פינוי פסולת בניין בחיפה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

פינוי פסולת בניין בחיפה

ערימות של פסולת בניין הם מן הסתם אחד מהמפגעים היותר מסוכנים ופחות נעימים שאנו ניתקלים בהם. הערימות הללו, הפזורות בכל מקום הופכות לבעייתם של בעלי השטח העירוני או החקלאי כמו גם לבעייתה של האוכלוסיה שבאה איתן במגע. ברור לכל שהן מסכנות מאוד את בריאות הציבור, וחשוב אם כן לדאוג לכך שיתבצע פינוי פסולת בניין בחיפה או בכל מקום אחר בארץ, בתום פרוייקט בנוי מסוג כלשהו.

איך תדעו להבחין בפסולת בניין

לא אתם לא צריכים להרחיק יותר מדי מהמקום שבו אתם מתגוררים על מנת להיתקבל בערימה לא חביבה של פסולת בניין. בשטחים פתוחים רבים לצערנו ניתן להיתקל בערימות של פסולת כזו אותן דאגה להשליח יד נעלמה. מה מכילה אותה ערימה? ניתן למצוא כאן שאריות מבניין או משיפוץ כלשהו, וכך מבט מקרוב יגלה לכם בתוך הערימה חלקי מרצפות או בטון, צינורות של פלסטיק או אפילו מוטות ברזל.

המשרד להגנת הסביבה בדק ומצא כי בישראל מושלכת מדי שנה כמות של בין ארבע לשישה מליון טונות של פסולת בניין. אולם לצערנו רק מחצית מהכמות הזו אכן מפונה אל אתרים המיועדים למיחזור או הטמנת הפסולת בעוד שאת כל השאר תוכלו למצוא מתגולל בשטחים פתוחים לא רק מביתכם.

נזקים רבים נגרמים בעקבות הפסולת הזו. בראש ובראשונה מדובר בנזק כלכלי הנובע מהצורך לנקות את השטחים הפתוחים. ניקיון שטחים אלו מוערך בכ-120 מיליון שקלים בשנה והוא מבוצע על ידי הרשויות השונות. אבל האמת היא שמדובר בסכום המוצא מכיסו של האזרח הקטן, משמע אנחנו. את הנזק העיקרי הלא פחות חשוב שגורמת הפסולת הזו, קשה להעריך אפילו באומדנים כספיים. הסיבה לכך היא שלא פעם היא מושלכת באתרי טבע וגורמת לזיהומה של הקרקע, פגיעה במי הנחלים ואף יותר מכך במי התהום. משמע אם כן פינוי פסולת בניין בחיפה או בכל מקום אחר בארצנו חשוב כדי לשמר הן את ערכי הטבע השונים והן כדי לשמר את בריאות הציבור ובטיחותו.

כיצד לדאוג לכך שיתבצע פינוי פסולת בניין בחיפה

אחד האמצעים המשמעותיים כדי לתמרץ את מי שמשליך פסולת בניין לא לעשות כן הוא הקנסות שמטיל הן המשרד להגנת הסביבה והן הרשויות המקומיות. אי פינוי נכון של פסולת בניין עתיד לעלות ליזמים, קבלנים או משפצים בכמה אלפי שקלים, ובתי המשפט נוטים שלא להקל בדינם של אלו המשליכים פסולת ברשות הרבים.

כדי להבטיח כי הפסולת שלכם תפונה כראוי ותגיע לאתר המיועד לכך מומלץ לשכור את שירותיה של חברה מתאימה שתדאג להעביר את פסולת הבניין לאתר הנכון, ותעשה זאת ברמה הבטיחותית הנכונה. כשמדובר על פינוי פסולת בניין בחיפה כדאי לדעת שעירית חיפה דאגה לפתיחתם של אתרים המשמשים כאתרי מעבר לרשותם של אזרחים פרטיים.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!