מנוף סל להשכרה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צריכים להנמיך מקרר מקומה גבוהה ואין שום סיכוי שתוכלו לעשות את זה דרך חדר המדרגות? צריכים לבצע עבודות שיפוץ, שיקום, צביעה, גינון, חשמל או כל עבודה אחרת בגובה ומחפשים את הדרך היעילה ביותר להשלים את המשימה בגובה? מנוף סל להשכרה הוא הפתרון הטוב ביותר שעומד לרשותכם ועל המנוף הזה מספרים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת, המומחים של חברת תומר מנופים, ממש כאן בשורות הבאות.

קרדיט:freepik

מה זה מנוף סל?

מנוף סל הוא מנוף שמטרתו היא הגבהה של בני אדם או חפצים. את המטרה הזאת ממלא המנוף באמצעות שני רכיבי מפתח: זרועות המנוף שניתן למתוח לאורכים של החל מ-25 מטר ועד 70 מטר על מנת להגיע לגובה הרצוי ומעין תא סגור או חצי סגור המותקן בקצה הזרועות הללו, ואשר אמור להגיע לשיא הגובה. מנוף סל להשכרה יכול לשמש אתכם לצורך הגבהת בני אדם בכדי לבצע עבודות שונות בגובה (גיזום עצים, עבודות חשמל, עבודות שיפוץ וכן הלאה), והוא יכול לשמש אתכם לצורך הגבהת חפצים שונים לרבות ציוד בנייה ושיפוץ, הגבהה או הנמכה של פריטי ריהוט בתהליכי הובלת דירה וכן הלאה.

 

כמה עולה מנוף סל להשכרה?

אחרי שהגעתם למסקנה שאתם זקוקים למנוף סל, אתם רוצים לתזמן את ההשכרה שלו בדיוק לרגע בו תזדקקו לו ולתכנן את כל העבודה שלכם כך שתוכלו להשלים את השימוש במנוף בתוך הזמן הקצר ביותר ולשחרר אותו. מדוע? מכיוון שהזמנת מנוף סל להשכרה מבוצעת לפי שעה. אם תזמינו את המנוף לשעה מסוימת בבוקר, רק כדי לגלות שאנשי מקצוע נוספים שהיו אמורים להגיע, מתעכבים ולא מגיעים בזמן, זה אומר שאתם משלמים על שעות השכרה של המנוף מבלי לעשות בו כל שימוש.

לעניין העלות, עלות מנוף סל להשכרה יכולה להשתנות בעיקר על פי סוג המנוף, הגובה אליו הוא יכול להגיע וכאמור משך זמן ההשכרה. ככלל, השכרת מנוף סל למשך שעה אחת מתחילה ב-350 ש"ח, אם כי מדובר במחיר מאוד זול שייתכן מאוד שלא באמת תצליחו להשיג. ככלל, אתם רוצים יותר לכוון את עצמכם לעלות של כ-1000 שקלים לשעתיים הראשונות ו-300 ש"ח לכל שעה נוספת. זהו מחיר הרבה יותר ריאלי וסביב זה אתם רוצים לבחון את הצעות המחיר שאתם מקבלים עבור השירות של מנוף סל להשכרה.

שימו לב שבמסגרת השירות, אמור להגיע אליכם לא רק המנוף עצמו על גבי משאית, אלא גם מנופאי מורשה שיפעיל עבורכם את המנוף. הפעלת המנוף אפשרית בדרך כלל גם מתוך הסל עצמו וגם מן הקרקע, בהתאם למאפייני העבודה שיש לבצע. למעשה, הצורך בהפעלת המנוף על ידי מנופאי מוסמך ומורשה, המסופק לכם יחד עם המנוף, הוא האחראי למחיר הלא זול של מנוף סל להשכרה. מצד שני, מנוף סל כזה יכול להשלים עבורכם משימות שבלעדיו היו אורכות שעות ארוכות ואפילו ימים.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!