תיקון בר מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

בר מים הוא מכשיר מוכר בקרב משקי בית רבים בישראל. הסיבות לכך מגוונות אבל כלל עיקרן נוגע במידה רבה לעובדה כי רבים מעדיפים לשתות מים שעברו סוג של סינון מאשר לשתות את המים העוברים במערכות של הרשויות המוניציפאליות.

בר מים מגיע כמובן בשתי צורות. האופן הראשון הוא כאשר אתם רוכשים בון גדול המכיל מים מינירלים, כזה העובד בצורה מכנית. זאת לעומת המכשירים החדשים, הפועלים בעצמאות מעגלים חשמליים ומאפשרים לנו לשתות מים חמים, קרים, למלא קנקן גדול או קטן בהתאם לדרישה בלחיצת כפתור פשוטה.

אנחנו לעיתים לא חושבים על כך כאשר אנחנו ממלאים לעצמנו כוס מים בבוקר לאחר שרכשנו מיני בר מאתר המרכז לברי מים , אבל במידה רבה מדובר על מכשיר שהוא גאונות לשמה. היכולת של האדם המודרני לאפשר לעצמו לשתות מים קרים וטובים בכל זמן, הוא לא דבר מובן מאליו. בוודאי לא באופן הקומפקטי והנוח בו המכשיר מונגש ומותאם לצרכי היום יום של כולנו.

מטבע הדברים, כמו שקורה למכשירי חשמל רבים, עולה הצורך לשלוח את המכשיר לתיקון, לטפל בו באופן כזה או אחר, מה שכמובן מעלה את הצורך במציאה של אנשי מקצוע מתאימים שיאפשרו לכם ליהנות שוב ממים טובים לכל אורך הדרך.

כמה מילים על שירותים מהסוג הזה ולמה אתם צריכים לשים לב.

מה התקלות הנפוצות איתם מתמודדים אנשי המקצוע

לא פעם אנחנו יכולים להיות עדים למשפחות שמבינות שמשהו לא עובד כשורה אבל לוקח להן זמן לעלות על הבעיה ולתת לה את הפתרון המתאים. הסיבות לכך נובעות בעיקר מחוסר זמן ולעיתים גם חוסר סבלנות. רבים לא יכולים לזכור כל דבר ולכן הדבר עלול להביא בקלות רבה מדי להיווצרות תקלות ההולכות והופכות מורכבות יותר לטיפול נכון לאורך הזמן. התקלות הנפוצות הן:

  1. הופעה של מים חמים כאשר אתם רוצים לשתות מים קרים.
  2. הופעה של מים קרים כאשר אתם לוחצים על הוצאה של מים חמים.
  3. מקשים שלא נענים לבקשה שלכם.
  4. בר מים שלא מגיב
  5. מים לא טובים היוצאים מהמערכת.

מה שחשוב לשים אליו לב כאן הוא הפער בין תקלות הכשורות למערכת החשמל. אותן יש לפתור באמצעות טיפול חשמלי. תוך שבכל הקשור למיכל המים המרכזי, העבודה היא עבודה מכנית הנותנת מענה במישור הזה.

מה עושים כאשר נוצרת בעיה

ישנן כמה אסכולות. ראשית, שימו לב כי לא פעם משום שמדובר על מערכת פשוטה יחסית, לעיתים אנשי המקצוע ימליצו על החלפה כוללת של המערכת, משום שכך התהליך יצא זול באופן משמעותי מבמקרים בהם התקלה תביא דווקא ליקון התקלה.

לא פעם אנשי המקצוע יגיעו קודם כל לבית שלכם, ינסו להבין כיצד ניתן לעזור לכם ויתנו מידע רלוונטי בנושא.

אם אתם מחפשים אנשי מקצוע מצויינים לטובת העניין, אנחנו פה.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!