קבלן עבודות עפר בחדרה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

קבלן עבודות עפר בחדרהכל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר, כל פרויקט כזה נבנה בסופו של דבר על הקרקע. המשמעות היא ששלב מקדים בכל פרויקט בנייה של נכס נדל"ן הוא השלב של הכנת הקרקע והתאמתה למבנה ולצרכיו ואת זה עושים במסגרת עבודות עפר. מה כולל התחום הנרחב הזה שנקרא עבודות עפר? מהם הסוגים השונים של עבודות עפר? מהם הכלים המשמשים לצורך ביצוע עבודות עפר? האם עבודות עפר נדרשות רק לצורך הכנת קרקע או גם במסגרת נכסים קיימים ואפילו בפרויקטים של שיפוץ מבנה קיים? איך נכון לבחור קבלן עבודות עפר בחדרה? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת עבודות עפר ישראל, המספקת שירותי קבלנות עפר והשכרת כלים הנדסיים כבדים.

 

אז מה זה בעצם עבודות עפר ומה הן כוללות?

עבודות עפר הן כלל העבודות המבוצעות לצורך עיבוד הקרקע וקביעת הטופוגרפיה שלה. עבודות אלה יכולות לכלול את סוגי העבודות המרכזיים הבאים:

  • שינוי פני הקרקע על מנת להתאים אותה למבנה מסוים או תשתית מסוימת – יישור פני השטח, הטיית פני השטח, הגבהת שטח, חציבה בקרקע, העמקת קרקע, יצירת מפלסים בקרקע וכן הלאה.
  • חפירת תעלות – חפירת תעלות לצורך הובלת תשתיות ביוב, מים, חשמל, גז ותקשורת, חפירת תעלות מים, חפירת תעלות ניקוז וכדומה.
  • חציבת קומת מרתף – חציבת חניונים ושטחי מסחר תת קרקעיים, חציבת מרתף לבית פרטי, חציבת מקלטים ומבנים משוריינים מתחת לאדמה וכן הלאה.

כל העבודות האלה אינן נוגעות לשלב הבנייה של המבנה שייבנה על גבי הקרקע, אבל הן כולן מתמקדות בשינויים בתוך הקרקע ועל פני הקרקע. על כן, עבודות אלה ועוד נקראות עבודות עפר, שכן הן מתמקדות בביצוע משימות בקרקע, בין שמדובר בעבודות המיועדות ליצור הכנה למבנים ובין שמדובר בעבודות סופיות שבאות לידי ביטוי בתצורת הקרקע בלבד. כמובן, ישנן עוד משימות רבות שניתן לבצע בקרקע, והן כולן מוגדרות כעבודות עפר ומבוצעות על ידי קבלן עבודות עפר בחדרה או בכל מקום אחר בו מבוצע הפרויקט.

 

מהם הכלים המשמשים לביצוע עבודות העפר בחדרה?

עבודות עפר הן עבודות מורכבות מאוד, המבוצעות תחת עומס גבוה שנובע הן מהקושי לעבד את הקרקע והן מהקושי לשאת את משקל האדמה והחומר במסגרת ביצוע העבודות. בעבר הרחוק בוצעו עבודות אלה באמצעות כלים ידניים כמו מעדר, טורייה, מריצה ודליי חומר. בהמשך נכנסו לשימוש כלים פנאומטיים ובראשם פטיש האוויר, אבל כיום כבר יש כלים הנדסיים כבדים שמבצעים את העבודה בקלות רבה יותר, במהירות רבה יותר וביעילות רבה יותר. המדובר בשורה של כלים כמו באגר (מחפר), מחפרון, דחפור, מיני מחפרון, מיקרו מחפרון, בובקאט, מקדחות קרקע, באגר פטיש, שופל ועוד שורה של כלים כבדים המשתתפים במלאכה, כל אחד בהתאם למטרה אותה הוא אמור למלא.

אחד הדברים החשובים ביותר בכל משימה של עבודות עפר, ואת זה יודע כל קבלן עבודות עפר בחדרה, הוא התאמת הכלי למשימה. התאמה זו צריכה להתבצע ברמת הדיוק של המשימה, בהיקף המשימה, בכמות החומר, ברמת העומס ובפער שבין המצב ההתחלתי ובין התוצאה הסופית. עבודות עפר הן שכיחות ונרחבות מאוד בפרויקטים של הכנת הקרקע לפני ביצוע פרויקט בנייה, אך מבוצעות גם בפרויקטים אחרים של שיפוץ, שינויים מבניים וביצוע תוספות בנייה במבנים קיימים. במקרים אלה, ישנה חשיבות קריטית להתאמת הכלים למשימה. כך למשל, בחציבת מרתף לבית פרטי לא ניתן לעשות שימוש בשופל או באגר בגודל מלא ואפילו לא במחפרון. במקרים אלה נעדיף שימוש בכלים קטנים כמו מיני או מיקרו מחפרון, בובקאט ואפילו כלים פנאומטיים ידניים.

 

 

איך לבחור קבלן עבודות עפר בחדרה?

בחיפוש פשוט תוכלו למצוא לא מעט אנשי מקצוע שמתאימים להגדרה של קבלן עבודות עפר בחדרה. יחד עם זאת, לא כל קבלן מתאים למשימה הספציפית שלכם ולא כל קבלן הוא קבלן שאיתו אתם רוצים לעבוד. הדבר הראשון החשוב ביותר שעליכם לוודא הוא, שאתם בוחרים קבלן עפר רשום ומורשה המופיע בפנקס הקבלנים המנוהל על ידי רשם הקבלנים במשרד השיכון. היותו של קבלן, קבלן רשום, מעידה על היכולות המקצועיות שלו ועל הוותק המקצועי שלו, אך יותר מכך, מחייבת אותו לסטנדרטים מינימליים של שירות. קבלן רשום יעשה את כל מה שצריך בכדי לא לאבד את המעמד ולכן בעבודה עם קבלן רשום, אתם בדרך כלל לא צריכים לדאוג מנטישת קבלן או מביצוע המשימה ברמה נמוכה ולא מקצועית.

שנית, קבלני עפר שונים מתמחים בפרויקטים שונים של עבודות עפר. ישנם קבלנים המתמחים בפרויקטי תשתיות רחבי ידיים, בעוד אחרים עובדים בעיקר מול המגזר הפרטי. לכל אחד מאלה יש כלים הנדסיים כבדים שונים וגם התמחות בעבודה עם כלים שונים, משימות שונות וביצוע פעולות שונות בסביבות שונות (פתוחות ורחבות ידיים מול קטנות ומוגבלות למשל). כך למשל, אם אתם נדרשים לקבלן עבודות עפר לצורך יישור שטח לקראת בניית בית חדש, זה לא יהיה נכון להזמין קבלן עבודות עפר שמתמחה בחציבת מרתפים לבתים פרטיים מחד, או קבלן עבודות עפר שמתמחה בעבודות תשתית נרחבות ופריצת הרים לצורך סלילת כבישים.

קבלן עבודות עפר בחדרהבתוך מכלול השיקולים שעליכם לקחת בחשבון לצורך בחירת קבלן עבודות עפר בחדרה, מחיר הוא כמובן פרמטר חשוב וקריטי ואתם בהחלט אמורים לקבל הצעות מחיר שונות ולהשוות ביניהן. יחד עם זאת, בהצעות המחיר האלה המחיר הוא לא המרכיב היחידי שאתם צריכים לבחון. כדאי לקבל חוות דעת מקצועיות על הקבלנים השונים ולהבין מי מהם מומלץ יותר על ידי אנשי מקצוע, לוודא כמובן שכולם הם קבלנים רשומים ומורשים, לוודא שהם מתאימים למשימה שאותה אתם רוצים לבצע, לבחון את הרקורד של כל אחד ורק לבסוף לשקול גם את המחיר. כמו כן, חשוב לעגן את הדברים במסגרת הסכם עבודה הנסמך על כל תכנית בנייה שיש בידיכם לצורך ביצוע הפרויקט כולו ועבודות העפר בתוכו ושבו מעוגנת גם הצעת המחיר הסופית שניתנה לכם ואשר מחייבת את הקבלן לאורך הפרויקט כולו. ככלל, קבלני עבודות עפר הם קבלנים רציניים ובעלי יכולות גבוהות, ויחד עם זאת, חשוב שהיכולות האלה לא תהיינה גבוהות מדי לפרויקט שלכם מחד ומאידך לא תהיה גם חסרות לצורך השלמת הפרויקט בצורה הטובה ביותר.

חברת עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית רשומה ומורשית המבצעת מגוון רחב של עבודות עפר בכל היקף. לחברה חטיבות שונות המתמחות בסוגים שונים של עבודות עפר, החל מעבודות חציבת מרתף בבית פרטי, דרך הכנת קרקע לבנייה פרטית וכלה בעבודות תשתית לאומיות רחבות היקף. לרשות החברה אנשי מקצוע בתחום ההנדסה, ייעוץ הקרקע, הביצוע, מפעילי כלים כבדים וקטנים וכמובן צי של כלי רכב הנדסיים כבדים אותה מתחזקת החברה בעצמה ושולטת לחלוטין ברמת הבטיחות והתפעול שלהם, ללא תלות בגורמים המספקים שירותי השכרה של כלים אלה. אם אתם מחפשים קבלן עבודות עפר בחדרה לכל משימה שהיא, חברת עבודות עפר ישראל היא בהחלט אחת התחנות שאתם רוצים לעצור בה.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

השכרת באגר בחריש

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד

השכרת באגר בעומר

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד

קבלן עבודות עפר ביפו

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!