השכרת באגר בלוד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

 

השכרת באגר בלוד

באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר וטוריה ובעבר הקרוב באמצעות כלים כבדים קטנים יותר, מבוצעות כיום באמצעות הבאגר שמסוגל להשלים את אותן פעולות בתוך שעות וימים. אז מה זה בדיוק באגר? באילו פרויקטים ולאילו משימות הוא נדרש? האם והיכן ניתן לשכור באגר לפרויקטים נקודתיים? מי מציע את השירות של השכרת באגר בלוד? מה חשוב לבדוק בכל עסקת השכרה של רכבים הנדסיים כבדים ובכלל זה באגר? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של עבודות עפר ישראל, המבצעת עבודות קבלניות בתחום העפר וכן מציעה מגוון כלים הנדסיים כבדים להשכרה.

 

אז מה זה בדיוק באגר?

ובכן, באגר או בעברית, מחפר, הוא כלי הנדסי כבד המיועד לבצע עבודות חפירה בתוך הקרקע. הבאגר הוא למעשה כלי גדול המתנייד על ארבעה גלגלים גדולים, בעל גוף גדול שמכיל בעיקר את מנוע הכלי ואת כל המערכת ההידראולית המניעה את המחפר. בחלקו העליון של הבאגר מוצב תא המפעיל, בדרך כלל בפינה הקדמית של הכלי ומקדמתו יוצאת זרוע מפרקית גדולה ומאסיבית שבקצה שלה מותקנת כף החפירה עצמה. הזרוע המפרקית עשויה שני מפרקים, האחד נע מעלה מטה והשני נע כמו מטוטלת על ציר אופקי קדימה ואחורה, מה שמעניק למפעיל המחפר לשלוט בצורה מלאה על עומק החפירה ולבצע חפירה בכל טווח הקרקע שבין גוף המחפר ועד טווח המקסימום אליו מגיעה זרוע החפירה.

פעולת הבאגר מבוססת על מנגנון הידראולי מאסיבי, העושה שימוש בשמן אותו ניתן לדחוס בכדי לייצר את כוח ההנעה של הזרוע המפרקית, כל מפרק בנפרד. מן הסתם, ככל שהבאגר גדול יותר, ככל שהמנוע שלו חזק יותר וככל שהמנגנון ההידראולי שלו מאסיבי יותר, כך יכול הבאגר לבצע עבודות חפירה גדולות יותר ובעומס רב יותר.

 

 

באילו פרויקטים נעשה שימוש בבאגר?

לפני שאתם מחפשים ספק של שירותי השכרת באגר בלוד, כדאי להבין תחילה מתי אכן נדרש הכלי הכבד הזה. בהיבט זה יש לזכור שישנם כלים נוספים שיודעים לבצע חפירה בקרקע ובראשם המחפרון, הקאטרפילר המוכר והטוב, שנחשב לכלי השכיח והשימושי ביותר בענף הבנייה והתשתיות. יחד עם זאת, ישנם פרויקטים בהם המחפרון פשוט לא יכול לספק לנו את הערך הנדרש. מהם הפרויקטים האלה? ובכן, הבחירה בין מחפרון ובין באגר היא בעיקר בחירה של היקפי חפירה. ככל שהחפירה הנדרשת היא בהיקף רחב יותר וככל שגודל החפירה (רוחב/ עומק/ מרחק) גדול יותר, כך נעדיף את הבאגר על פני המחפרון.

הבאגר שימושי בעיקר בפרויקטים של עבודות עפר ותשתיות ומיועד לחפירת תעלות תשתית עירונית ובינעירונית, חפירת תעלות לכל מטרת תשתית (לרבות למשל לתעלות הובלת מים), חפירת אגני בריכות ומאגרי מים, חפירת קומות מרתף וחניון במבנים גדולים (קניונים, מגדלי משרדים וכדומה), יישור שטח, חציבת הר לפתיחת כביש, פינוי עפר, עבודות כרייה, הכנות קרקע לתשתיות רחבות ידיים (גשרים, מחלפים, כבישים וכדומה). באופן עקרוני, באגר הוא כלי הכרחי בכל פרויקט שבו אנו נדרשים לחפירות נרחבות ולשינוע נרחב של כמויות חומר.

 

האם אפשר לשכור באגר בלוד פר פרויקט?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, מרבית הקבלנים הפועלים בישראל אינם מחזיקים כלל כלים הנדסיים כבדים ברשותם, וחלק לא קטן מהם לא מחזיק גם כלים פשוטים וקטנים יותר. הסיבה לכך היא כמובן העלות הגבוהה של רכישת הכלים ותחזוקתם, לעומת היקף השימוש המוגבל בהם בכל פרויקט. דבר נכון יותר לעשות הוא לשכור את הכלי הנדרש בכל פרויקט, בהתאם למאפייני הפרויקט ובדיוק כפי שכל קבלן יכול לעשות זאת, כך יכול לעשות גם כל אדם פרטי. יחד עם זאת, מכלול העסק של השכרת באגר בלוד עבור קבלן הוא בדרך כלל מצומצם יותר מאשר זה של אדם פרטי ואת זה בדיוק נסביר בשורות הבאות.

 

על מה חשוב להקפיד בשכירת באגר בלוד?

בכל השכרה של כלי הנדסי כבד ישנם כמה פרמטרים שעליכם לשים אליהם לב:

התאמת הכלי למשימה – הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא, שאתם שוכרים את הכלי הספציפי שמתאים לפרויקט שלכם בהתאם למאפייני הפרויקט. כך למשל, ישנם פרויקטים בהם יתאים לכם יותר המחפרון בעוד באחרים תצטרכו באגר. איש מקצוע שמלווה אתכם בפרויקט יוכל להמליץ לכם על הכלי המתאים ביותר גם על סמך שיקולי יעילות וגם על סמך שיקולי עלות.

תפעול הכלי – כלי הנדסיים כבדים הם כלי שמחייבים את המפעיל שלהם בהסמכה מקצועית מתאימה וברישיון הפעלה. כך למשל, כאשר אתם סוגרים עסקת השכרת באגר בלוד, עליכם לוודא שיש לכם איש מקצוע שיפעיל עבורכם את הבאגר. קבלנים מעסיקים בדרך כלל עובדים אותם הם מכשירים מראש להפעלת הכלים השונים המשמשים אותם. במידה וההשכרה מבוצעת לאדם פרטי, יש לוודא שאתם שוכרים גם את שירותיו של מפעיל באגר ובהחלט נכון לבחור ספק כלים הנדסיים כבדים שיודע להציע לכם גם את המפעיל ולא רק את הכלי.

הובלת הכלי – הבאגר הוא כלי כבד מאוד שלא מורשה לנוע על כבישי הארץ ולכן יש להוביל אותו מהמחסן אל אתר העבודה ובחזרה בתום הפרויקט. גם בהיבט זה, חשוב לבחור ספק שיודע להציע לכם חבילת השכרה הכוללת גם שירותי הובלה.

תחזוקה ותיקון – כלים הנדסיים כבדים דורשים תחזוקה רבה על מנת להבטיח את יעילות ובטיחות השימוש בהם. לא כל הגורמים המציעים כלים הנדסיים כבדים להשכרה מקפידים על תחזוקה זו. כאשר אתם סוגרים עסקת השכרת באגר בלוד, אתם רוצים לסגור אותה מול גורם מקצועי שמקפיד על מדיניות תחזוקה מוקפדת וכן לוודא שאותו גורם מספק גם שירותי תיקון בזמן אמת, בגין כל תקלה שעלולה להתעורר בזמן העבודה עם הבאגר.

מחיר ההשכרה – מן הסתם, ההמלצה הגורפת היא תמיד למצוא את העסקה הכדאית ביותר ושימו לב שלא אמרנו הזולה ביותר. כאמור, מה שאתם רוצים זה להבטיח שאתם מקבלים באגר ברמת תחזוקה גבוהה, בטוח לשימוש, עם מפעיל, עם הובלה ועם שירות תיקונים על פי הצורך. לדברים האלה יש מחיר, אבל כל מחיר שתשלמו עבורם הוא מחיר טוב יותר מאשר המחיר שתצטרכו לשלם אם משהו מהרכיבים האלה ייחסר לכם בעסקה. בהחלט מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כמה ספקים ולבדוק היטב את ההצעות שלהם, אבל בסופו של דבר, עליכם לבחור את העסקה שמעניקה לכם את המחיר הטוב ביותר עבור חבילת השכירות הטובה ביותר ולא בהכרח את המחיר הזול ביותר.

חברת עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית רשומה ומורשית המתמחה בתחום של עבודות עפר, ומחזיקה מגוון רחב של כלים הנדסיים כבדים המשמשים אותה בעבודותיה וכן מוצעים להשכרה לקבלנים אחרים ולפרויקטים פרטיים. החברה מספקת לכם חבילת השכרה מלאה מקצה לקצה, לרבות הובלה, השכרת שירותי מפעיל, שירות תיקונים ואפילו החלפת כלי, מדיניות תחזוקה גבוהה מאוד על פי כל התקנים הנדרשים וכמובן מחירים נוחים ואטרקטיביים ביחס למחירי השוק. לפני שאתם סוגרים עסקת השכרת באגר בלוד, כדאי בהחלט לעבור במשרדי עבודות עפר ישראל.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

שירות פינוי פסולת בכל הארץ: המדריך לשירותי פינוי פסולת בארץ

שמירה על הסביבה שלנו נקייה ונטולת פסולת חיונית לא רק לסביבה בריאה אלא גם לקהילה משגשגת. לשירותי פינוי פסולת תפקיד חיוני בהבטחת סילוק ומחזור נכון של פסולת מסוגים שונים. בישראל קיימים מספר רב של ספקי שירותי פינוי פסולת המציעים פתרונות מקיפים לניהול יעיל של הפסולת. מאמר זה ישמש לך כמדריך האולטימטיבי לשירותי פינוי פסולת בכל הארץ, ויספק מידע רב ערך על סוגי השירותים השונים הזמינים ועל השחקנים המרכזיים בתעשייה.

קר עוד
אוטו לפינוי זבל
בלוג
USER

משאית פינוי פסולת בניין: מהפכה בתעשייה עם פתרונות חדשניים למשאיות

אתרי בנייה מייצרים כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. פינוי נכון של פסולת זו חיוני לשמירה על סביבה בטוחה ונקייה. בנוסף, נוהלי ניהול פסולת יעילים תורמים למאמצי הקיימות ומפחיתים את ההשפעה הכוללת על הסביבה. חיוני לתעשיית הבנייה למצוא פתרונות חדשניים שחולל מהפכה בדרך הטיפול והסילוק של הפסולת.

קר עוד

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

השכרת באגר בחריש

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!