מרפסות תלויות מפלדה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

מי שרוצה להרחיב את שטח הדירה שלו, חשוב שידע כי באמצעות מרפסות תלויות מפלדה, אפשר לעשות זאת, ובגדול! אבל מה צריך לדעת על בניית מרפסות מסוג זה? ומתי זה מתאים? הכל בהמשך.

מרפסות תלויות מפלדה – מה זה ומתי זה כדאי?

כיום רבים האנשים אשר מעוניינים להוסיף מרחב חיצוני או פנימי לנכס שלהם כאשר הוספת מרפסות תלויות מפלדה, הידועות גם כמרפסות תלויות, יכולות לשפר מאד את אזור המחייה להרחיב אותו, ולהפוך את הנכס ליוקרתי יותר.

בכל הנוגע לבניית המרפסת, חשוב לדעת כי מרפסות תלויות מפלדה, הן כאלה שהתשתית והבנייה שלהן מתחילה בחלל הייצור של חברת הבנייה אותה בחרתם למשימה, בעוד שהחלקים של המרפסת מיוצרים ומגיעים אל אתר הבנייה שהם כבר כמעט מוכנים.

בנוסף, אחד היתרונות הבולטים שבהוספת מרפסת מסוג זה, הינה העדר הצורך בבניית מרפסת על עמודים תומכים וזאת בשל היכולות של הפלדה לשאת משקלים ולאפשר למרפסת לעמוד יציבה וחזקה בזכות עצמה.

כיצד מתקינים מרפסות תלויות מפלדה?

ההתקנה של מרפסות תלויות  נעשית על ידי עיגון מוטות פלדה את המבנה עצמו, כאשר לעיתים מדובר במבנה פרטי ולעיתים בבניין משותף, בעוד שההתקנה נעשית על ידי חיבור מוטות המרפסות שיכולות להכיל משקל של עד 4,000 קילוגרמים, בעוד שבזמן הבנייה ואיגוד המוטות אל הקיר, שבזכותן תעשה בניית המרפסת בבנייה קלה, ניתן לקצר מאד את התהליך כמו גם להפוך את בניית המרפסת גם לבטוחה יותר, וגם יותר יעילה וזאת בשל העדר פסולת בניין.

כמה זמן אורכת התקנת מרפסת תלויה?

התקנת מרפסות תלויה מבטון אורכת בממוצע של 3 עד 4 חודשים בלבד, וזאת בשל שיטות ההרכבה והבנייה שמתחילה בחלל הייצור ורק לאחר מכן ממשיכה באתר הבנייה, תוך שבניית מרפסות עם מוטות פלדה נחשבת בנייה קלה ויעילה יותר.

אפשר לומר כי מרפסת זאת מובדלת ממרפסת בטון וזאת בשל העדר פוסלת הבניין והחומרים הכבדים יחסית בתעשייה הדרושים להרכבת מרפסת בטון סטנדרטית.

עלויות

חשוב לדעת כי בניית מרפסות פלדה נחשבת בעלות אטרקטיבית יותר וזאת בשל ימי העבודה בקצרים כמו גם שימוש בחומרים זולים יותר מבטון, העדר צורך במכונות ערבול ושאר כלים מקצועיים יקרים. בכך יכולים רבים להוסיף מרפסת לדירה ולהעלות את ערך הנכס במידה רבה.

אז מתי כדאי לבנות מרפסות תלויה מבטון?

בכל הנוגע לכדאיות של הפעולה, חשוב להבין כי אם אתם רוצים יותר מרחב בדירה, אם אתם רוצים להשקיע בנכס ולהשביח אותו למכירה או השכרה ובכלל כדי להעלות את ערך הדירה בבניין – תוכלו לפנות אל חברות בנייה מקצועיות אשר עוסקות בנושא של בניית מרפסות תלויות מבטון. בכך תוכלו בזמן קצר להעלאות את איכות החיים ובמידה ואתם משקיעים בנדל"ן להעלות את התשואות והרווחים שלכם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!