השכרת מכבש בקרית ים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

השכרת מכבש בקרית יםמכבש הוא כלי מאוד ייעודי שנועד למטרה מאוד מובהקת של הידוק חומר כדוגמת זפת בסלילת כביש. יחד עם זאת, מכבש משמש להידוק כל חומר לרבות הידוק של שכבת קרקע והשימוש בו הוא לא אופציה, אלא חובה. בכל פרויקט הכרוך בעבודות עפר לצורך שינוי הטופוגרפיה של פני הקרקע, מגיע השלב בו צריך גם להדק את הקרקע על פי הטופוגרפיה החדשה ובשלב הזה נדרש המכבש. אז מה זה בדיוק מכבש ומה הן האופציות העומדות לרשותכם אם אתם זקוקים למכבש כזה? האם ניתן לשכור מכבש? מי מציע שירותי השכרת מכבש בקרית ים? איך נכון לבחור את ספק המכבש וספק של כלים הנדסיים כבדים בכלל? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת עבודות עפר ישראל, המתמחה בביצוע עבודות עפר קבלניות בכל היקף וכן בהשכרת כלים הנדסיים כבדים לביצוע עבודות עפר.

 

אז מה זה בעצם מכבש ולמה הוא נועד?

ובכן, רבים נוהגים להתייחס למכבש כאל כלי הנדסי כבד שבקדמתו מותקן גלגל פלדה רחב וכבד והם גם צודקים. יחד עם זאת, אם רוצים לדייק את הדברים, מכבש הוא אותו גלגל פלדה רחב וכבד ואם מצאתם דרך להניע אותו בצורה ידנית, עדיין תוכלו להשיג את האפקט שלשמו נועד המכבש. דברים אלה חשובים להבנה ותיכף תבינו מיד, אבל עוד לפני כן, מהו תפקידו של המכבש? ובכן, המכבש מיועד להדק חומר ולשטח אותו. שימוש נפוץ מאוד במכבש מבוצע בפרויקטים של סלילת כבישים. לאחר פיזור הזפת החם ופיזור אחיד שלו על פני השטח, יש לעבור על פני הזפת עם מכבש שמהדק את הזפת, מחליק את המשטח ומצמצם את המרווחים בין האבנים הקטנות שמהן עשוי הזפת. הדבר דומה להדבקה של נייר לנייר כשמריחת הדבק והצמדת הניירות אינה מספיקה, אלא יש לעבור עם האצבע לאורך שטח ההדבקה על מנת להצמיד את הניירות. המכבש למעשה מבצע את כל הפעולות האלה באמצעות עומס המשקל של גלגל הפלדה – הוא מצמיד את כל חלקי הזפת, מגביר את כוח ההדבקה שלהם, משטח אותם לכדי משטח ישר ומפולס ומחליק את המשטח כך שיהיה נוח לנסיעה.

יחד עם זאת, השכרת מכבש בקרית ים יכולה לשרת אתכם גם למשימות אחרות שמיועדות להשיג מטרה דומה. כך למשל, אם אתם בונים בית פרטי ובמסגרת זו ביצעתם עבודות עפר נרחבות לשינוי הטופוגרפיה, חשוב מאוד שלפני בניית הבית, תהדקו את האדמה ואת הקרקע היטב לפני שתתחילו בבנייה. אם לא תבצעו הידוק כזה, משקל הבית הוא שיבצע אותו רק שזה יעלה לכם בהופעת סדקים, לעיתים מסוכנים בכל קירות הבית. הידוק הקרקע מביא את הקרקע למצבה הסופי שמאפשר את תחילת הבנייה.

 

סוגים של מכבשים בקרית ים

זהו אולי המקום להסביר מדוע חשוב להבין שהמכבש הוא בעיקרו גלגל הפלדה ולא רק הכלי הנושא אותו. בפרויקטים של סלילת כבישים בהם נדרש כוח הידוק רב מאוד על פני שטחים גדולים, נהוג להשתמש בכלי הנדסי כבד שמשמש כמכבש בלבד. ישנם גם כלים שאין להם כלל גלגלים והם נעים על פני שני גלגלי מכבש כבדים בכדי להשיג כוח ויעילות עבודה כפולה. יחד עם זאת, השימוש במכבש מתאפשר גם ללא הכלי ההנדסי הכבד שאפשר לראות בפרויקטים של סלילת כבישים. כך למשל, אם שכרתם מחפר או שופל לביצוע עבודות עפר שונות, תוכלו לשכור אך ורק את גלגל הפלדה, שאותו תוכלו לחבר באמצעות התקנים מיוחדים, לזרועות ההפעלה של השופל או המחפר, ואתם לא צריכים לשכור כלי הנדסי כבד נוסף רק לצורך ביצוע עבודות הסלילה וההידוק.

כאמור, ישנם סוגים שונים של מכבשים, הנבדלים זה מזה בהתאם לגודל המכבש, רוחבו ומשקלו וכן על פי מספר המכבשים המותקנים בכל עת. ישנם גלגלי מכבש מאוד קטנים שניתן לחבר גם על זרועות בובקאט, ישנם מכבשים גדולים שאותם ניתן לחבר על זרועות שופל וישנם כלים ייעודים המתפקדים כמכבשים בלבד, עליהם מותקנים בדרך כלל גלגלי מכבש גדולים במיוחד, לעיתים שניים מהם.

 

 

ממי אפשר לשכור מכבש בקרית ים?

בחיפוש אחר גורם מקצועי המציע שירות השכרת מכבש בקרית ים, חשוב מאוד שתחשבו על כל רכיבי השירות שאתם זקוקים להם ובכלל זה לא רק הכלי עצמו, אלא גם מפעיל מוסמך ומורשה שיפעיל אותו עבורכם, הובלת המכשיר מהמחסן אל אתר העבודה והחזרה, תחזוקת המכבש, שירות תיקונים והחלפה בזמן אמת וכמובן עלות השכרה ליום. כפי שתוכלו לראות, הפערים בין הגורמים השונים שמציעים את השירות, יכולים להיות גבוהים במיוחד, גם ברמת התחזוקה של הכלים, גם במגוון הכלים, גם באיכות השירות וגם ברמת המחיר. כך למשל, ישנם ספקים שכלל לא יציעו לכם את האפשרות להשכרת גלגל המכבש בלבד ויחייבו אתכם בהשכרת הכלי כולו. אחרים יאפשרו לכם לשכור למשל מחפר לצורך עבודות שונות שאתם צריכים לבצע בשטח, ובהמשך לכך לשכור גם גלגל תואם שאותו תוכלו לחבר למחפר שכבר שכרתם לצורך ביצוע עבודות סלילה והידוק. לא כל הספקים גם יציעו לכם את האופציה של שכירת שירותי מפעיל מכבש, מפעיל שחייב לאחוז בהסמכה המקצועית הנדרשת וברישוי הנדרש, וכך גם לגבי יתר רכיבי השירות.

מכבש בקרית יםעל כן, בחיפוש אחר גורם מקצועי המספק את השירות של השכרת מכבש בקרית ים, חשוב שתבחנו את כל רכיבי השירות להם אתם זקוקים ורק לאחר מכן תוכלו לבצע השוואת מחירים בין הספקים השונים כדי לוודא שאתם לוקחים את העסקה שעונה על הצרכים שלכם מחד, בעלות הנמוכה ביותר האפשרית מאידך. אם העלות היא נמוכה מאוד אבל העסקה לא מספקת לכם שירותי מפעיל, הובלה ותיקונים למשל, עליכם לדעת שאלו הן עלויות נוספות שבהן יהיה עליכם לשאת באמצעות ספקים אחרים, מה שגם יסבך לכם את כל נושא ההשכרה וגם יעלה לכם במרבית המקרים, יותר מאשר לו הייתם שוכרים את כל מרכיבי השירות תחת קורת גג אחת. דבר אחד שאתם רוצים להתייחס אליו ביתר תשומת לב הוא נושא התחזוקה של הכלים. מכבש הוא כלי שיכול להיות מסוכן מאוד, במיוחד אם גלגל המכבש מתנתק ממקומו. אמנם לא מדובר באירוע שכיח, אבל בהחלט יכול להיות מצב בו תחזוקה לקויה של הכלי יכולה להוביל להתנתקות גלגל המכבש מאחיזתו בכלי שנושא אותו, מה שבעצם משחרר מפלצת שיכולה להרוס כל דבר שנקרה בדרכה, החל מבני אדם וכלה ברכוש, מבנים, רכבים ועוד. בכדי להבטיח שדבר כזה לא קורה, חשוב מאוד לעבוד על פי כללי הבטיחות הרלוונטיים, להבטיח שכל העוסקים במלאכה אכן מוסמכים אליה ושאתם שוכרים את המכבש מגורם מקצועי שמקפיד מאוד על תחזוקת הכלים שלו.

חברת עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית רשומה ומורשית המבצעת מגוון רחב של עבודות עפר קבלניות וכן מציעה מגוון כלים הנדסיים כבדים להשכרה. בכלל זה, עבודות עפר ישראל מציעה לכם את השירות של השכרת מכבש בקרית ים, עם אפשרות להשכרת סוגים שונים של מכבשים בגדלים שונים בהתאם לצורך, וכן את האפשרות לשכור את גלגל המכבש בלבד וחיבורו לכלי מתאים שכבר עומד לרשותכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

פינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים:

פרויקטי בנייה יכולים לייצר כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. זה חיוני לחברות הבנייה לתת עדיפות לפינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים  כדי להגן על הסביבה ולהבטיח עמידה בתקנות המקומיות.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

שירות פינוי פסולת בכל הארץ: המדריך לשירותי פינוי פסולת בארץ

שמירה על הסביבה שלנו נקייה ונטולת פסולת חיונית לא רק לסביבה בריאה אלא גם לקהילה משגשגת. לשירותי פינוי פסולת תפקיד חיוני בהבטחת סילוק ומחזור נכון של פסולת מסוגים שונים. בישראל קיימים מספר רב של ספקי שירותי פינוי פסולת המציעים פתרונות מקיפים לניהול יעיל של הפסולת. מאמר זה ישמש לך כמדריך האולטימטיבי לשירותי פינוי פסולת בכל הארץ, ויספק מידע רב ערך על סוגי השירותים השונים הזמינים ועל השחקנים המרכזיים בתעשייה.

קר עוד
אוטו לפינוי זבל
בלוג
USER

משאית פינוי פסולת בניין: מהפכה בתעשייה עם פתרונות חדשניים למשאיות

אתרי בנייה מייצרים כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. פינוי נכון של פסולת זו חיוני לשמירה על סביבה בטוחה ונקייה. בנוסף, נוהלי ניהול פסולת יעילים תורמים למאמצי הקיימות ומפחיתים את ההשפעה הכוללת על הסביבה. חיוני לתעשיית הבנייה למצוא פתרונות חדשניים שחולל מהפכה בדרך הטיפול והסילוק של הפסולת.

קר עוד

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

השכרת באגר בחריש

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!