אתר פסולת בניין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר מתעסקים בעבודות בניה שונות, יש צורך לבצע העברה של כל הפסולת בניין אשר מצטברת אל אתר פסולת בניין אשר הנו מורשה לכך.

מהו אתר פסולת בניין?

אתר פסולת בניין הנו אתר אתר אליו מעבירים את כל הפסולת בניין אשר מצטברת בעקבות עבודות בניין שונות, חלה החובה לבצע את השינוע של פסולת הבניין אל אתר פסולת בניין, דבר זה יכול למנוע זיהומים סביבתיים, וכן באתר זה קימת האפשרות לבצע מחזור של כמעט כל פסולת בניין אשר מגיעה לשם, אתר פסולת בניין הנו אתר אשר הרשות המקומית מציבה אותו כאתר פסולת בניין מורשה על מנת שכל פסולת הבניין תועבר אליו.

ברחבי הארץ פזורים לא מעט אתרי פסולת מורשים כמו שפיה/תות בצפון, י.מ עטר במרכז או דודאים בדרום. כל אתר פסולת כזה עומד בדרישות ובכל התקנים האמורים וניתן להעביר אליו פסולת בניין ללא כל חשש.

מחזור של פסולת הבניין

כאמור, כאשר הנכם מבצעים העברה של פסולת הבניין אל אתר פסולת בניין מורשה הנכם יכולים להיות בטוחים כי באתר זה מתבצע מחזור של כמעט תשעים וחמישה אחוזים של הפסולת המגיעה אליו, מחזור הפסולת הנו פתרון מעולה מכיוון שככל שממחזרים יותר כך מפנים את האתר מכל הפסולת, וכן משאירים מקום באתר לפסולת בניין חדשה אשר תגיע, וכך קיימת האפשרות להאריך את זמן האתר מבלי לבצע פתיחה של אתר נוסף.

 שימוש בפסולת בניין ממוחזרת

לאחר ההעברה של פסולת הבניין אל אתר פסולת בניין, וכן לאחר תהליך המחזור של הפסולת, קיים שימוש בחומר אשר אתו מחזר, פסולת בניין ממוחזר יכול לשמש כחומר גלם לעבודות בנייה שונות, וכן יכול לתת את כל זאת עם תוצרת מדהימה ומעולה לא פחות משל חומר גלם חדש, לכן, חשוב מאוד לבצע את כל העברה של הפסולת בניין אל אתר פסולת בניין וכן לדעת כי באותו אתר מבצעים מחזור של פסולת הבניין.

אילו אתרים רשאים להנפיק הסכמי התקשרות ואישורי הטמנה?

ישנם שלושה סוגים של אתרים אשר יכולים להנפיק הסכמי התקשרות ולהוציא אישורי הטמנה בהם תוכלו לעשות שימוש:

  1. מטמנות מאושרות: מספקות גם הסכמי התקשרות וגם אישורי הטמנה.
  2. תחנות מחזור מאושרות: כנ"ל, מספקות גם הסכמי התקשרות וגם אישורי הטמנה.
  3. תחנות מעבר מאושרות: יכולות לספק רק הסכמי התקשרות. לאחר המיון הן מעבירות את הפסולת אל מטמנות או תחנות מחזור מאושרות ומהן הן מקבלות את אישורי ההטמנה.

איך לבדוק את החברה שתבצע עבורכם את התהליך?

במידה והנכם מחליטים כי אתם מעוניינים לבצע את כל הטיפול של פסולת הבניין על ידי חברה חיצונית, רצוי מאוד לבדוק מול איזו חברה הנכם מעוניינים לעבוד, רצוי מאוד לבדוק כי אותה חברה מבצעת את העברה של הפסולת אל אתר פסולת בניין מורשה, וכן אינה משליכה את הפסולת במקום אחר, כך הנכם יכולים להיות בטוחים כי אינכם גורמים לזיהום הסביבה, וכן אינכם גורמים לסכנות אשר עלולות להיגרם כתוצאה של הטמנת פסולת בניין במקום אחר ולא באתר מורשה.

מעבר לכך, על השלכת פסולת בניין במקומות שאינם מורשים חלים קנסות גבוהים אשר יכולים להתחיל מ 4000 ש"ח ומעלה, ובמידה ומדובר בעבירה חוזרת, אתם עלולים לחשוף את עצמכם גם לתביעה משפטית מטעם הרשות המקומית ובפסיקה רואים גם מקרים חמורים בהם נפסק מאסר בפועל של כחצי שנה.

בחרו בהתבסס על המלצות אמינות

חברת עבודות עפר ישראל הינה חברה מבוססת, מוכרת ובעלת מוניטין אשר תבצע עבורכם את כל הליכי פינוי הפסולת על הצד הטוב ביותר וללא כל בעיה. רשימת הממליצים שלנו כוללת קבלנים, לקוחות עסקיים, מפעלים תעשייתיים וכן לקוחות פרטיים מכל רחבי הארץ.

לסיכום

עבודות עפר ישראל הנה חברה אשר יכולה הציע לכם טיפול בכל הקשור אל פסולת בניין, וכן תוך כדי עבודה מול אתרים מורשים לכך. במידה ואתם מעוניינים בעבודה של פינוי פסולת, הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר, ואנו נשמח ליצור אתכם קשר בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!