השכרת מיני מחפרון בקיסריה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

קבלני בנייה? אנשים פרטיים? אם גם אתם מעוניינים לחדש את הבית טיפה ואין לכם את הכלים המתאימים, אנחנו כאן בשבילכם. השכרת מיני מחפרון יכולה להפוך את השיפוץ שלכם לקליל, מהיר ומדויק. מיני מחפרון נועד עבור עבודות במקומות צפופים, בחצר הבית ואפילו בתוך הבית עצמו. אז מה אתם בעצם צריכים לדעת על הכלי?

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – מהו מיני מחפרון?

מיני מחפרון הוא כלי צמ"ה אשר משמש אותנו באתרי בנייה כאלה ואחרים. כלי צמ"ה הם כלים מכניים הנדסיים אשר משמשים אותנו בהכנת השטח לבנייה, עבודות תשתית, העמסה ופריקה ועוד. עם זאת שמיני מחפרון נחשב לכלי צמ"ה הוא די שונה בנוף. מיני מחפרון תחילה שונה בגודל שלו, הגודל של הכלי כמובן במכוון כדי לאפשר לאותו כלי לעמוד בחוזקה של כלי צמ"ה ועם זאת להעניק לנו את האפשרות להתנהל במקומות בהם אף כלי צמ"ה אחר לא יכול להתנהל. מיני מחפרון הוא כלי שימושי אשר נפוץ מאוד באתרי בנייה ובתחום השיפוצים, ניתן להשתמש בו במקומות שאף כלי צמ"ה לא יכול להגיע אליהם.

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – למה הוא משמש אותנו?

מיני מחפרון הוא כלי צמ"ה רב שימושי. על פי ההגדרה שלו מיני מחפרון מתאים לעבודות עפר, אך זהו רק על קצה גבול היכולת של המכשיר. מחפרון יכול להיות מכונה בעוד שמות שונים של כלי צמ"ה כמו מעמיס דו כפי, שופל, בובקט וכן הלאה… כמו שמיני מחפרון מכונה בשמות שונים כך גם יש לו שימושים שונים כמו חפירה, קידוח, העמסה, פריקה, הובלה ועוד… על אף גודלו הקטן יש לנו כל כך הרבה שימושים במכשיר.

 

הסיבה לכך שאנו יכולים למצוא שימושים רבים במכשיר היא מכיוון שניתן להחליף את היעה הקדמי של המחפרון בכל שימוש, אם אנו צריכים כף או מקדחה. כמובן שלא מחליפים את היעה כולו אלא את הזרוע של היעה בכלי הייעודי. בעבר את רוב עבודות המחפרון היו עושים עובדים מטעם הקבלן. יצא שעבודות אשר מיני מחפרון עושה תוך כמה דקות לקח לאותם אנשים כמה שעות ואפילו ימים. כמו כן, אתם לא רוצים לבזבז כוח אנוש בלזרוק פסולת, אתם צריכים את העובדים שלכם מוכנים ורעננים לעבודות שהמחפרון לא יכול לעשות ולהתעסק בעיקר.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – מתי אין צורך במחפרון?השכרת מיני מחפרון בקיסריה

לא תמיד אנחנו חייבים להשתמש במחפרון כדי לבצע עבודות שונות. מיני מחפרון מוגבל במשקל אותו הוא יכול לשאת, זאת אתם חייבים להכיר לפרטי פרטים. בתור קבלני בנייה עליכם להכיר את המשקלים אותם יש לשאת ולהשוות את המשקל למשקל אותו הכלי עצמו יכול לשאת. כמו כן, יש להתאים את השימוש במחפרון גלגלי ובין מחפרון זחלי. מחפרון זחלי לא יוכל לפעול במקומות מסוימים כמו בנייני מגורים, הוא עלול לשבור את הרצפות בעוד מיני מחפרון גלגלי כן יכול לבצע עבודות כאלו.

 

עליכם לשים לב מהם "האתגרים" שיש בפרויקט שלכם ולדעת להתאים אותם ליכולות של מיני מחפרון. מיני מחפרון אינו מהווה תחליף עבור כלי צמ"ה, יש לו את היתרונות שלו ואת דרכי הפעולה שלו. למעשה, מיני מחפרון מהווה יותר תחליף לכוח אנושי. התפקיד של המחפרון הוא לחסוך לנו הוצאות רבות בשימוש בכוח אדם עבור דברים שהכלי יכול לעשות תוך מספר דקות. שימו לב האם המידות של המחפרון מתאימות לסוג העבודה אליה אתם מצפים להשתמש עם הכלי.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – בחירת דגם

אחד הדגשים העיקריים שיש בבחירת הדגם שלכם הוא התאמתו לפרויקט שלכם. יש הרבה דגמים של מיני מחפרונים, ההבדל ניכר בגודל, בחוזק ואופן השימוש. כמו כן, שימו לב מי הם היצרנים של אותם דגמים, יש את הבולטים כמו בובקט, קאטרפילר ועוד… ומנגד יש גם חברות פחות מוכרות עליהן נצטרך לקרוא כדי לדעת האם הן כדאיות. מבעד לכך יש המפרט הטכני של כל דגם: אורך הכלי, רוחב הכלי, גובה, כוח חפירה, נפח נוזל הידראולי, צילינדרים, משקל, הספק כוח סוס, טווח הגעה אופקי מרבי, עומק חפירה מרבי, גובה הגעה מרבי, מהירות סיבוב ועוד… אתם לא חייבים להכיר את כל הנתונים שציינו, מספיק שתכירו חברה אמינה אשר היא תוכל להנגיש עבורכם את הדגם המתאים.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – בחירת חברה מקצועית

בחירת חברה יכולה להישמע כמו פעולה פשוטה, אך היא מאוד מסובכת. יש היום היצע רחב של חברות אשר יעניקו לכם שירותי השכרה של כלי צמ"ה כאלה ואחרים. עליכם מתוך כל ההיצע הזה למצוא את החברה אשר תיקחו תחת חסותכם. בסופו של דבר מדובר על יד רוחצת יד, אנחנו בתור קבלני בנייה או אנשים פרטיים נראה למצוא את החברה אשר תעניק לנו את השירות הטוב ביותר במחיר ההוגן ביותר.

 

איך מוצאים חברה מקצועית? מציאת חברה מקצועית להשכרת מיני מחפרון בקיסריה תחילה להתבצע על פי שלבי סינון. בהתחלה עליכם לרכז את כל החברות הפוטנציאליות. לאחר מכן עליכם לסנן את החברות על פי מיקום, מחיר, כמות דגמים, חוות דעת וכן הלאה. חשוב לבדוק שיש לחברה מה להציע עליכם ולא שהיא תציע לכם אלטרנטיבה למה שאתם מחפשים. שלב חיפוש החברה יכול להיות קשה מעט, אך הוא שווה את המשך התהליך.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – מיקום החברההשכרת מיני מחפרון בקיסריה

יש חשיבות גדולה למיקום החברה, חשיבות אשר באופן עקיף תשפיע גם על המחיר אותו תשלמו בסוף עבור השירות. כאשר אתם בוחרים את הדגם הרצוי מהחברה שמעניקה לכם שירות עליכם לזכור שיש גם את ההובלה של הכלי אל מיקום אתר הבנייה. עלות ההובלה לרוב אינה כלולה במחיר ההשכרה, לכן זהו גם פרמטר שיש לבחון כאשר אתם מבצעים את שלבי הסינון.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – עלות מפעיל

חברות השכרה רבות יציעו לכם מלבד לשירותי השכרה גם שירות הפעלת מיני מחפרון. אם אין לכם רישיון ביד המיועד לכלי הספציפי הזה לא תוכלו להפעיל אותו. לכן, חברות רבות בוחרות להציע גם מפעיל אשר יתלווה אליכם, המחיר בדרך כלל כלול במחיר השעתי או היומי.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – כמה זה עולה לי?

כפי שציינו, מחיר ההובלה להשכרת מיני מחפרון בקיסריה תמיד יהיה בנפרד והוא תלוי במיקום שלכם בהתאם למיקום החברה. המחיר אותו תשלמו עבור השכרה יומית או שעתית גם כן משתנה בין חברה לחברה, אך טווח המחירים די דומה. המחיר עבור השכרה יומית של מיני מחפרון מתחיל מ-1,000 ש"ח ועולה בהתאם לדגמים אחרים. מחיר השכרה שעתי יתחיל בכ-200 ש"ח כולל עלות המפעיל ויתפס למעלה בהתאם לסוג הדגם אותו בחרתם. בסופו של דבר ככל שתשכירו את הכלי לפרק זמן ארוך יותר כך המחיר השעתי יירד.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – אחריות

תוכלו להתייחס להשכרת מיני מחפרון כמו אל השכרת רכב. כמו שקיבלתם את הכלי ככה אתם צריכים להחזיר אותו. יש לכם כמובן אחריות על הכלי לפי החוזה שנכתב וכל עוד מי שעובד על הכלי הוא מפעיל מטעם החברה אין לכם מה לדאוג. בכל אופן מומלץ לבצע סריקה סביב הכלי ולראות שאין תקלות לפני שאתם חותמים על החוזה. אם ישנה תקלה יש לציין זאת בפני החברה לפני חתימת החוזה.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – למה לא מחפרון רגיל?

בעצם ההבדל העיקרי של מיני מחפרון ממחפרון רגיל יהיה הגודל שלו. נשמע מעט שולי כיוון שהמחפרון עצמו אינו גדול בהכרח. עם זאת, כאשר מדובר על פרויקטים עדינים באמצע העיר או בתוך חצר הבית כל סנטימטר נוסף של הכלי הוא קריטי. מיני מחפרון משמש אותנו עבור עבודות פיתוח בתנאים צפופים, עבור חפירת בורות בחצר הבית, חפירת קומת מרתף, שבירת קיר בתוך מבנה ועוד. כל עוד מדובר על עבודה במקום צפוף אשר אינה דורשת כוח מסיבי כמו כלי צמ"ה סטנדרטי אנו נרצה להשתמש במיני מחפרון.

 

השכרת מיני מחפרון בקיסריה – מסקנות

מיני מחפרון הוא אחד מהכלים הנחשקים ביותר באתרי בנייה. מדובר על כלי שמהווה תחליף לפעולות אנושיות שיכולות לקחת שעות על גבי שעות. מבעד לכך הכלי גם מעניק לנו שירותי קדיחה במקומות אשר לא נוכל להגיע אליהם עם כלי צמ"ה סטנדרטי. כמובן שגם למיני מחפרון יש את המגבלות שלו ועליכם להכיר את הכלי לפני שאתם שוכרים אחד. ניתן לשכור מיני מחפרון מחברות ייעודיות, אך יש לקחת בחשבון שמדובר על תהליך לא פשוט, לא מבחינה בירוקרטית דווקא. עליכם להקפיד על בחירה חכמה ומתאימה ללא פשרות, רק כך תהנו מהכלי כמו שצריך.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

השכרת באגר בחריש

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד

השכרת באגר בעומר

    באגר הוא כלי הנדסי כבד ומאסיבי, שתפקידו הבסיסי ביותר הוא פשוט לחפור ואכן בעברית, נקרא הבאגר, מחפר. פעולות שבוצעו בעבר הרחוק באמצעות מעדר

קר עוד

קבלן עבודות עפר ביפו

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!