פיראטיים, כאשר אתם מבצעים עבודות בנייה חשוב מאוד לדעת כי את הפסולת בניין יש להטמין באתר מורשה. דבר זה הינו חוק בישראל, וכן כל מי שאינו עובד מבצע זאת עובר על החוק וכן צפוי לקבל קנס לא קטן, ולכן, חשוב מאוד לבצע את כל הליך פינוי פסולת בניין ולא לעבוד בצורה אחרת על מנת לחסוך את קבלת הקנס, מכיוון שהנכם יכולים לצאת בנזק גדול יותר.

אמינות חברה לפינוי פסולת

כאשר הנכם מחליטים לעבוד עם קבלן אשר הוא זה שיהיה אחראי על כל נושא פסולת הבניין שלכם בזמן עבודת הבנייה שאותה אתם מבצעים, חשוב מאוד לעבוד עם קבלן או חברה חיצונית אשר הינם אמינים, וכן להיות בטוחים ככל האפשר כי אותו קבלן לא מבצע עבירה על החוק ולא מטמין את פסולת הבניין בשטחים פירטיים ולא מורשים, וכן את הכסף ששילמתם לו על כך הינו לוקח לעצמו, ולכן, חשוב מאוד כי אותו קבלן יהיה אמין ככל האפשר כך תוכלו להיות בטוחים כי הוא מבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

לסיכום

עבודות עפר ישראל יכולים להציע לכם פינוי פסולת בניין מחיר מעולה אשר לא תמצאו כמוהו אצל אף חברה אחרת, בנוסף אנו יכולים להציע לכם בעלי מקצועי אמינים ואיכותיים אשר יכולים לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

במידה והנכם מעוניינים בביצוע עבודה של פינוי פסולת בניין מחיר מעולה, אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר ואנו נשמח ליצור אתכם קשר.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!