ספקי שיש מומלצים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

שיש שימש עוד בתרבויות העתיקות על מנת לסמן עושר. השיש הוא חומר חזק, נאה, מחצב שלעיתים עלול להרגיש כמו אבן יקרה. מחצבות שיש יש בכל העולם. אתם יכולים ליהנות ממגוון אינסופי של צבעים וצורות בשיש שכן הוא נמצא בתפוצה רחבה ממש מסביב לעולם.

אבל איך תדעו כי אתם בוחרים שיש איכותי, כזה שיהיה עמיד לאורך שנים, מתאים לצרכים שלכם, לא נסדק, לא נשבר ולא נמכר במחיר גבוה מדי. כל הדברים שאתם צריכים לדעת על שיש במאמר שלפניכם.

קודם כל, האם אתם רוצים שיש אמיתי או מלאכותי?

לצורך העניין 'אבן קיסר '  של חברת MODEL HOME ממותגי השיש המובילים בעולם, מחזיקים בליין לא קטן של אבני שיש מלאכותי. השיש שלהם במקרה הספציפי הזה מכיל קוורץ, פיגמנטים ופולירמים. אין זה אומר כי מדובר על שיש לא איכותי, העובדה היא שבמטבחים רבים נהנים מהאבן במטבחים השונים.

מה גם שהיא מגיעה בגוונים ורסאטיליים יותר מאשר הגוונים המעטרים את השיש הטבעי. אבל, צריך לדעת כי מדובר על שיש לא אמיתי. הוא יהיה איכותי, מתאים למטבח וכן הלאה, אבל, חדי העין יראו בשימוש בשיש מהסוג הזה שיש לא יוקרתי.

השיש שבחרתם אמיד?

לצורך העניין, שיש גרניט פורצלאן הוא בהחלט שיש עמיד, כזה שלא נהרס בקלות בגלל עבודה שוטפת במטבח. אנחנו יכולים בהחלט להגיד זאת גם על קוריאן, גרניט וכולי. זאת בניגוד לנירוסטה למשל, שיכול לא פעם להתברר כמאוד לא עמיד.

לכן, ההמלצה היא, כאשר אתם מתייעצים עם הספק שלכם, לראות האם הוא יודע להמליץ לכם על שיש עמיד יותר ופחות. אם אתם מזהים 'חורים' בידע שלו, יכול להיות שמדובר על איש מקצוע לא טוב דיו שיש להחליף אותו.

מחיר

אבן כורכר או שיש המגיע מספק אמנם יהיה שיש זול יותר מזה שנמכר ונקנה בחנויות שונות. אבל, כמובן שגם במקרה הזה, במידה ואתם מעוניינים לרכוש שיש טבעי, אתם תמצאו את עצמכם משלמים עליו לא מעט. אנחנו בכל אופן מאמינים כי אם אתם שמים שיש עבור מטבח חדש, אותו אתם משפצים או בונים מטבח שתפקידו להחזיק לאורך השנים, שווה להשקיע בו את סכום הכסף הנדרש שבסופו של יום יתן לכם את מה שאתם רוצים. הרי לא מדובר בפריט שעתיד להיות אצלכם יום או יומיים.

לאן עכשיו

בחירה של אנשי מקצוע בתחום היא מעוררת חשש, רתיעה וחשדנות טבעית. הרי אתם משלמים על השירות לא מעט ואתם גם לא מספיק מבינים כדי להיות בטוחים שלא תמצאו את עצמכם יוצרים כאילו 'פראיירים'. לכן אנחנו רוצים לעזור לכם, בדיוק בנקודה הזו.

אנחנו רוצים ללוות אתכם לאורך כל התהליך כדי לספק לכם את השיש הטוב ביותר שתוכלו למצוא. אנחנו דוגלים במתן מחירים נמוכים לצרכן ואספקה של חומר גלם מעולה.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!