השכרת פיגומים אירופאיים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

אם אתם מחפשים פיגומים להשכרה וקיבלתם המלצה על פיגומים אירופאים, אתם בוודאי תוהים מה זה בעצם אומר והאם כדאי באמת לבחור בפיגומים הללו. ראשית כל חשוב להבין כי פיגומים מהווים מרכיבי מפתח בשלל פרויקטים שונים בענף הבניין. החשיבות שלהם לא נובעת רק מהיכולת שהם מעניקים להגיע בצורה נוחה וקלה לכל חלקי מעטפת החוץ של המבנה, אלא מההשפעה שלהם על רמת הבטיחות שבה מבוצעת העבודה בכל פרויקט. לא מעט תאונות בענף הבנייה נגרמות בשל פיגומים שאינם עומדים בתקנים או פיגומים שלא מבנו בצורה מקצועית תוך הקפדה על תחום הבטיחות.

מהו פיגום אירופאי?

פיגום אירופאי עם חברת זקיף פיגומים הוא בעצם פיגום שעומד בתקן האירופאי לפיגומים. בשל ריבוי תאונות העבודה באתרי בנייה בישראל, רשות הבטיחות והגהות במשרד העבודה הרחיבה את דירישות התקן של הפיגומים בפרויקטים של בנייה ובכלל. בהתאם לתקן המדובר שולבה דרישה לשימוש בפיגומים שעומדים בתקן האירופאי. אמנם נכון לשלב זה הדרישה איננה מחייבת באופן גורף וזאת בכדי לתת לשוק יכולת להסתגל לתקן ולדרישה, אך יחד עם זאת אין ספק שהפיגום הטוב והאיכותי ביותר כיום הוא פיגום אירופאי. אם חשובה לכם הבטיחות של העובדים שלכם באתר בנייה כלשהי, לא כדאי שתבחרו פיגום אחר מלבד הפיגום האירופאי.

פיגום שעומד בתקן האירופאי הוא בעצם פיגום שמיוצר מקונסטרוקציית מתכת מגולוונת מחברים אופקיים ואנכיים, משטחי דריכה עשויים מתכת, סולמות מתכת תקניים ואזנים שמפוזרים בכל אזורי הדריכה של הפיגום וזאת בכדי לספק את התמיכה האידאלית לכל עובד שמשתמש בפיגום.

מלבד מבנה הפיגום, התקן האירופאי מגדיר גם את החומרים שמהם צריך לייצר את הפיגום ולא רק את המנגנונים שצריכים להיות משולבים בו, אלא גם את המצב של רכיבי הפיגום. כך לדוגמא: מוט מתכת שקיבל מכה שגרמה לכיפוף מתכת שיוצרת סכנה לקיפול המוט תחת עומס, לא יעמוד בהוראות התקן האירופאי ולכן בלתי אפשרי להשתמש בו בפיגום. המשמעות היא שבמקרה של השכרת פיגום אירופאי יש לוודא כי הוא עומד בתקן האירופאי הן מבחינת החומרים שממנו הוא מיוצר, הם מבחינת המנגנונים המשולבים בו והן מבחינת השלמות המבנית של כלל הרכיבים בפיגום לרבות מוטות, מחברים, סולמות, אזנים, משטחים ועוד.

כמה זה יעלה לכם?

חשוב מאוד להבין כי פיגום שעומד בתקן האירופאי לרוב יהיה יקר יותר הן לרכישה והן להשכרה. יחד עם זאת, אין ספק שהפערים במחיר הם מובנים שכן הפיגום האירופאי הוא בהחלט הרבה יותר ביטוח לשימוש מכל פיגום אחר. מדובר בסופו של דבר בחייהם של העובדים, בבטיחות שלהם וביכולת שלכם להבטיח כי הם יחזרו בסוף יום עבודה לביתם בשלום ועל כן, אין ספק שהמחיר בהחלט שולי כאשר מדובר על מניעת תאונות עבודה חמורות באתרי בנייה.

כדאי שתבררו מול חברות שונות לגבי העלות של השכרת פיגום אירופאי, על מנת למצוא פיגום שעומד בתקנים האירופאים מכל הבחינות ובד בבד, מוצע במחיר משתלם ואטרקטיבי.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!