עבודות עפר ותשתיות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 בניית התשתית למבנים ודרכים עבודות עפר ותשתיות

עבודות עפר ותשתיות נמנות עם עבודות התשתית החשובות ביותר במגוון רחב של תחומים. עם התחומים כאמור ניתן למנות בניין, סלילת דרכים וכבישים, חציבה ובניית סכרים. סוג אחר של עבודות עפר, בעיקר לצרכים צבאיים, הינו בניית תשתית לביצורים וקווי הגנה. עבודות העפר מלוות בהכרח כל פעילות בנייה הדורשת הזזה והעברה של כמויות גדולות של עפר וסלעים למקומות אחרים. מהן בדיוק עבודות העפר וכיצד הן תורמות בתחומים השונים כאמור לעיל? אילו כלים משמשים את העוסקים בעבודות עפר ותשתיות? בשורות להלן נעסוק בתחום שלא ניתן להפריז בחשיבות שלו בתחומים שהוזכרו לעיל ובתחומים רבים נוספים.

עבודות עפר ותשתיות – מה זה בעצם

עבודות עפר ותשתיות הן עבודות שבמסגרתן מזיזים מכשירים ייעודיים כמויות גדולות של עפר, סלעים ואבנים, ממקום אחד למשנהו. המטרה של העבודות יכולות להיות יישור של שטח אדמה והכנה שלו לבנייה, כאשר במסגרת העבודה מוצאות מאתר הבנייה כמויות גדולות של עפר ומועברות לאזורים אחרים. תפירת היסודות של הבניין דורשות גם כן הוצאה של כמויות עפר גדולות מאתר הבנייה. לחילופין, חפירה של תעלות דורשת גם היא העברת עפר ממקום אחד למשנהו. התעלות עשויות להיות קטנות וגדולת, ובעלות ייעודים שונים – העברת תשתיות וצנרת, או לחילופין סלילת דרכים ומסילות ברזל, הדורשות חיזוק של שטח המסילה שעליו תעבורנה רכבות השוקלות מאות רבות של טונות. סוג אחר של עבודות דורש דווקא הבאת עפר, או סידור שלו באופן שייצור טרסות העשויות להגן על לוחמים בשעת קרב, או לחילופין לשמש הגנה מפני עליית המפלס של נחלים או נהרות, במקומות שבהם הסיכון לקיומן של תופעות כאלה הוא גדול. הכמות הגדולה ביותר של עבודות עפר ותשתיות שהתבצעו בישראל אי פעם, היתה חפירת קו בר לב בסיני, לאחר מלחמת ששת הימים, בסוף שנות השישים ותחילת שנות השבעים של המאה הקודמת.

אף שרבים אינם מודעים לכך, ביצוע עבודות עפר ותשתיות איננו עניין פשוט, כפי שהדבר נראה על פניו. ביצוע העבודות דורש חישובים מוקדמים, שיבוצעו על ידי איש מקצוע בעל ידע הנדסי נרחב. זאת, במטרה לאזן בין כמויות העפר שהוצאו מאזור אחד לבין ההעברה המסודרת שלהם לאזורים אחרים. העברה שמתבצעת בלי תכנון מוקדם ובצורה רשלנית, עלולה לפגוע בעיקר באזור שאליו מועבר העפר. הפגיעה עלולה להיות גרימת נזק לצומח ולחי, או נזק סביבתי אחר. למרבה הצער, הדבר אכן קורה לא אחת.

אילו כלים משמשים לצורך ביצוע העבודות

לצורת ביצוע עבודות עפר ותשתיות נעשה שימוש במגוון רחב של כלי צמ"ה מסוגים שונים. זאת, בהתאם לסוג העבודה ולצרכים הנגזרים ממנה. פירוש ראשי התיבות צמ"ה הוא ציוד מכני הנדסי. מדובר בכלים ייעודיים, בעלי עוצמה רבה ויכולת לבצע מגוון רחב של עבודות. עם כלי הצמ"ה הנדרשים לצורך ביצוע עבודות כאמור לעיל ניתן למנות טרקטורים, באגרים, שופלים, יעה אופני, דחפורים, מפלסות ועוד. כל אחד מהכלים כאמור לעיל, וכלים רבים נוספים, משמש לצרכים שונים. לעיתים קרובות פועלים שני סוגי כלים או יותר ביחד. דוגמה לשיתוף פעולה הוא כלי אחד החופר בורות או תעלות, וכלי אחר המעמיס את העפר שהוצא מהאתר על גבי משאיות, שיפנו אותו לאתר פסולת ייעודי. כאשר מדובר בביצוע עבודות עפר ותשתיות בממדים קטנים, עשויה העבודה להתבצע על ידי בובקטים – ציוד צמ"ה בממדים קטנים יחסית, שיכול לפעול במקומות קטנים שבהם צמ"ה גדול איננו יכול לתמרן.

 

אם יש לך עניין בביצוע עבודות עפר ותשתיות לצרכים שונים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלו ויבנו עבורך תכנית עבודה שתשיג את המטרה במהירות הגבוהה ביותר וביעילות מרבית.

עבודות עפר ותשתיות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

מיכל לפינוי פסולת
בלוג
USER

הזמנת מכולה לפינוי פסולת: המדריך להזמנת מכולה לפינוי פסולת

הזמנת מכולה לפינוי פסולת יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם מכירים את התהליך. עם זאת, עם המידע וההכוונה הנכונים, תוכלו לחסוך זמן וגם כסף. במדריך מקיף זה נדריך אותך בשלבי הזמנת מיכל פינוי פסולת בישראל, תוך הקפדה על חוויה ללא טרחה.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

פינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים:

פרויקטי בנייה יכולים לייצר כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. זה חיוני לחברות הבנייה לתת עדיפות לפינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים  כדי להגן על הסביבה ולהבטיח עמידה בתקנות המקומיות.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

שירות פינוי פסולת בכל הארץ: המדריך לשירותי פינוי פסולת בארץ

שמירה על הסביבה שלנו נקייה ונטולת פסולת חיונית לא רק לסביבה בריאה אלא גם לקהילה משגשגת. לשירותי פינוי פסולת תפקיד חיוני בהבטחת סילוק ומחזור נכון של פסולת מסוגים שונים. בישראל קיימים מספר רב של ספקי שירותי פינוי פסולת המציעים פתרונות מקיפים לניהול יעיל של הפסולת. מאמר זה ישמש לך כמדריך האולטימטיבי לשירותי פינוי פסולת בכל הארץ, ויספק מידע רב ערך על סוגי השירותים השונים הזמינים ועל השחקנים המרכזיים בתעשייה.

קר עוד
אוטו לפינוי זבל
בלוג
USER

משאית פינוי פסולת בניין: מהפכה בתעשייה עם פתרונות חדשניים למשאיות

אתרי בנייה מייצרים כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. פינוי נכון של פסולת זו חיוני לשמירה על סביבה בטוחה ונקייה. בנוסף, נוהלי ניהול פסולת יעילים תורמים למאמצי הקיימות ומפחיתים את ההשפעה הכוללת על הסביבה. חיוני לתעשיית הבנייה למצוא פתרונות חדשניים שחולל מהפכה בדרך הטיפול והסילוק של הפסולת.

קר עוד

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!