מכולות לפינוי פסולת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

במידה והנכם מעוניינים להשכיר מכולות לפינוי פסולת אך לא כל כך בטוחים כיצד לבחור נכון, או במה זה כרוך, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא!

איך תבחרו נכון מכולה לפינוי פסולת?

כאשר אתם מעוניינים להשכיר מכולות לפינוי פסולת, רצוי מאוד לבחון כמה פרמטרים על מנת לעשות את הבחירה הטובה ביותר, לכן, לפני שאתם מבצעים את ההשכרה של המכולה לפינוי פסולת בניין בדקו את הדברים הבאים:

כמות הפסולת –

לפני שתחליטו איזה מכולה הנכם מעוניינים להשכיר על מנת לפנות פסולת בניין, רצוי מאוד שתדעו לאמוד את גודל העבודה, כך תוכלו להבחין האם עליכם להשכיר מכולה גדולה יותר אשר המחיר שלה יכול להגיע עד ל2700 ש"ח או האם אתם יכולים לבצע השכרה של מכולה אשר הינה קטנה יותר והמחיר שלה עשוי לנוע בין 500 ש"ח ועד ל1700 ש"ח, פרמטר זה הינו חשוב ביותר על מנת שהמכולה אותה אתם משכרים תתאים ככל האפשר לעבודה.

סוג המכולה –

כאשר אתם מעוניינים להשכיר מכולות מחברה מסוימת, עליכם לדעת כי במידה ומדובר על חברה אשר הינה מקצועית מספיק הנכם יכולים לראות כי אותה חברה מחזיקה ברשותה לא מעט דגמים שונים של מכולות, וכמובן כי חברה מקצועית תדע לבצע התאמה בין המכולה לה אתם זקוקים לבין העבודה. כך היא תוכל להתאים לכם מכולה אשר יכולה להתאים לגודל וסוג העבודה אותה אתם מבצעים.

סוג הפסולת –

רוב המכולות יכולות להיות מתאימות עבור פסולת בניין, אך חשוב להבין כי סוג הפסולת תקבע איזה סוג של מכולה עליכם להשכיר, קיימות מכולות אשר יכולות להתאים תעשייתית, וכן קיימות מכולות אשר יכולות להתאים יותר לפסולת בניין העשויה ממתכות ועוד, כמו כן קיימות מכולות אשר יכולות להיות מתאימות יותר עבור עץ או גבס, וכן אלו שיתאימו יותר לפינוי של כימיקלים שונים, ולכן, סוג הפסולת בעצם תקבע את סוג המכולה אותה עליכם יהיה להשכיר לאותה עבודה.

ייעוץ מקצועי –

חשוב מאוד לקחת ייעוץ מקצועי לפני שאתם מליטים איזו מכולה אתם מעוניינים להשכיר, בעל המקצוע יידע להתאים לכם את המכולה לאותה עבודה נדרשת, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם משכירים את המכולה הנכונה וכי מכיוון שאינכם מבינים בזה אינכם משכירים מכולה אשר לא תהיה מתאימה עבור העבודה הנדרשת לכם ולכן, ייעוץ מקצועי הינו פרמטר מאוד חשוב לפני שמשכירים מכולה לפינוי פסולת בניין.

הצבת המכולה –

כאשר אתם מחליטים כי הנכם מעוניינים להשכיר מכולה אחד הדברים החשובים אותו אתם צריכים לבדוק יהיה היכן אתם מציבים את המכולה, חשוב מאוד לדעת כי עליכם לקבל היתר מהרשות העירונית על מנת להציב מכולה לפינוי פסולת בניין, ולכן, עליכם יהיה לדאוג לאישור זה, יכול להיות מקרים כי הקבלן מביא את כל האישורים ואינכם צרכים להתעסק בכך אך לא תמיד זה יהיה בידי הקבלן.

אופן העמסה –

אופן העמסת הפסולת בניין אל המכולה גם כן יכול לקבוע את המחיר של עלות המכולה, למשל במידה והנכם מעוניינים לאסוף את המכולה באמצעות שרוולים אשר מיועדים לכך, יכול להיות כי עליכם יהיה לשלם קצת יותר מכיוון שהשרוולים מגיעים בתוספת תשלום. עלות השכרת שרוולים יכול להגיע ל2000 ש"ח לחודש, וכן במידה והנכם מעוניינים לבצע איסוף ידני יכול להיות כי תשלמו פחות על אותה מכולה.

לסיכום

עבודות עפר ישראל יכולים להציע לכם מכולות מכל הסוגים הקיימים, וכן יכולים להציע לכם ייעוץ מקצועי על מנת שתוכלו לבחור נכון את המכולה לה אתם זקוקים.

מוזמנים להשאיר פרטים באתר ואנו נשמח ליצור אתכם קשר בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!