חישוב כמויות לעבודות עפר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

פרויקטים בתחום הבניה והתשתיות דורשים מיומנות רבה בשלל תחומים. על אנשי המקצוע השונים להבין את הדרישות ההנדסיות, להגיע עם הכלים המתאימים ולבצע את העבודה בהתאם לתוכניות. לעתים העבודה נראית פשוטה, אך מאחורי כל בעל מקצוע ישנה עבודת חשיבה רבה ונעשים חישובים רבים שקשורים בפרויקט. אחת המשימות שנדרשת היא חישוב כמויות לעבודות עפר.

החישוב מאפשר לאנשי המקצוע להעריך את העבודה שתידרש מהם ולתת הצעת מחיר התואמת את הדרישות. חישוב כמויות לעבודות עפר יכול להתבצע בעזרת תוכנה כאשר תמיד יידרש גורם הנדסאי מומחה שיוכל לבחון את צורת העבודה ואת הכמויות בפועל.

חפירה ומילוי עפר

בביצוע החישוב של הפרויקט יש להביא בחשבון שתי עבודות שיהיו קריטיות בדרך. הראשונה היא עבודות החפירה. כלומר, ההוצאה של העפר מהשטח. השנייה תהיה המילוי כשהמטרה היא לחשב כמה חומר יידרש כדי למלא את המקום כדי להביא את השטח למצב הנחוץ. החישוב ישפיע על התכנון בהמשך הדרך ובהתאם לו יקבעו העלויות של העבודה ותיבחן הזמינות של אנשי המקצוע השונים שיגיעו למקום.

כל עבודת עפר דורשת חישוב כמויות מדויקות כיוון שכל שינוי יכול לעלות בזמן ובכסף. שינוי בכמות העפר שיש להוציא החוצה ידרוש יותר ימי עבודה מכוח האדם, יותר זמן של שימוש בכלים ובאופן טבעי לכל אלו יהיו השלכות משמעותיות מבחינה כלכלית. לכן, לפני היציאה לפרויקט ובשלב מתן הצעת המחיר יש צורך להיעזר באנשי המקצוע המתאימים לחישוב הכמויות.

מומחים בתחום ההנדסה

מי שיכול לבצע חישוב כמויות לעבודות עפר צריך להגיע מתחום ההנדסה הגאוטכנית. את החישוב אי אפשר לבצע רק דרך הסתכלות על התוכניות וגם לא לאחר הגעה למקום. יש צורך להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם ובתוכנות מתאימות על מנת להעריך באופן מדויק את הכמויות שיצאו ואת הכמויות שיונחו במקום.

חברה מומחית בתחום ההנדסה וניהול פרויקטים בתחום הבניה והתשתיות תוכל לעמוד לרשותנו. עלינו לבדוק כי החברה מנוסה וכבר ביצעה בהצלחה פרויקטים דומים לאלו שאנו מתכננים להוציא לפועל. חברה זו תוכל פעמים רבות ללוות אותנו לאורך כל הדרך ולא רק בשלב החישוב.

חישוב כמויות לעבודות עפר הוא חלק מחישוב הפרויקט

כל פרויקט מורכב מחלקים רבים. לאורכו נכנסים אנשי מקצוע רבים ומכשירים שונים. חישוב הכמויות הוא חלק חשוב בהערכת עלויות הפרויקט אך הוא רק חלק אחד. בנוסף יש להביא בחשבון את עלויות העבודה, העלויות של החומרים שאינם עפר ועוד.

חברה המתמקצעת בתחום תוכל לבצע חישוב כולל של העלויות ולפרט בפנינו את החישובים שהיא מבצעת. ככל שאנו יודעים מראש מהן העלויות הצפויות כך הסיכוי שנגיע לגמר הפרויקט מרוצים עולה. מכאן אנחנו יכולים להבין את החשיבות של התייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים.

ביצוע עבודות עפר

מצד אחד של הפרויקט נמצאים אנשי התכנון. הם מביאים איתם רקע הנדסי ויכולת לבצע חישובים רבים. מהצד השני נמצאים האנשים שמרימים את הפרויקט בפועל. הם לא פועלים על דעת עצמם אלא על פי התוכניות. הם חייבים להיות מקצועיים ולהביא ניסיון לשטח, אך הם לא יפעילו שיקול דעת או יחליטו לשנות תנאים בדרך. בפועל, כל הגורמים צריכים להיות מתואמים ותפקידו של המפקח על הפרויקט לדאוג לתיאום זה.

בחירת החברה שתלווה אותנו חשובה לא פחות משלב התכנון. חברת עבודות עפר ישראל מבצעת חישוב כמויות לעבודות עפר ומלווה פרויקטים, קטנים וגדולים, לאורך כל הדרך. בין אנשי המקצוע של החברה אפשר למצוא מהנדסים ומפעילים. החברה מביאה איתה ציוד מקצועי, ידע רב ויכולת ניהול ופיקוח.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!