טכנולוגיות לייבוש חול רטוב – מה זה ואיך זה עובד?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

אם ייבוש חול רטוב, נשמע לכם כמו פעילות בחוף הים, כנראה שמעולם לא נתקלתם בפיצוץ מתחת לבלטות. בבתים ועסקים רבים, כתוצאה מפיצוץ צינור או בעיה בצנרת, נוצרת רטיבות, והחול שנמצא מתחת לרצפות צובר לחות ורטיבות. תופעה זו נחשבת ללא בריאה, מסוכנת, ובעיקר לא נעימה בכלל. במדריך הבא נסביר על הסימנים המקדימים לתופעה, על הפתרונות בעבר, וכמובן על מספר טכנולוגיות לייבוש חול רטוב, עליהן נרחיב בהמשך המדריך.

 

סימנים להימצאות חול רטוב תחת רצפות הבית שלכם

אם מעולם לא שמעתם על התופעה הזו כנסו לאתר חברת  DRY ייבוש נזקי הצפות, סביר להניח שלא תחשדו שהיא מקור הבעיה שלכם באחד מן המקרים הבאים. כדאי לדעת מה הם הסימנים לחול רטוב מתחת לבלטות, ובכך לזהות את הבעיה בשלביה הראשונים. בדרך כלל, כאשר הליכה על הרצפה גורמת לכם להירטב, זה הוא מקרה קלאסי של חול רטוב. בנוסף, כאשר תראו על הרצפה זיעה או אגלי מים, תוכלו לשער שמדובר במקרה זה. כאשר השכנים שגרים בדירה התחתונה יתלוננו על מים בתקרה, תוכלו כבר להיות בטוחים כי מדובר בנזק מים שנוצר מרטיבות מתחת לרצפות.

 

בעבר לעומת היום

כיום, הטכנולוגיות החדישות שקיימות לצורך ייבוש חול לא מובנות מאליו בכלל. בעבר, בעת פיצוץ צנרת או אחד הצינורות, היה צריך לפרק את כל הרצפה, וכל התהליך היה קשה ומסורבל. כיום, תהליך ייבוש חול לא נחשב לסיפור גדול בעזרת טכנולוגיות לייבוש חול רטוב.

 

שיטת שאיבה לצורך ייבוש חול רטוב מתחת לרצפות

השיטה הראשונה לייבוש חול היא שאיבה. מצלמה תרמית שמזהה נזילות, ומוחדרת אל קיר או רצפה, מונעת מאתנו לחפש את מקור הנזילה בדרך של ניסוי ותעייה, ומקלה על התהליך. לאחר זיהוי מקור הרטיבות, נבצע תהליך של שאיבת המים בעזרת משאבה עם הספק גבוה. השאיבה תסלק את כל הלחות הלא רצויה.

 

שיטת חימום לצורך ייבוש חול רטוב

טכנולוגיה מתקדמת לא פחות, שיכולה לתת לכם מענה היא הפעלת אמצעי חימום מתקדם. מדובר באמצעי חימום שיכול להיכנס עמוק אל תוך הרצפה. בעזרת יבשן, בעל המקצוע יזרים אוויר יבש וחם מאוד. תוך כדי פעולה זו תתבצע ספיחה למים והם יועברו החוצה. חשוב לציין, כי לצורך קבלת תוצאה מקסימלית, יש להצטייד בציוד החדיש ביותר, יחד עם אנשי המקצוע המיומנים ביותר ומהמובילים בשוק.

 

לסיכום, קיימות המון חברות שיוכלו לתת לכם מענה, ומחזיקות באמתחתם טכנולוגיות לייבוש חול רטוב, מהמובילות בעולם. במידה ואכן נתקלתם באחד הסימנים עליהם דיברנו, עליכם לקרוא לאיש מקצוע אשר יוכל לאתר את מקור הנזילה, הרטיבות או פיצוץ הצינור. לאחר מכן איש המקצוע יבצע ייבוש לחול, ואתם תוכלו לנשום לרווחה מבלי להפוך את הבית לאתר בנייה, בזכות טכנולוגיות לייבוש חול רטוב שנותנות מענה נוח ויעיל.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!