שירותי בובקט בפרויקטים של בניה והנחת תשתיות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עבודה בשטח, באתר הבניה או באתר בו מתבצעות עבודות לפיתוח תשתיות, דורשת הכנסת כלים שונים. לצד הכלים הגדולים כמו המשאיות והטרקטורים, לעתים יעלה הצורך להכניס את אחד הכלים הקטנים הנפוצים, הבובקט.

בובקט הוא אמנם שם של חברה, אך בעולם עבודות השטח הכוונה היא לכלי קטן (המיוצר על ידי אותה חברה) וקומפקטי שיכול לבצע עבודות בשטחים צפופים או באזורים מיושבים. מבחינת היכולות שלו, הבובקט הוא שופל קטן שיכול להגיע לאזורים שהשופל הגדול אינו יכול להגיע אליהם. בעזרתו נוכל להעביר אדמה, סלעים קטנים, פסולת וחומרים הנדרשים לבניה ממקום למקום.

עבודה בשטחים קטנים או מאתגרים

שירותי בובקט מיועדים לתת מענה לשטחים קטנים, שטחים מיושבים וכאלה שקשה להגיע אליהם עם כלי גדול. את המכשיר נכניס לשטח רק אם כלי אחר לא יכול לתת את אותו מענה. הסיבה לכך היא שכלי גדול יכול לשאת יותר משקל ולבצע את העבודה תוך זמן קצר יותר בהשוואה לכלי הקטן. עם זאת, לא תמיד אפשר להגיע לשטח עם הכלים הגדולים ואז יש לנו פתרון מתאים.

העבודה בעזרת בובקט יכולה לדרוש מאיתנו יותר סבבי עבודה עבור כל פעולה. נדרשות יותר העמסות ולכן בהשוואה למכשירים הגדולים, העבודה איתו תיקח יותר זמן. לכן נשתמש בו רק בחלקים או במקרים בהם אזור העבודה מאתגר מבחינת יכולת ההגעה אליו.

תכנון נכון של העבודה

כל עבודה בשטח דורשת תכנון מקדים. התכנון נועד להשיג מספר מטרות: להגיע לתוצאה הרצויה, להפחית את זמן העבודה ולחסוך ככל האפשר בעלויות. כדי לתכנן נכון את דרך העבודה נדרש רקע הנדסי מתאים והבנה בעבודה הספציפית. תכנון נכון יקצר את זמן העבודה ויפחית את עלויות הפרויקט. כל זאת מבלי להתפשר על עבודה יסודית והשגת התוצאה הרצויה. 

תכנון נכון יתחשב בשלל גורמים. החברה המבצעת תצטרך להסתכל דבר ראשון על התוכניות והמטרה שעומדת לפניה. לאחר מכן היא תרצה לראות את השטח ובהתאם היא תוכל להכין תוכנית עבודה שתכלול את סוג הכלים שיכנסו ולתאם בין הגורמים השונים.

שכירת שירותי בובקט

שירותי בובקט מתאימים לעבודות שונות כאשר לחברה המבצעת או לקבלן אין כלי משלו. חברה אשר מציעה את השירותים תאפשר לעבודה להתבצע ביעילות ועל פי התכנון כאשר הגורם המבצע לא צריך להחזיק בעוד כלי שאין לו שימוש ביום יום. ההשכרה של הכלי ושל העובד תחושב על פי יום כאשר בתוך העלויות יילקחו בחשבון עלויות הבאת הכלי לשטח (הכלי אינו יכול להגיע ללא כלי נושא).

מכאן אפשר להבין כמה חשוב לתכנן נכון את העבודה. ככל שהשטח יהיה מוכן יותר לעבודה של הבובקט וככל שההוראות יהיו ברורות יותר, כך העבודה תתבצע ביעילות ותוך זמן קצר. תיאום בין הגורמים השונים משמעותי גם בהסתכלות על העלויות וגם בהתייחסות ללוח הזמנים.

שכירת שירותי חברה לביצוע עבודות קבלן

בכל פרויקט בניה והנחת תשתיות יהיו מעורבים בעלי מקצוע רבים. על כולם צריך לפקח בעל מקצוע שמתמחה בתחום הפיקוח. הוא ינחה את האנשים, יקבע מתי להזמין כל אחד ויוביל את הפרויקט קדימה. חברה לביצוע עבודות קבלן ותשתית יכולה להעמיד לרשות הפרויקט את כל אנשי המקצוע והמכונות הנדרשות והיא יכולה לעמוד לרשותו בדרישות ספציפיות כמו מתן שירותי בובקט.

חברת עבודות עפר ישראל מבצעת פרויקטים גדולים וקטנים ברחבי הארץ ומעמידה לרשותנו גם שירותי השכרת בובקט. אנו יכולים לפנות לחברה בכל שלב של הפרויקט ולהיעזר בה לצורך תכנון, הוצאה לפועל או בקבלת שירות ספציפי.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!