השכרת ציוד מכני הנדסי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עבודות הנדסה דורשות ציוד מכני מתאים. כקבלנים וכאנשי מקצוע, אנחנו יכולים להשקיע כספים רבים ברכישת הציוד. ההשקעה יכולה לנוע בין עשרות למאות אלפי שקלים, תלוי בכלי שאנחנו צריכים. השקעה זו לא תמיד משתלמת ויש לכך סיבות רבות (בהן נדון מיד). שירותי השכרת ציוד עומדים לרשותנו ומאפשרים לנו לבצע את העבודה הטובה ביותר, במינימום השקעה ומקסימום תועלת.

מהו ציוד מכני הנדסי?

ציוד מכני הנדסי הוא ציוד אשר משמש לעבודות הנדסאיות שונות שיכולות להתבצע בשטח פתוח, במחסן, בשטח חקלאי ועוד. בין הציוד שאפשר למצוא זמין להשכרה נוכל למצוא בובקט (קטן וגדול), מחפר (באגר), פטישי חציבה, מחפרון, שופל, מלגזות מסוגים שונים וציוד אחר שמשמש בשטח. ברגע שיש לנו צורך בציוד שלא נמצא תחת ידינו, עלינו לשקול את ההשכרה לפני שאנו רצים להוציא סכום גבוה לרכישה.

יתרונות ההשכרה

כעוסקים בעבודות שטח ועם ציוד הנדסי, כבד יותר או פחות, אנחנו יכולים לתהות אם עלינו לרכוש בכל פעם את הציוד המתאים ויכולים לראות את שלל היתרונות שיש להשכרה:

שליטה בהוצאות

קל לשלוט בהוצאות ולתמחר כל עבודה באופן מדויק תודות להשכרה. המחיר יחושב על פי מדדים שונים: יום, שבוע, פרויקט וכו'. בהתאם להצעת המחיר שנקבל, נוכל לדעת מה יהיו העלויות האמיתיות של הפרויקט ולהגיש הצעת מחיר לגורם המזמין.

השכרת ציוד מכני הנדסי המיועד למשימה

לא כל ציוד הנדסי נדרש לכל משימה. יכול להיות שנצטרך באופן חד פעמי או למספר פרויקטים ציוד מיוחד. במקום לבצע רכישה אנחנו יכולים ליהנות משירות השכרת ציוד מכני הנדסי בעת הצורך. במשימה יעמוד לרשותנו הציוד הנחוץ והמתאים ביותר.

הפחתת עלויות התפעול

ציוד הנדסי דורש טיפול וישנן עלויות תפעול אשר חלות על העסק, בין אם הציוד בעבודה ובין אם לא. במקום להתחייב לעלויות גבוהות, קל ונוח יותר לשכור את הציוד, להשתמש בו מתי שיש צורך ולהוריד את עלויות התפעול החודשיות.

ציוד חדש

הציוד שנקבל מחברת ההשכרה יכול להיות ציוד חדש ומתקדם. אנחנו לא יכולים לקנות בכל פעם ציוד חדש ולא יכולים להחזיק תמיד את הציוד הטוב ביותר. השכרת ציוד מכני הנדסי עונה על הצורך להתקדם ולבצע עבודות עם הכלים הטובים ביותר שניתן למצוא.

חיסכון בעבודות התחזוקה

מעבר להפחתת עלויות התפעול, יש יתרון להשכרה בכל הנוגע לביצוע עבודות תחזוקה. כאשר הכלי ההנדסי אינו פעיל ועובר תחת פעולת תחזוקה, הוא לא מכניס כסף אלא מוציא כסף (ובזמן זה אנחנו לא יכולים לעבוד עם הכלי). ההשכרה פותרת את העלויות הללו ויכולה להיות משתלמת.

מפעיל מקצועי

המפעיל שיגיע עם הכלי המכני יודע כיצד להפעיל אותו. הוא מומחה בתחום ועובר הכשרות תקופתיות. במקום להתפשר על עבודה שלא בטוח שתהיה המקצועית ביותר, קל יותר לפנות לחברת השכרה שתעמיד לרשותנו את הציוד הטוב ביותר ואנשי מקצוע מנוסים.

רווח מידי

פתיחת עסק בתחום עבודות ההנדסה דורשת השקעה של כספים רבים. כל ציוד שנרכש מכניס אותנו להתחייבות גדולה. במקום להיכנס להתחייבות זו כבר בתחילת הדרך, אנחנו יכולים לשכור את הציוד ולדעת שבכל פעם שאנחנו מבצעים עבודה, העסק מרוויח.

חברת השכרת ציוד מכני הנדסי

חברת עבודות עפר ישראל מעמידה לרשותנו ציוד הנדסי מתקדם ושמור. החברה נותנת פתרון יעיל לשלל עבודות שטח ומבטיחה לנו רק ציוד איכותי שעובר בדיקות קבועות. מעבר לציוד, החברה תשמח לענות על שאלותינו, לייעץ ולבחון יחד איתנו איזה מבין האפשרויות היא הנכונה והטובה ביותר לעבודה שאנחנו מתכננים לבצע.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!