מה תפקידו של מודד מוסמך

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

כאשר בונים בניין, בית או כל פרויקט בנייה, חשוב מאוד לשים דגש על חלוקת השטח בתוך הפרויקט בין הדיירים השונים. בשפה המקצועית התחום נקרא פרצלציה והוא דורש מקצועיות ומומחיות. תפקידו של מודד מוסמך הוא לבצע את המדידות הנדרשות בשטח לפני תחילת עבודות הבנייה ובעת תכנון בנייה או פרויקט הבנייה. גם לאחר שמקבלים שטח כלשהו בירושה, יש פעמים רבות צורך במדידה מקצועית שלו.

 

מהו תפקידו של מודד מוסמך בפרויקט חדש?

מודד מוסמך הוא איש מקצוע רלוונטי וחשוב מאוד בכל פרויקט בנייה חדש. הוא יכול לסייע לנו לשרטט את גבולות הפרויקט ולהבין מהו התחום של כל דירה בפרויקט או כל בית בו. מדובר כאמור על צעד חשוב מאוד כי בסופו של דבר זה מה שיקבע את שטח המחייה של כל אחד מהדיירים שבפרויקט ויהיה רשום על שמו בטאבו. המדידה המדוברת חשובה מאוד ובלתי אפשרי לבצע אותה באופן עצמאי אלא רק על ידי איש מקצוע המתמחה בכך. בחירה באיש מקצוע העוסק בתחום המדידות של השטח באופן מקצועי ומנוסה, תקל עליכם ותהפוך את בניית הבית לתהליך קל ויעיל.

https://surveyor1.co.il/    היחידה למדידות

מתי יש צורך לפנות למודד מוסמך?

יש לפנות להזמנת מודד מוסמך כאשר מעוניינים לבנות פרויקט בנייה חדש, כמו כן, ניתן לפנות למודד מוסמך כאשר יש ויכוח משפטי אודות חלוקת שטח. המודד המוסמך יכול למדוד את השטח ולקבוע מי צודק מבחינה משפטית. התוצאות של בדיקת מודד מוסמך יוכלו לשמש כראייה תומכת בתיק בבית המשפט. המודד המוסמך יוכל להעיד לטובתכם בבית המשפט בתור עד מומחה. היתרונות של מודד מוסמך הם רבים. היתרון המרכזי שלו הוא כמובן המקצועיות שלו. יתרון נוסף הוא האובייקטיביות שלו והעובדה שהוא לא משוחד או הוא מצוי בצד כזה או אחר. כאשר אנו מזמינים מודד מקצועי ניתן להיות בטוחים כי הוא יבצע את המדידה הרלוונטית לפרויקט בצורה הטובה ביותר. מדידה מדויקת ואיכותית של המודד תתבצע באמצעות עזרים טכנולוגיים ומקצועיים שונים שניתן למצוא רק אצל אנשי מקצוע בתחום המדידה. המדידה עצמה דורשת תחכום רב ממדידה פשוטה שמתבצעת על ידי מטר או על ידי כל כלי פשוט הרלוונטי לצורך מדידת שטח.

מדידת שטח היא דבר חשוב מאוד לכל פרויקט בתחום הבנייה. המודד הוא איש המקצוע הראשון הנדרש עבור תכנון תהליך בנייה כלשהו. לכן, חשוב מאוד לבחור את המודד בצורה הטובה ביותר, לוודא כי הוא מודד מוסמך, מקצועי ובעל האסמכה הנדרשת לצורך ביצוע העבודה. בין אם מדובר על מדידת שטח בבניין מגורים ובין אם מדובר על מדידת שטח בשטח המיועד למבנה פרטי, אין ספק שחשוב מאוד שהמודד יהיה איש מקצוע מומלץ ובעלת ניסיון ומיומנות בתחום זה.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!