צילום קווי ביוב שנפגעו מחפירות מחפרון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

חפירות מחפרון מהוות חלק בלתי נפרד מכל עבודת עפר, ועבודת עפר מהווה חלק בלתי נפרד משורה ארוכה של מיזמי בניה ושיפוץ. במסגרת חפירות אלה, על אף שעל הגורם המבצע להתנהל בצורה זהירה בהתאם לתכנית התשתיות באזור, עשויים להיפגע קווי תשתית ובכלל זה גם קווי ביוב. צילום קווי ביוב שנפגעו מחפירות מחפרון היא פרוצדורה המיועדת לבדוק נזקים שנעשו לקו הביוב במסגרת העבודות המבוצעות באזור, ולתכנן את תהליך התיקון בצורה נקודתית, ללא הצורך להפוך את כל האדמה באזור.

 

למה מיועד צילום קווי ביוב?

קווי ביוב, מעצם טבעם, עוברים במעמקי האדמה, לעיתים מטרים רבים מתחת לפני השטח. כאשר קיימת תקלה בקווי הביוב, המטרה היא להגיע לאזור התקלה ולטפל בה בצורה נקודתית, ללא צורך בביצוע עבודות חפירה נרחבות לחשיפת כל קו הביוב. צילום קווי ביוב שנפגעו מחפירות מחפרון היא פרוצדורה המיועדת בדיוק למטרה זו, קרי איתור מקום התקלה ואיפיון התקלה בצורה מקיפה, על מנת שניתן יהיה לתכנן את תיקונה באופן נקודתי וממוקד.

 

כיצד מבוצע צילום קווי ביוב שנפגעו מחפירות מחפרון עם חברת תדמור טכנולוגיות ?

צילום קווי ביוב מבוצע כיום באמצעות מערכת ייחודית הפועלת במידה רבה באופן בו מבצעים כיום ניתוחים זעיר פולשניים בבית החולים. במסגרת התהליך, מוחדר צינור ארוך וגמיש אל מערכת הביוב, כשבראש הצינור מותקנת מצלמה ואמצעי תאורה. את הצינור ניתן אז להניע בתוך קווי הביוב ולהוביל את המצלמה לכל מקום ולכל אזור במערכת הביוב. על פני השטח נמצא מסך דרכו ניתן לראות את כל מה שמצלמת המצלמה, ולהתרשם ממצבו של קו הביוב בצורה מקיפה ויסודית.

בבדיקה זו יכול הבודק לוודא תקינות של מקטעים שלמים בקו הביוב, לאתר תקלות נקודתיות ולבחון אותן לעומק, וכל זאת כשהוא עומד מעל פני השטח, הרבה מעל קו הביוב שקבור עמוק באדמה. יכולת הצילום מיועדת לחסוך בעלויות רבות, בעבודה רבה ובפגיעה משמעותית באיכות החיים של הסובבים. במקום לחפור מקטעים נרחבים של קו הביוב, רק כדי לנסות ולאתר את מקור התקלה, מאפשר הצילום לבצע איתור ממוקד ומדויק של אזור התקלה, ולמקד את פעולות החפירה והתיקון באזור זה בלבד.

 

אם אתם רוצים לבחון את קו הביוב שלכם מחשש שנפגע בעבודות עפר שבוצעו באזור, צילום קווי ביוב עם חברת תדמור טכנולוגיות leaklocating.co.il שנפגעו מחפירות מחפרון הוא הפתרון הטוב ביותר שעומד לרשותכם, וישנם אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה, ויכולים לבצע אותו עבורכם בתוך פחות מיום עבודה אחד.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!