השכרת בובקט בתל מונד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בובקט הוא אחד מכלי העבודה הנוחים ביותר והנפוצים בתחום הבנייה. ענף הבנייה הוא ענף יקר מאוד, הוא דורש מאיתנו שימוש בכלים כאלה ואחרים ולא כל חברה יכולה להרשות לעצמה לרכוש כלים כאלו. בשל כך יש לנו חברות השכרה בתל מונד אשר משכירות כלי עבודה כמו בובקט עבור קבלנים ואנשים פרטיים.

 

השכרת בובקט בתל מונד – מה זה בובקט?

בובקט הוא כלי צמ"ה אשר שונה בנוף שאנו מכירים אצל כלי הצמ"ה השונים. מדובר על כלי מכני הנדסי בעל מימדים קטנים מכל כלי צמ"ה אחר שתפגשו. על פניו, בתור קבלני בנייה ללא ניסיון אנחנו יכולים להירתע מגודל הכלי, אך מדובר על כלי חזק אשר מיועד לסוגי בנייה מאוד נפוצים. בובקט גם מכונה מיני מחפרון, אך הכינוי הנפוץ ביותר שלו יהיה בובקט על שם החברה היצרנית. בובקט הוא כלי אשר מתאים לעבודות עפר שונות, החל מהקמת תשתיות ועד לגינון.

 

השכרת בובקט בתל מונד – מתי אנחנו נעזרים בבובקט?

בובקט הוא כלי המיועד לעבודות עפר בהגדרתו הכללית, אך אם ניכנס מעט לתוך העולם הזה נוכל לראות שמדובר על הרבה מעבר, הנה חלק מהעבודות הפופולריות של עבודות בובקט:

עבודות קידוח – בובקט משמש גם לצרכי קידוח יסודיות. ניתן להרכיב בחלק הקדמי של הבובקט מקדח במקום כף, ולבצע עבודות קידוח לא רק במקומות חיצוניים אלא גם בתוך הבית עצמו.

הובלה – כאשר אנו נמצאים במרכז בנייה הפסולת שמצטברת היא בלתי ניתנת לשיעור, אך מדובר על חומרים כבדים מאוד שאדם פרטי אינו יכול לשאת ממקום למקום. לכן, ניתן להוביל פסולת בעזרת הכף של הבובקט ממקום למקום.

לא מדובר על הובלה של אשפה בלבד. ניתן להוביל עוד רצפות או סלעים ואבנים אשר אנו רוצים להציב בחצר הבית או בתוכו. כמו כן לגבי מלט, חול וכל חומר אשר הבובקט יכול לשאת.

הריסה – מה קורה כאשר אנחנו רוצים לשבור קיר פנימי בתוך הבית? היתרון בבובקט הוא שהוא יכול להיכנס לתוך הבית עצמו מבלי להרוס את המרצפות, ולבצע בעזרתו עבודות בתוך הבית כמו הריסת קירות, קידוח וכן הלאה.

 

 

השכרת בובקט בתל מונד – מהם היתרונות של בובקט?

גודל – היתרון הבולט ביותר של בובקט יבוא לידי ביטוי בגודל שלנו. בעוד שהגודל שלו כפי שציינו יכול להרתיע, מי שמסתכל באופן יותר אופקי יכול לראות את כל המקומות אליהם הבובקט יכול להיכנס, מקומות שכלי צמ"ה אחרים לא יכולים. בשל כך, בובקט הוא אחד הכלים הייעודיים עבור בנייה במקומות צפופים כמו בתוך עיר, מקום מאוכלס וכן הלאה…

 

יכולת תמרון – עוד יתרון שיש לבובקט על פני כלים אחרים הוא עצם העובדה שמדובר על כלי אחד שמחזיק בתוכו מספר כלים. ניתן להחליף את חלקו הקדמי של הבובקט בכלים שונים אשר תורמים לנו לסוגים שונים של עבודות. אם נרצה לשטח, אם נרצה לקדוח ואם נרצה להוביל יש לנו הכל בכלי אחד. מלבד לכך, הבובקט יכול להסתובב במקומו בשלוש מאות שישים מעלות.

 

השכרה – לא חייבים לרכוש את הכלי שמחירו יכול להגיע לכמה מאות אלפי שקלים עבור כלי חדש. היתרון של השכרה הוא שאנו יכולים לבחור את הדגם שאותו אנחנו רוצים ולכמה זמן. על כל אפשרויות ההשכרה נדבר בהמשך.

 

השכרת בובקט בתל מונד – מהם החסרונות של בובקט?השכרת בובקט בתל מונד

משקל מקסימלי – החיסרון שיש לבובקט הוא שעד כמה שהוא טכנולוגי ומתקדם הוא לא יוכל לשאת משקלים בשיעור של משקלים אותם כלי צמ"ה גדולים יכולים לשאת. עם זאת, עבור פרויקט בנייה סטנדרטי הבובקט עושה מעל ומעבר. חשוב לבחון מהי מגבלת המשקל של אותו דגם והאם הוא מתאים למה שאנחנו צריכים.

 

היצע חברות השכרה – אחד החסרונות הוא שחברות רבות מציעות לנו השכרת בובקט. אמנם זה מעודד תחרות, אך לא כולן עושות זאת באופן מקצועי. לכן, עליכם לתת דגש על בחירה חכמה של חברה מולה תבצעו את העבודה.

 

השכרת בובקט בתל מונד – מהי עלות ההשכרה?

המחיר של השכרת הכלי בתל מונד משתנה בהתאם לסוג הכלי אותו בחרנו, כפי שציינו יש דגמים שונים. מבעד לכך, תוכלו לבחור בין השכרה שעתית ובין השכרה יומית. השכרת בובקט לפי שעה יכולה לנוע בין 200 ש"ח ועד 400 ש"ח לשעה, כולל עלות המפעיל לרוב. השכרה יומית תנוע בין 1,000 ש"ח ועד 2,1000 ש"ח. המחיר של בובקט זחלי בדרך כלל יהיה יקר יותר. עלות השכרה ללא מפעיל ליום תהיה בין 800 ש"ח ועד 1,200 ש"ח.

 

השכרת בובקט בתל מונד – השכרה יומית או שעתית?

הבחירה בין השכרה שעתית ליומית תלויה מאוד בסוג הפרויקט שלכם ומי אתם. בדרך כלל קבלני בנייה ירצו לשכור בובקט לשבוע לפחות. עם זאת, לעיתים יש אנשים פרטיים אשר מעוניינים לשכור בובקט והם צריכים אותו לצורך הובלה או עבודות קטנות בחצר הבית, במקרים כאלה נוכל לשכור את הכלי לפי שעה. כמובן שאם נסתכל על המכלול, השכרה יומית היא יותר משתלמת לפי שעה מבחינת המחיר.

 

השכרת בובקט בתל מונד – מי יכול להפעיל בובקט?

לא כל אחד יכול להפעיל את המכשיר, מדובר על כלי שאמנם נוח לתפעול ואינו מסובך מדי אך עדיין צריך אדם בעל רישיון אשר יוכל לבצע את העבודות בבית. מדובר על כלי נוח לתפעול אך יש לזכור שאנו נמצאים בתנאים צפופים יותר וכל טעות קטנה יכולה להוביל להרס משמעותי. חברות השכרה רבות מציעות לנו מבעד להשכרת בובקט גם שירות של מפעיל מטעמן. בדרך כלל עלות ההשכרה תהיה כוללת בתוכה את עלות המפעיל. עם זאת, יש קבלני בנייה אשר יש ברשותם עובדים עם רישיון מתאים, ככה שבמקרים כאלה אין צורך בשירות זה.

 

השכרת בובקט בתל מונד – בובקט זחלי או גלגלי?השכרת בובקט בתל מונד

יש לנו שתי אפשרויות, האפשרות הראשונה היא לשכור בובקט על גלגלים, האופציה השניה היא לשכור בובקט על זחל. ההבדל העיקרי בין השניים יהיה בהתאם למיקום בו אתם נמצאים. לרוב, בובקט על זחל יתאים למקומות הרריים יותר, מדובר על כלי יותר מסיבי שיכול לשאת במשקלים גדולים יותר מאשר הבובקט על גלגלים. עם זאת, בובקט על גלגלים הוא יותר נפוץ מכיוון שהוא נוח יותר והוא מיועד למקומות עדינים יותר. פער המשקל אותו יכול לשאת כל סוג אינו פער עצום, אך יכול להיות קריטי עבור פרויקטים מסוימים.

 

השכרת בובקט בתל מונד – אחסון והובלה

היתרון שיש לנו כאשר אנו שוכרים ולא רוכשים בובקט הוא שאין אנו צריכים לדאוג לאחסון ויש לנו את כל הביטוחים הנדרשים. פרויקט בנייה הוא עניין תקופתי, אם אנו נבחר לרכוש יהיו לנו עוד הרבה דברים שיעלו בנו דאגות לגבי תחזוקת הכלי. מבעד לכך, יש לזכור שבין אם אנחנו רוכשים או שוכרים יש עוד עלות נוספת שהיא עלות ההובלה. לא ניתן להוביל את הכלי על ידי טנדר, חייב לעשות זאת עם כלי הובלה מתאים.

 

השכרת בובקט בתל מונד – תחזוקה

כלי צמ"ה תמיד ידרשו יותר תחזוקה מאשר כלי תחבורה אחרים. התחזוקה של הבובקט חייבת תמיד להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, במיוחד כאשר מדובר על בובקט זחלי. אנו חייבים לדעת איך לפעול עם הכלי, מהן המגבלות שלו ולמה הוא מתאים ומה לא. חשוב לדעת להפעיל ולהחליף חלקים בבובקט כמו מקדחה, כף ועוד. בכל אופן, לכל דגם יש את הדרך המסוימת בה יש לתפעל אותו, אתם חייבים לקבל הדרכה מדויקת מחברת ההשכרה. בנוסף, עניין האחריות והביטוח הוא גם חלק חשוב בעסקה, עליכם לדעת מהי האחריות שיש וכאשר אתם מקבלים את הכלי חשוב לצלם אותו ולראות אם יש תקלות במעמד ההשכרה.

 

השכרת בובקט בתל מונד – מסקנות

תהליך השכרת בובקט בתל מונד יכול להיות מעט מסובך למי שלא מכיר את הכלי. מדובר על כלי מכני הנדסי שכמעט כל קבלן בנייה מכיר או חייב להכיר. בזכות הבובקט אנו יכולים להגיע למקומות שאינם נגישים עבור כלי צמ"ה אחרים ולזרז את העבודה באופן משמעותי. לבובקט יש שימושים רבים, החל מהריסת קירות ועד לפינוי פסולת.

 

חשוב להכיר את החברה אשר דרכה אתם בוחרים לבצע את השכרת הבובקט בתל מונד, להכיר את פועלה ולבחון האם מדובר על חברה עם ניסיון. כמובן שהדבר הראשון שאתם בודקים הוא האם החברה היא חברה מורשה אשר מוכרת על ידי הרשויות. כמו כן, תראו מהן האופציות שיש לכם, ככל שיש מגוון רחב יותר כך זה מעיד על חברה מקצועית עם ניסיון. בדרך כלל חברות רבות יציעו לכם גם שירות נוסף שכלול במחיר והוא ליווי של מפעיל לפרק זמן השכירות.

  

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

חפירת בריכה
בלוג
USER

שלבי עבודה בחפירת בריכה

במדינה חמה כמו ישראל בריכת שחייה היא מתקן שמספק אינספור רגעים של כיף. בהתאם חפירת בריכה היא שירות מבוקש מאוד, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים לגבי האופן שבו מתבצעת עבודה זו.

קר עוד
שיפוץ
בלוג
USER

המדריך להשכרת ציוד עבור שיפוצים בירושלים

גם העיר הכי היסטורית בישראל זקוקה לשיפוצים ואולי יותר מכל עיר אחרת. התחום נמצא כל הזמן בהתחדשות ונכנסים עוד ועוד שיפוצניקים חדשים לעיר ולצד מה שהם מביאים עמם מבחינת חדשנות, עדיין יש דברים שאי אפשר לברוח מהם בבניה, למשל הצורך בשימוש בכלי עבודה גדולים. אז מה אתם צריכים לדעת על השכרת ציוד עבור תחילת הדרך שלכם בעולם השיפוצים? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

קר עוד

פינוי מבנה מסוכן בישראל

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך מורכב שצריך לתכנן מראש. בטיחות האנשים שיהיו מעורבים בתהליך היא הדבר החשוב ביותר. סעיף זה דן כיצד להתכונן לתהליך פינוי

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!