פינוי גגות אסבסט – מי מוסמך לבצע זאת ?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

כמעט כל אדם מכיר כיום את נזקי האסבסט. האסבסט מזיקה לבריאות ולא כדאי לחיות במבנים עם אסבסט או לגדל ילדים ליד מבנים עם אסבסט. יחד עם זאת, לא מעט אנשים אשר מתגוררים במבנה שכזה או בסמוך למבנה שכזה, לא יודעים מה עליהם לעשות וכיצד ניתן לטפל באסבסט על פי החוק. חשוב לדעת שחוק האסבסט אומר שעד שנת 2021 צריך לפרק את כל האסבסט. אדם שעובר על החוק צפוי לעמוד לדין. מדובר על דבר מאוד חמור שבהחלט לא כדאי לדחות אותו.

כיצד בוחרים חברה לפירוק אסבסט?

כיום תוכלו למצוא לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בתחום פירוק אסבסט. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שלא כדאי לבחור בכל חברה עבור ביצוע עבודה זאת. לא רק המחיר קובע כאשר מחפשים חברה שתפרק לכם את האסבסט ותפנה אותה. יש לבחור בחברה אשר יש לה את כל האישורים הנדרשים מטעם המשרד לאיכות הסביבה לפינוי אסבסט. יש להתחשב בגורמים נוספים כגון: האם יש לחברה ביטוח מספק בכדי לבצע את העבודה, ממתי החברה קיימת, האם החברה יכולה לעמוד בלוחות הזמנים הצפוף שלכם לצורך ביצוע העבודה, האם לחברה יש פתרונות קירוי לאחר פירוק גג האסבסט ואילו פתרונות קירוי היא מציעה, האם החברה נותנת אחראיות על קירוי הגג ולכמה זמן היא מציעה את האחראיות, האם תקבלו מהחברה מענה מספיק מהיר בזמן שתדרשו ועוד.  כמו כן, חשוב מאוד לבדוק האם חברה לוקחת את האסבסט להטמנה שכן, הטמנה של אסבסט היא חלק חשוב מאוד לאחר שמפרקים אותו.

כיצד מפרקים אסבסט?

לאחר שאנשי המקצוע ימדדו את הגג ויבחרו את הקירוי המתאים לצרכים שלכם, הם יגישו בקשה למשרד להגנת הסביבה לפירוק האסבסט. לאחר קבלת ההיתר החברה תבצע את עבודת הפירוק וקירוי הגג. העבודה תתבצע תחת ביקורת קפדנית של מפקח אסבסט מוסמך אשר יוודא שפעולת הפירוק והפינוי תתבצע באופן תקין. לאחר הפירוק של האסבסט החברה תשלח אותו להטמנה במטמנה אשר מורשת על ידי המשרד להגנת הסביבה. אין ספק כי מדובר על עבודה מורכבת אשר דורשת את אנשי המקצוע המוסכמים והטובים ביותר בתחום ועל כן, יש לבחור בחברה הטובה ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

מדוע חשוב לפרק גג אסבסט?

מעבר לעובדה שעל פי החוק פירוק גג אסבסט הוא חובה עד שנת 2021, הרי שמדובר על חומר שידוע כי הפיזור של הסיבים שלו באוויר איננו בריא כלל לאנשים המצויים בסביבה. לכן, אם יש לכם עדיין גג אסבסט שלא מפורק, יש לפנות באופן מידי לחברה העוסקת בתחום פירוק גגות מעין אלה בצורה הטובה ביותר ולבצע את הפעולה כמה שיותר מהר על מנת לשמור על הבריאות שלכם ושל כל דיירי הסביבה.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!