איך מקבלים רישיון קבלן? מצאנו את התשובה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

רישיון קבלן, הוא ביטוי ידוע מחיי היומיום שלנו. במדריך הבא נסביר מה מעניקה החזקת רישיון קבלן, איך נוכל לשמר את תוקף הרישיון לאורך שנים, ואיך נוכל לקבל אותו בצורה פשוטה. המשיכו לקרוא וגלו את התשובה על השאלה – איך מקבלים רישיון קבלן רשום ?

 

מה מעניקה החזקת רישיון קבלן

ישנן כמה פעולות, שתוכלו לבצע רק במידה ואתם מחזיקים ברישיון קבלן. ראשית, ביצוע עבודות בענף הבניה והתשתיות שיעלו על סכום של 45,000 שקלים, מחייבות החזקת רישיון קבלן. שנית, השתתפות במכרזים ממשלתיים, מחייבת גם היא החזקה של רישיון קבלן. בנוסף, במידה ותחזיקו ברישיון קבלן תוכלו לקבל היתר להעסיק עובדי שטחים. בנוסף לפעולות הפרקטיות, החזקה של רישיון קבלן תהווה עבורכם תו איכות עבור העסק, ויבדיל אתכם מאחרים אשר לא מחזיקים ברישיון זה.

 

איך מקבלים רישיון קבלן?

בעזרת חברות אשר מתמחות בליווי ויעוץ בהגשת הבקשה לרישיון קבלן, תוכלו לקבל אישור קבלן בצורה יעילה ופשוטה. חברה מקצועית, תוכל לעזור לכם לקבל את הרישיון, או לחילופין להגדיל את התקרה המותרת לכל פרויקט.

תהליך קבלת הרישיון תהליך קבלת רישיון קבלן או הגדלת התקרה, מחייב לרוב הגעה אל מול הועדה המייעצת לרשם הקבלנים. הועדה, היא זו שתכריע האם תקבלו את הרישיון המיוחל, או לא. על הקבלן להתכונן לוועדה ולהגיע מוכן. קיימת אופציה להגיע יחד עם מלווה אשר ייצג אתכם במהלך הדיון. את האישור מנפיק רשם הקבלנים אשר שוכן במשרד הבינוי והשיכון. בסוף, הרישיון יאפשר לכם לעסוק בעבודה קבלנית בענף הבניינים.

 

שמירה על התוקף

לאחר קבלת הרישיון, המלאכה שלכם לא הסתיימה, ומנוחה על זרי הדפנה לא באה בחשבון. בשביל לשמור על תוקף הרישיון, עליכם להגיש טפסים תקופתיים, אשר ישמרו על הרישיון רלוונטי. את הטפסים יש לשלוח לוועדה לרשם הקבלנים. מי לא יוכל לקבל רישיון קבלן?

אם יש לכם חלום לקבל רישיון קבלן, וודאו כי אתם לא נמצאים באחת מן המשבצות הבאות: מורשעים בעבירה בתחום הבנייה, פושטי רגל או תאגיד המצוי בתהליך פירוק. במידה ואתם נמצאים באחת מן הקטגוריות הללו, הסיכוי שתקבלו רישיון קבלן הוא קטן. אדם אשר פשט את רגלו, כנראה לא יכול לנהל היקף כספי כה רחב, ודבר זה מונע ממנו להיות רשום כקבלן בעל רישיון. תאגיד הנמצא בתהליך פירוק, לא יכול גם הוא לנהל עבודות קבלניות.

 

לסיכום, בשביל ביצוע פעולות מסוימות, הוצאת רישיון קבלן היא פעולה נדרשת. יחד עם חברה מקצועית שתעזור לכם בתהליך, תוכלו להוציא את הרישיון בצורה יעילה ללא כאב ראש. וודאו כי החברה אתה אתם עובדים היא אמינה, חוקית, ועובדת על פי כלל הנהלים הנהוגים. וודאו כי בעבור השירות אתם משלמים מחיר הוגן וכי בסוף תקבלו את הרישיון, ותוכלו להגשים את החלומות שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!