השכרת מחפרון בקריות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מחפרון הוא אחד הכלים החמים ביותר בענף הבנייה, הוא משמש אותנו בעיקר לעבודות עפר אך ניתן לבצע איתו פעולות נוספות. יש סוגים שונים של מחפרונים, עלינו לדעת איך להתאים את המחפרון לסוג העבודה שלנו. מחפרונים הם כלי שימושי באתרי בנייה, ניתן למצוא אותם גם ככלי שימושי בצה"ל ובעסקים פרטיים. מלבד לכך שהם מיועדים לעבודות עפר יש עוד הרבה שימושים כמו נשיאת חומרי גלם ממקום למקום, דבר אשר מקל ומזרז את יום העבודה באופן ניכר.

השכרת מחפרון בקריות – מהו התפקיד של מחפרון?

המחפרון מכונה גם בובקט על שם החברה היצרנית. מחפרון נועד בכדי לבצע עבודות עפר בעיקר, הוא נחשב לכלי צמ"ה אשר יהיה במימדים קטנים יותר מאשר כלי צמ"ה סטנדרטיים. יש למחפרון תפקידים רבים, מביניהם העברת משא, קדיחה, יישור או פיזור אדמה, פינוי פסולת ועוד… השימוש במחפרון יכול לחסוך לנו כוח אדם גדול וזמן יקר. מחפרון מתאים למקומות צפופים ומקומות פתוחים כאחד. בעוד שהשכרת כלי צמ"ה גדולים יותר או רכישתם יכולה להגיע לסכומי עתק, מחפרון עונה לנו על כל הדרישות במחיר סימלי.

 

השכרת מחפרון בקריות – מחפרון זחליהשכרת מחפרון בקריות

מחפרון זחלי הוא מחפרון אשר נע על שרשראות המכונות זחל, בדיוק כמו טנקים וכלי צמ"ה אחרים. היתרון של מחפרון זחלי הוא שניתן להשתמש בו בתנאי עבודה קיצוניים ממה שאנו מכירים בדרך כלל. במקומות בהם אנו צריכים להגיע עם הכלי למקומות מסובכים, מקומות הרריים וכד', המחפרון הזחלי יתאים. מבעד לכך, מחפרון זחלי נחשב לכלי חזק אשר יכול לשאת משקלים גדולים ממה שאנו מכירים.

 

השכרת מחפרון בקריות – מחפרון גלגלי

מחפרון גלגלי כשמו כן הוא. בדרך כלל גודל הגלגלים יהיו שווים, אך יש דגמים אשר בהם הגלגלים הקדמיים קטנים יותר מאשר האחוריים. מחפרון גלגלי נפוץ בקרב אתרי בנייה רבים, הוא מאפשר לנו נגישות והוא עדין יותר מאשר המחפרון הזחלי. לדוגמא, בעזרת מחפרון זחלי נוכל לבצע עבודות בתוך מבנה ללא פגיעה ברצפות. וכן, לעיתים צריך להיכנס לתוך בית כדי לבצע עבודות כאלה ואחרות.

 

השכרת מחפרון בקריות – מיני מחפרון

מיני מחפרון הוא האח הקטן של המחפרון, הוא עובד על אותו בסיס של המחפרון הרגיל אך יש שינויים קלים. השינוי יבוא לידי ביטוי כמובן בגודל של הכלי, אך גם במשקל אותו הוא יכול לשאת. מיני מחפרון מתאים למקרים בהם אנו צריכים להגיע למקומות מאוד צפופים כדי לבצע עבודות תשתית וכד'. במקרים כאלה מיני מחפרון יעשה את העבודה, אך במקרים בהם אנו צריכים להוביל משא ממקום למקום דגם זה פחות שימושי (תלוי במשקל המשא).

 

השכרת מחפרון בקריות – כמה זה עולה לי?

עלות השכרת מחפרון בקריות יכולה לנוע בטווח רחב על פי הפרמטרים אשר משפיעים על עלייה או ירידה של המחיר. בדרך כלל המחיר יקבע לפי דגם ספציפי ולפי פרק הזמן אותו נרצה לשכור את הכלי. ניתן לבחור בין השכרה יומית או שעתית, חלק מהחברות מציעות גם השכרה שבועית במקרה בו יש לכם מקום לאחסן את הכלי. המחיר יכול לנוע מ-300 ש"ח עבור שעת עבודה ועד ל-1,000 ש"ח עבור השכרה יומית. המחיר תלוי גם בדגם וגם בסוג הכלי, יש הבדל במחיר בין מחפרון זחלי ובין מחפרון גלגלי.

 

השכרת מחפרון בקריות – עלויות נוספות

עלויות נוספות שעלולות להשפיע על המחיר הכללי יהיו אם נרצה גם לשכור את שירותיו של מפעיל מקצועי לכלי. כדי לבצע עבודות בעזרת מחפרון עלינו להחזיק ברישיון מתאים, אם אין לנו עובד אשר מחזיק ברישיון זה נצטרך לשלם גם עבור שירותיו של המפעיל. ניתן לשכור שירותי מפעיל מחברת ההשכרה בדרך כלל, אך הבחירה נתונה בידיים שלכם. עלות המפעיל דרך חברת שכירות לא תהיה גבוהה ולא תשפיע על המחיר הכללי באופן רציני. עם זאת, כאשר תרצו מפעיל חיצוני המחיר משתנה ויכול להתחיל משכר שעתי של 30 ש"ח לשעה מינימום ועד שכר חודשי של 8,000 ש"ח.

כמו כן, יש עוד עלויות כמו הובלה של הכלי אל המקום בו נמצא הפרויקט שלכם. המחיר של ההובלה נקבע על פי המרחק מחברת ההשכרה, לא ניתן בדרך כלל להוביל באופן עצמאי למעט מקרים חריגים.

 

השכרת מחפרון בקריות – הובלה מקצועיתהשכרת מחפרון בקריות

למה לא נוכל להוביל את הכלי באופן עצמאי? חשוב להבין, אמנם מחפרון אינו בגודל של כלי צמ"ה סטנדרטי, אך אנו נוהגים בו כאילו הוא כלי צמ"ה לכל דבר ועניין. על אף גודלו המזערי עדיין המכשיר שוקל לא מעט והובלה על טנדר פרטי יכולה להרוס את שני הכלים. יש נהלי הובלה ברורים אשר יש לעבור לפני שמעלים את הכלי על מוביל ייעודי, זה אחד מתפקידיה של חברת ההשכרה.

 

השכרת מחפרון בקריות – בחירת חברת השכרה

איך בוחרים חברה מקצועית בקריות אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך? לא פשוט למצוא חברה אשר אנו מרגישים בטוחים איתה ולכן חשוב לבחור את החברה בזמן שלכם. בצעו סקר שוק על כל החברות אשר נמצאות באזורים שלכם פחות או יותר וכך כבר תוכלו להוזיל את מחיר ההובלה. שימו לב מה החברה מציעה לכם, כמה דגמים יש לחברה להציע לכם, מהו אופן השירות של החברה ומהם המחירים של ההשכרה. ככל שהחברה מציעה לנו מגוון רחב יותר של דגמים ואופציות מגוונות לשירותי ההשכרה ככה נבין שמדובר בחברה מקצועית. חשוב לבדוק מהו הניסיון שיש לחברה בתחום, אנו רוצים חברה עם ניסיון רב אשר תוכל להתאים את הדגם בהתאם לפרויקט שלנו.

 

השכרת מחפרון בקריות – למה לא לרכוש מחפרון?

ממתי משתלם יותר לשכור מאשר לרכוש? אם אתם חברת בנייה פעילה אשר לא נחה לרגע רכישת מחפרון עשויה להיות משתלמת, אך יש להבין שהמחיר אינו רק הרכישה, אלא גם הרבה דברים מסביב. בדרך כלל מחפרון משמש אותנו לעבודות ספציפיות ולא לאורך כל תהליך הבנייה. המחיר אותו נשלם עבור מחפרון חדש יכול להגיע למאות אלפי שקלים, המחיר עבור דגם משומש יכול להגיע ל-80,000 ש"ח, ומחפרון ישן יותר יכול להגיע לכ-30,000 ש"ח. מבעד לכך שאנו מבצעים את הרכישה יש לקחת בחשבון את שכר המפעיל, תחזוקה, טיפולים, מקום אחסון ועוד… לכן חברות רבות מוצאות לנכון לשכור כלי עבור הפרויקט שלהם, בסופו של דבר לטווח הרחוק זה הרבה יותר משתלם.

 

השכרת מחפרון בקריות – יתרונות

יש יתרונות רבים לשימוש במחפרון, הדבר הראשון הוא שמדובר על כלי קטן יחסית אשר מאפשר לנו לבצע עבודות שאף כלי אחר לא יכול לעשות. בעבר את אותן עבודות עשו עובדים במקום, אותה עבודה שמחפרון עושה בשעה לקח לאותם עובדים יומיים של עבודה, זמן שווה כסף. מבעד לכך, כלי זה לא יכול להסב נזק לתשתיות בזכות הגודל שלנו, כמובן שעם שימוש לא תקין אפשר להסב נזק להכל. יש למחפרון יכולות תמרון רבות כמו סיבוב במקום של שלוש מאות שישים

מעלות, ניתן להחליף את הכף הקדמית בכלים אחרים לעבודות שונות וכן הלאה… בעזרת כלי כל כך קטן ניתן לבצע מגוון רחב של עבודות בפרק זמן מצומצם.

 

השכרת מחפרון בקריות – מסקנות

מחפרון הוא אחד מהכלים שאנו נפגוש יותר ויותר בפרויקטים גדולים וקטנים. היתרון של המחפרון הוא שניתן להשתמש בו אפילו בחצר הבית, ואם צריך גם בתוך הבית עצמו. חשוב לדעת להתאים את דגם המחפרון בהתאם לפרויקט שלנו. פרויקטים עדינים לא יתאימו למחפרון זחלי ולהפך. כמו כן, הדבר הקריטי ביותר שיש לבדוק לפני בחירת הדגם הוא מה המשקל אותו המחפרון יכול לשאת. העמסת יתר על מחפרון יכולה לפגוע בו, תמיד תקחו מרווח הגיוני של משקל כאשר אתם בוחרים את הדגם.

 

אם אתם בוחרים לרכוש מחפרון יש לעשות זאת רק במקרים חריגים, זכרו שרכישה היא יקרה יותר ממה שאתם חושבים. עלויות התחזוקה של כלי צמ"ה מאוד גבוהות ולא כל קבלן בנייה יכול לשאת בהוצאות אלו, שימו לב מה משתלם לכם לטווח הארוך. כאשר אתם בוחרים בחברה אשר דרכה אתם שוכרים את המחפרון שימו לב מה המיקום שלה בארץ לעומת המקום בו אתם צריכים את הכלי, שימו לב מה מחיר ההובלה ואיך העסקה מול החברה הספציפית הזאת יותר משתלמת מחברות אחרות. מבחינתו, הדבר הכי חשוב שיש לשים עליו דגש הוא בחירה של חברה איתה יש לכם כימיה טובה, שהיא יודעת לענות על כל הצרכים שלכם.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

השכרת באגר בחריש

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד

השכרת באגר בעומר

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד

קבלן עבודות עפר ביפו

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!