בדק בית בדירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה, בין שקניתם אותה מקבלן ובין שקניתם אותה ממוכר פרטי, חשוב שתבדקו את מצבה של הדירה במסגרת בדיקת דירה הקרויה בדק בית. בדיקת דירה היא פרוצדורה מקצועית הנדסית, המיועדת לספק לכם תמונת מצב מלאה ומפורטת על הדירה אליה אתם נכנסים ולפרט בפניכם את כל ליקויי הבניה הקיימים בדירה, על מנת שתוכלו לדעת כיצד להתמודד הלאה, כפי שנסביר להלן.

 

מה בדק בית בדיקת דירה?

בדיקת דירה, כשמה כן היא, היא בדיקה המיועדת לבדוק את מצב הדירה מבחינה הנדסית, אסתטית, פונקציונלית ובטיחותית. כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה, אתם רוצים למשל להבטיח שהמרפסות בטוחות לשימוש ושהפרגולה יציבה מספיק. אתם רוצים להבטיח שתשתית המים תקינה וכי אין נזילות, ושהרצפה מיושרת בצורה מלאה ללא שיפועים. אתם רוצים להבטיח שהגג אטום ושהאיטום בין החלונות לקירות הוא מושלם, ואתם גם רוצים להבטיח שעמודי התמך וקירות התמך נבנו על פי הסטנדרטים הנדרשים. לא פחות מכך, אתם רוצים להבטיח שהדירה נבנתה על פי תכנית הבנייה ועל פי ההיתר שניתן לה, ושלא תצטרכו להתמודד בעתיד עם טענות מצד הרשות המקומית על חריגות בנייה. את כל אלה אתם יכולים לבדוק באמצעות פרוצדורה מקצועית של בדיקת דירה.

 

כיצד מסייעת לכם הבדיקה להתמודד הלאה?

בדיקת דירה המבוצעת במסגרת בדק בית, היא בדיקה מקצועית ומוסמכת, שבסופה תקבלו דו"ח מפורט עם כל ליקויי הבניה שנמצאו בדירה. דו"ח זה מהווה מסמך משפטי ובמידה ותגיעו לכדי מאבק משפטי מול הקבלן או מוכר הדירה, יהיה בידיכם מסמך המוכר על ידי בית המשפט כראיה קבילה בכדי להוכיח את כל טענותיכם. כמו כן, דו"ח הבדיקה מהווה גם מסמך מקובל מאוד בענף הבנייה, כך שקבלן המקבל את הדו"ח בדרך כלל יבצע תיקון של הליקויים הנדרשים מתוך ידיעה ברורה שמדו"ח כזה הוא לא באמת יכול לברוח.

יחד עם זאת, כדי להבטיח את האפקטיביות של בדיקת דירה עם הדר בדק המתמחה בבדיקת דירות וביצוע בדק בית מקצועי, יש לבצע אותה ממש עם קבלת הנכס, ואפילו לפני שאתם מעבירים את התשלום האחרון. במקרים רבים קיימת התניה חוזית של העברת התשלום האחרון עבור הנכס בכך שהנכס יעבור בהצלחה בדיקת דירה, או שהמוכר/ הקבלן יתקנו את הליקויים שיימצאו בבדיקה.

 

לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה שרכשתם, הזמינו שירות בדיקת דירה וקבלו את תמונת המצב המלאה של הנכס. עם הדו"ח תוכלו לפנות לקבלן או למוכר בדרישה לתיקון הליקויים, ועל פי הצורך תוכלו להשתמש בדו"ח גם במסגרת מאבק משפטי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
מרכז , צפון – 053-3538474
מרכז דרום – 074-7765988

אז מה היה לנו בכתבה:

החזון שלנו

עבודות עפר ישראל היא חברה קבלנית מורשית המציעה סט שלם של שירותים, החל מהשכרת כלי עבודה, דרך שיווק ומכירה של מוצרי עפר ואדמה גננית וכלה בביצוע עבודות חפירה ברישיון. לאורך 10 שנות ניסיון, פיתחה חברת עבודות עפר ישראל מלאי של כלי עבודה לענף עבודות העפר, אותם היא מציעה להשכרה לקבלנים ולאנשים פרטיים כאחד. כמו כן, מציעה החברה פתרונות עפר מקצה לקצה, החל בכלי עבודה, דרך מוצרי עפר וכלה בביצוע עבודות עפר בפועל.

-עבודות עפר ישראל-

מיכל לפינוי פסולת
בלוג
USER

הזמנת מכולה לפינוי פסולת: המדריך להזמנת מכולה לפינוי פסולת

הזמנת מכולה לפינוי פסולת יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם מכירים את התהליך. עם זאת, עם המידע וההכוונה הנכונים, תוכלו לחסוך זמן וגם כסף. במדריך מקיף זה נדריך אותך בשלבי הזמנת מיכל פינוי פסולת בישראל, תוך הקפדה על חוויה ללא טרחה.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

פינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים:

פרויקטי בנייה יכולים לייצר כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. זה חיוני לחברות הבנייה לתת עדיפות לפינוי פסולת בניין לאתרי פסולת מאושרים  כדי להגן על הסביבה ולהבטיח עמידה בתקנות המקומיות.

קר עוד
פינוי פסולת בניין
בלוג
USER

שירות פינוי פסולת בכל הארץ: המדריך לשירותי פינוי פסולת בארץ

שמירה על הסביבה שלנו נקייה ונטולת פסולת חיונית לא רק לסביבה בריאה אלא גם לקהילה משגשגת. לשירותי פינוי פסולת תפקיד חיוני בהבטחת סילוק ומחזור נכון של פסולת מסוגים שונים. בישראל קיימים מספר רב של ספקי שירותי פינוי פסולת המציעים פתרונות מקיפים לניהול יעיל של הפסולת. מאמר זה ישמש לך כמדריך האולטימטיבי לשירותי פינוי פסולת בכל הארץ, ויספק מידע רב ערך על סוגי השירותים השונים הזמינים ועל השחקנים המרכזיים בתעשייה.

קר עוד
אוטו לפינוי זבל
בלוג
USER

משאית פינוי פסולת בניין: מהפכה בתעשייה עם פתרונות חדשניים למשאיות

אתרי בנייה מייצרים כמות משמעותית של פסולת, כולל פסולת, חומרים ותוצרי לוואי. פינוי נכון של פסולת זו חיוני לשמירה על סביבה בטוחה ונקייה. בנוסף, נוהלי ניהול פסולת יעילים תורמים למאמצי הקיימות ומפחיתים את ההשפעה הכוללת על הסביבה. חיוני לתעשיית הבנייה למצוא פתרונות חדשניים שחולל מהפכה בדרך הטיפול והסילוק של הפסולת.

קר עוד

קבלן עבודות עפר בחריש

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד

קבלן עבודות עפר בעומר

  כל פרויקט נדל"ן, לא משנה אם מדובר בבנייה למגורים, למסחר או לתעשייה, אם מדובר בתשתיות או אם מדובר בכל נכס נדל"ן מכל סוג אחר,

קר עוד
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!