כל מה שאתם צריכים לדעת על הוצאה של רישיון קבלן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

רישיון קבלן נותן לכם את הכלים הטובים ביותר לא רק להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות שלכם כי אם להבטיח גם את היכולת שלכם לתת מענה לעבודות שאולי אתם יודעים לבצע אותן ברמה המקצועית, אבל לא תמיד יכולים ליישם אותן בשל המהמורות הבירוקרטיות הניצבות בדרככם.

אם גם אתם כבר מכירים בערך של הוצאת רישיון קבלן אבל נמנעים לעשות את התהליך בגלל הקשיים הבירוקרטיים המתלווים לתהליך רישום קבלן רשום , יש לנו את הרעיון המושלם עבורכם. אנחנו, כאן ב- 'תקווה' רישיון קבלן במהירות , מציעים ללוות אתכם לאורך התהליך כדי להבטיח גם לכם רישיון קבלן מורשה שיעזור לכם לקבל עוד ועוד לקוחות חדשים לעסק שלכם שיגדילו את המחזור העיסקי שלכם ויעזרו לעסק לצמוח.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על התהליך ועל המשמעויות הנגזרות ממנו, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

מי יכול לקבל רישיון קבלן רשמי ממשרד השיכון והבינוי

כפי שרבים מכם וודאי יודעים, ענף הבנייה הוא ענף פרוץ לאנשי מקצוע מעולים ואנשי מקצוע טובים פחות. בתור אנשי מקצוע מנוסים גם אתם וודאי מכירים בחשיבות של רישום אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר, אלו היודעים לתת מענה מקצועי אמיתי בעת הצורך.

זו הסיבה בגינה יצאו במשרד השיכון והבינוי כבר לפני יותר מעשר שנים במיזם של רישום קבלנים מנוסים במה שנקרא 'פנקס הקבלנים'. המטרה פשוטה, לתת רישיון לקבוצה מצומצמת של אנשי מקצוע מעולים עבור ביצוע עבודות מורכבות.

כדי להיכלל בקבוצה הזו יש לעמוד במספר קריטריונים:

  • להיות אדריכל או מהנדס עובד שנתיים לפחות.
  • טכנאי או הנדסאי שעבדו בשטח לאורך ארבע שנים לפחות.
  • מנהל עבודה שאין לו הכשרה ממוסדת אבל כזה שעבד בשטח לפחות שש שנים בפועל בתוך שתים עשרה שנים.

כדי לקבל את האישור יש להציג את המסמכים הרלוונטיים ולעבור במסלול הבירקרטי לקבלת הרישיון המיוחל.

איך נראה התהליך מבפנים

תהליך של הוצאת רישיון קבלן הוא לא תהליך קצר. מדובר על תהליך ארוך שיש בו כמה נקודות מפנה. השלב הראשון הוא כמובן שלב הבאת המסמכים לפני הוועדה ובחינה של הדברים. לאורך תקופה שיכולה לנועה בין חצי שנה לשנה אנחנו עלולים לצפות ביקורי פתע של הוועדה שתבחן את העבודה שלכם מקרוב. ישנן שתי סיבות מרכזיות לביקורים הללו. הסיבה הראשונה היא כדי לבדוק שאותו איש מקצוע אכן עובד בצורה טובה, ביד מיומנת ומקצועית. הסיבה השניה, החשובה לא פחות, היא בחינה של העובד גם ברמה החוקית. אנשי הוועדה רוצים להיות בטוחים כי אותו איש מקצוע עובד כחוק בצורה מסודרת. בסופו של התהליך על איש המקצוע לעבור מבחן שרק לאחריו ניתן יהיה לרשום אותו בפנקס הקבלנים.

אם אתה עומד בקריטריונים ורוצה להפוך לקבלן רשום, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נעבור איתך את התהליך בצורה טובה ומקצועית לאורך כל הדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!