פינוי פסולת בניין בדימונה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

קשה לחשוב על עבודות בניין או שיפוצים שאינן מייצרות פסולת, ועובדה זו לכשעצמה הופכת את הנושא של פינוי פסולת בניין למרכיב אינטגרלי בכל פרויקט בנייה או שיפוץ. אז איך דואגים לפינוי הפסולת מהפרויקט? האם הקבלן המבצע אחראי לנושא הזה או שצריך לדאוג לכך באופן ספציפי? כיצד מבוצע פינוי הפסולת? כמה זה עולה וממה מורכבת העלות של השירות? האם פינוי פסולת בניין בדימונה אכן עולה יקר יותר מאשר בפריפריה? לאן מפנים את הפסולת ועל מי חלה האחריות? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של עבודות עפר ישראל, המתמחה בכל סוגי עבודות העפר וכמובן בפינוי פסולת מאתרי בנייה, בכל שלבי הפרויקט.

פינוי פסולת בניין בדימונה

מה זה פסולת בניין?

פסולת בניין היא למעשה פסולת שנוצרת במהלך עבודות בנייה או שיפוצים, החל מחפירת בור בגינה, דרך שיפוץ דירה וכלה בבנייה חדשה לחלוטין, לרבות בניית תשתיות ובנייה ציבורית. בכל פרויקט כזה נוצרת פסולת המורכבת משלל רכיבים כמו עפר, אדמה, אבנים טבעיות, שברי אבני בניין, חלקי בטון, חלקי עץ, זכוכית, פלסטיק ומתכת, ברגים ומסמרים משומשים וחלודים או חדשים לגמרי, בלוקים שבורים, אריחי ריצוף או חיפוי שבורים, חלונות ודלתות ישנות, רכיבי גמר מיושנים, עשבייה, פסולת גינה וכן הלאה. את כל אלה יש צורך לפנות מהאתר והפינוי חייב להתבצע על פי הוראות החוק בכדי להבטיח שהוא מתבצע בתוך פרק זמן סביר ובמסגרת תהליך מסודר של הטמנת פסולת באתרי הטמנה מורשים.

איך מבוצע פינוי פסולת בניין מפרויקט בנייה?

פינוי פסולת בניין בדימונהאו בכל מקום אחר, מבוצע באמצעות העמסת הפסולת על גבי מכולה ייעודית והובלת המכולה לאתר הטמנת פסולת מורשה. המשמעות היא שבמסגרת הפינוי נדרשים מספר אמצעים מרכזיים:

מכולות פינוי

מכולות פינוי הן למעשה רכיבי הפינוי המרכזיים ומהוות חלק מכל תהליך הפינוי פסולת. המכולות מוזמנות על ידי הלקוח, הן מגיעות לאתר הבנייה על גבי משאית ייעודית, נפרקות בקרבת אתר הפרויקט ועומדות לרשות הפרויקט לפרק הזמן הנדרש. כאשר המכולה מתמלאת, מגיעה משאית של ספק השירות, אוספת את המכולה ומובילה אותה לאתר מורשה להטמנת פסולת, שם מושלכת הפסולת בצורה מסודרת ועל פי אישור. על פי הצורך, מוחזרת המכולה לאתר הבנייה לסבב חדש. מכולות הפינוי מגיעות במספר גדלים, ובהתאם לכך גם במספר רמות מחיר, על פי הפירוט הבא (המחירים הם להשכרת מכולה לשבוע והם כוללים את עלויות ההובלה והפינוי):

השכרת מכולה לפינוי פסולת 6-8 קוב – 600-1100 ש"ח

השכרת מכולה לפינוי פסולת 9-10 קוב – 850-1600 ש"ח

השכרת מכולה לפינוי פסולת 17-20 קוב – 1400-2000 ש"ח

השכרת מכולה לפינוי פסולת 24 קוב – 1900-2600 ש"ח

כפי שניתן לראות, קיים פער במחיר השכרת מכולה ביחס ישרפינוי פסולת בניין בדימונה לנפח/ גודל שלה. פערי מחיר אלה הופכים את נושא הערכת גודל המכולה הנדרשת לנושא חשוב מאוד, שכן הערכת חסר תוביל לכך שהמכולה לא תספיק לכם ותצטרכו לשלם את השירות פעמיים, בעוד שהשכרת מכולה גדולה מדי תגבה מכם מחיר שאתם לא באמת צריכים לשלם. ההמלצה היא לנסות להעריך את היקף הפסולת שאתם רוצים לפנות ואם קיימת אפשרות של חריגה מכמות זאת, אז להזמין מידה אחת גדולה יותר של מכולה, ליתר בטחון.

העמסת פסולת

מרכיב מפתח נוסף בתהליך של פינוי פסולת בניין בדימונה ובכלל, הוא מרכיב העמסת הפסולת אל המכולה. מרכיב זה יכול להשתנות מאוד בין פרויקט לפרויקט בהתאם לאופי הפרויקט. כך למשל, פינוי של פסולת שמפוזרת על פני שטח נרחב דורש אמצעי לאיסוף הפסולת מהשטח והובלתה אל מכולת הפינוי. פינוי של פסולת שיפוצים מקומת קרקע דורש אמצעים להובלה קרקעית של הפסולת מפתח הדירה אל המכולה. פינוי של פסולת שיפוצים מקומה עליונה דורש אמצעים להובלה של הפסולת ישירות מהדירה אל המכולה. לשם איסוף הפסולת, ניתן לעשות שימוש בכמה וכמה סוגים של כלים על פי הפירוט הבא:

שירות פינוי פסולת בניין – המדובר בשירות בו אתם מרכזים את הפסולת במיקום אחד בקרבת הכביש וספק השירות מגיע עם מכולה מתאימה, אוסף את הפסולת אל תוך המכולה ומפנה את הפסולת. במקרה כזה, עלות שירות עומדת על כ-100 שקלים לקוב וכוללת את עלות המכולה, העמסת הפסולת למכולה והובלתה לאתר הטמנת פסולת.

שרוולים לפינוי פסולת – המדובר בשרוולי בד חזקים וגדולים אותם ניתן למתוח מפתח החלון או המרפסת בדירה בקומה עליונה, ישירות אל מכולת הפינוי. פסולת הבנייה מושלכת אל פתח השרוול בחלון הדירה וגולשת לאורך השרוול עד שהיא מגיעה ישירות אל המכולה. השכרת שרוול לפינוי פסולת יכולה לעלות לכם 800-1,600 שקלים לשרוול באורך המתאים לפינוי מדירה עד 3 קומות ותוספת של 120-200 שקלים לכל קומה. המחיר הוא לשבוע השכרה, שבדרך כלל מספיק בכל פרויקט שיפוץ אך לכן מחייב תכנון נכון של ניהול הפרויקט, כך שניתן יהיה לרכז את כל הנושא של פינוי הפסולת לפרק זמן ממוקד.

כלי העמסה כבדים – במקרים בהם אתם נדרשים לפנות פסולת המפוזרת על פני תא שטח נרחב, במיוחד אם מדובר בפסולת כבדה כמו בלוקים, אבנים, דודי שמש, חפצים חלודים וכבדים וכן הלאה, מומלץ להזמין טרקטור לפינוי הפסולת. השכרת טרקטור הוא שירות הזמין לכם במסגרת פינוי פסולת בניין בדימונהעל פי הפירוט הבא: השכרה לשעה אחת כ-600 ש"ח. השכרה ליום עבודה של 8 שעות 1300-3000 ש"ח. השכרה לכל שעה נוספת מעבר ל-8 השעות הראשונות כ-200 ש"ח לשעה. מחירים אלה כוללים כמובן את הטרקטור, מתודלק, עם נהג מפעיל. במקרים מסוימים תוכלו לעשות שימוש בבובקט, שהוא מעין כלי העמסה קטן וקומפקטי יותר ובמקרה הזה, העלות להשכרת בובקט ליום עבודה של 8 שעות, כולל נהג עומדת על 1200-1600 ש"ח.

פינוי פסולת בניין בזול בדימונה

לאן מובילים את הפסולת?

בעבר, נהגו קבלנים רבים לאסוף את פסולת הבניין משטח הפרויקט ולהשליך אותה באזור שומם בקרבת מקום. פעולה זו הייתה אסורה תמיד, אך האכיפה הייתה דלילה וגם הענישה הייתה קלה מאוד. כיום מדובר בעבירה פלילית עם קנס גבוה מאוד של מאות אלפי שקלים בצדה. את הקנס יספוג כמובן הקבלן שמבצע את הפינוי בצורה מנוגדת לחוק וגורם לפגיעה באיכות הסביבה, אבל גם הלקוח עצמו עלול לספוג קנס כבד ולכן יש לוודא שאתם שוכרים גורם מקצועי שמתחייב בפניכם על פינוי הפסולת לאתר הטמנת פסולת מורשה.

בישראל ישנם מספר אתרים להטמנת פסולת, רובם מתאימים לפסולת רגילה ובודדים מתאימים לפסולת שמכילה חומרים מסוכנים כמו נפט, חומצות למיניהן וחומרים כימיים שיש להטמין אותם בצורה מבוקרת ותחת שליטה. כל העלויות שפירטנו לעיל נכונות עבור פינוי פסולת בניין סטנדרטית ואינן כוללות פינוי של חומרים מסוכנים, הדורש גם הובלה על ידי מוביל מורשה וגם הטמנה באתר מורשה, אם כי ברובם המכריע של פרויקטי הבנייה והשיפוצים לא קיימת מעורבות של חומרים מסוכנים הדורשים פינוי ייעודי מסוג זה. במקרים אלה, הפסולת מובלת לאתר הטמנה סטנדרטי והטמנתה באתר כרוכה בתשלום אגרה של כ-50 שקלים בהתאם לכמות הפסולת, וזאת כמובן מעבר לעלויות שפירטנו לעיל, בהן מגולמת גם העלות שגובה אתר הטמנת הפסולת עבור שירות ההטמנה.

 

האם שירות הפינוי יקר יותר בדימונה?

ובכן, שירות פינוי פסולת בניין בדימונה עשוי בהחלט לעלות יותר מאשר בפריפריה ויש לכך שתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא סיבה כלכלית של ביקוש והיצע. מאחר ותל אביב נחשבת לעיר בעלת אוכלוסייה חזקה המייצרת ביקוש גבוה, המחירים של כל השירותים והמוצרים בה נוטים להיות יקרים יותר מאשר בפריפריה, ואמת כלכלית זו אינה פוסחת גם על השירות של פינוי פסולת בניין בתל אביב. הסיבה השנייה היא שתל אביב היא עיר מאוכלסת וצפופה, מה שיכול להפוך את משימת הפינוי למורכבת הרבה יותר, הן בהגעה אל ומאתר הבנייה, גם במיקום המכולה וגם בביצוע הפינוי עצמו בתוך המרחב הצפוף של העיר. יחד עם זאת, אין זה אומר שבתל אביב אתם צריכים לקבל כל הצעה שניתנת לכם, וגם בתל אביב אתם בהחלט יכולים לבצע השוואת מחירים בין כמה הצעות בכדי להבטיח את העלות הנמוכה ביותר, וזאת כמובן בכפוף לכך שאתם מקפידים לעבוד עם גורם מקצועי העובד על פי כל התקנים, החוקים והתקנות.

 

מי אחראי על פינוי הפסולת?

ככלל, אם אתם מבצעים את הפרויקט שלכם דרך קבלן מבצע ראשי, הקבלן הוא הגורם המקצועי שאחראי לכל רכיבי הפרויקט ובכלל זה גם להזמנת שירות פינוי פסולת בניין בדימונה. ממש כפי שהקבלן אחראי להזמנת הבטון ליציקת היסודות או הקירות, להזמנת מהנדס בניין שיבצע בדיקה למבנה וייתן את האישור הנדרש, כך הוא גם אחראי על נושא פינוי הפסולת. קבלנים מנוסים יודעים להעריך היטב את היקף הפסולת האופיינית בהתאם לאופי הפרויקט ובדרך כלל יכולים להשיג את השירות בעלות נמוכה יותר מאדם פרטי, אם כי מבחינתכם הנושא שקוף לחלוטין, שכן מדובר בעוד רכיב שכבר מתומחר בשירות הכולל של הקבלן.

במידה ואתם הם אלה שמנהלים את הפרויקט בעצמכם, יהיה עליכם לדאוג לנושא פינוי הפסולת בעצמכם, ולשם כך תוכלו לפנות לגורמים מקצועיים המספקים את השירות של פינוי פסולת בניין בדימונה, ומעמידים לרשותכם את כל האמצעים הנדרשים לכם, החל ממכולת פינוי וכלה בטרקטור או בובקט על פי הצורך. במקרה כזה, אתם גם צריכים להקדיש יותר תשומת לב לזהות של הגורם המקצועי שאיתו אתם עובדים ולוודא שמדובר בגורם מורשה שפועל על פי כל הוראות החוק. את זה אנו מדגישים מכיוון שעדיין ישנם גורמים שמציעים את השירות בצורה בלתי מורשה ועדיין מבצעים פינוי של פסולת בניין לאזורים שוממים שהם אינם אתרים מורשים להטמנת פסולת. מהגורמים האלה אתם רוצים להימנע גם אם המחיר שלהם נמוך בהרבה מכל הצעה אחרת. זהו המקרה הקלאסי שבו אתם המחיר יכול להיות זול אבל אתם תשלמו על כך ביוקר.

חברת עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית רשומה המבצעת את כל סוגי עבודות העפר ובכלל זה מתמחה גם בתחום של פינוי פסולת. החברה מחזיקה את כל האמצעים לפינוי פסולת באופן עצמאי ומספקת שירותים כוללים לביצוע עבודות עפר, איסוף פסולת ופינוי פסולת בניין, וכן מציעה שירותי השכרת ציוד לפרויקטים שונים. החברה היא כאמור חברה קבלנית רשומה הפועלת על פי כל הוראות החוק ומצויה תחת פיקוח של רשם הקבלנים במשרד השיכון. לרשות החברה מכולות בכל הגדלים, משאיות להובלת המכולה אל ומבית הלקוח וכן כלי עבודה וכוח אדם לצורך ביצוע העמסה של פסולת בניין ולבסוף גם פינוי פסולת בניין בדימונה ובכל רחבי הארץ.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

מיכל לפינוי פסולת
בלוג
USER

הזמנת מכולה לפינוי פסולת: המדריך להזמנת מכולה לפינוי פסולת

הזמנת מכולה לפינוי פסולת יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם מכירים את התהליך. עם זאת, עם המידע וההכוונה הנכונים, תוכלו לחסוך זמן וגם כסף. במדריך מקיף זה נדריך אותך בשלבי הזמנת מיכל פינוי פסולת בישראל, תוך הקפדה על חוויה ללא טרחה.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

פינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים:

פרויקטי בנייה יכולים לייצר כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. זה חיוני לחברות הבנייה לתת עדיפות לפינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים  כדי להגן על הסביבה ולהבטיח עמידה בתקנות המקומיות.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

שירות פינוי פסולת בכל הארץ: המדריך לשירותי פינוי פסולת בארץ

שמירה על הסביבה שלנו נקייה ונטולת פסולת חיונית לא רק לסביבה בריאה אלא גם לקהילה משגשגת. לשירותי פינוי פסולת תפקיד חיוני בהבטחת סילוק ומחזור נכון של פסולת מסוגים שונים. בישראל קיימים מספר רב של ספקי שירותי פינוי פסולת המציעים פתרונות מקיפים לניהול יעיל של הפסולת. מאמר זה ישמש לך כמדריך האולטימטיבי לשירותי פינוי פסולת בכל הארץ, ויספק מידע רב ערך על סוגי השירותים השונים הזמינים ועל השחקנים המרכזיים בתעשייה.

קר עוד
אוטו לפינוי זבל
בלוג
USER

משאית פינוי פסולת בניין: מהפכה בתעשייה עם פתרונות חדשניים למשאיות

אתרי בנייה מייצרים כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. פינוי נכון של פסולת זו חיוני לשמירה על סביבה בטוחה ונקייה. בנוסף, נוהלי ניהול פסולת יעילים תורמים למאמצי הקיימות ומפחיתים את ההשפעה הכוללת על הסביבה. חיוני לתעשיית הבנייה למצוא פתרונות חדשניים שחולל מהפכה בדרך הטיפול והסילוק של הפסולת.

קר עוד

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!